Gå til innhold

Jeg liker ikke menn som er bestemte og målbevisste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synest at menn som er alt for målbevisste og bestemte ikke er min sjanger. Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle.

Noen milde menn her?

Anonymous poster hash: d93b2...728

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er vel det enkleste i verden å finne.

Skrevet

Tror kanskje ikke kvinneguiden er rette stedet å søke etter menn? Men det er vel helt greit at du ikke liker den type menn, bare å styre unna de da.

Skrevet

Hva mener du en mild og myk mann er? :klo:

Og kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synest at menn som er alt for målbevisste og bestemte ikke er min sjanger. Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle.

Noen milde menn her?

Hva mener du med "greie og forståelsesfulle"? Jeg kan nok bli tolket som en "mild" mann i en del sammenhenger, med det mener jeg at jeg ikke er den som lager storm i et vannglass og tar unødvendige konfrontasjoner. Samtidig bør ikke folk forveksle det med konfliktskyhet, for er en konflikt nødvendig/uunngåelig så kan jeg være en kjip motstander.

Anonymous poster hash: 68e75...307

AnonymBruker
Skrevet

Du liker ikke normale menn men foretrekker tøfler? Deg om det...

Anonymous poster hash: 0b879...214
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det var jo også en fetisj å ha. Men de er jo lette å finne, og ikke er det konkurranse om dem heller. Knock yourself out!

Endret av Lincoln
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du en mild og myk mann er? :klo:

Og kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst?

Jeg mente en som liker kvinner:-)

Skrevet (endret)

Jeg liker mye mer milde og myke menn. Menn som er veldig greie og forståelsefulle.

Jeg vet ikke helt hva en mild og myk mann er, men jeg selv er det motsatte av en badboy. Snill, grei og lytter til andre,men jeg har jo noen mål med livet også da.

Litt for dumsnill til tider tror jeg....

Endret av Urgalon
Skrevet

Jeg mente en som liker kvinner:-)

?

Kan man ikke være mild, myk, grei og forståelsesfull samtidig som man er bestemt og målbevisst OG heterofil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...