AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg synest at menn som er alt for målbevisste og bestemte ikke er min sjanger. Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle. Noen milde menn her?Anonymous poster hash: d93b2...728
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Det er vel det enkleste i verden å finne.
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Tror kanskje ikke kvinneguiden er rette stedet å søke etter menn? Men det er vel helt greit at du ikke liker den type menn, bare å styre unna de da.
Mr.Omg Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hva mener du en mild og myk mann er? Og kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst? 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg synest at menn som er alt for målbevisste og bestemte ikke er min sjanger. Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle. Noen milde menn her?Anonymous poster hash: d93b2...728 Hva mener du med "greie og forståelsesfulle"? Jeg kan nok bli tolket som en "mild" mann i en del sammenhenger, med det mener jeg at jeg ikke er den som lager storm i et vannglass og tar unødvendige konfrontasjoner. Samtidig bør ikke folk forveksle det med konfliktskyhet, for er en konflikt nødvendig/uunngåelig så kan jeg være en kjip motstander. Anonymous poster hash: 68e75...307
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Du liker ikke normale menn men foretrekker tøfler? Deg om det... Anonymous poster hash: 0b879...214
Gjest Lincoln Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 (endret) Det var jo også en fetisj å ha. Men de er jo lette å finne, og ikke er det konkurranse om dem heller. Knock yourself out! Endret 4. august 2013 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Hva mener du en mild og myk mann er? Og kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst? Jeg mente en som liker kvinner:-)Anonymous poster hash: d93b2...728
Urgalon Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle. Jeg vet ikke helt hva en mild og myk mann er, men jeg selv er det motsatte av en badboy. Snill, grei og lytter til andre,men jeg har jo noen mål med livet også da. Litt for dumsnill til tider tror jeg.... Endret 4. august 2013 av Urgalon
Mr.Omg Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Jeg mente en som liker kvinner:-)Anonymous poster hash: d93b2...728 ? Kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst OG heterofil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå