AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har farget håret mitt mye, og det har vært både slitt og rimelig ødelagt. Det har nå blitt sterkere igjen, etter at jeg fikk det klipt og lot det være i fred en laaang periode. Det skal sies at håret mitt tåler utrolig mye, og det er et under at det er i såppas god stand etter all behandling det er blitt utsatt for opp gjennom årene. Naturlig er jeg blond, men har hatt håret mørkt stort sett hele tiden. Å gå fra mørk til blond - som nå er målet mitt - sliter selvfølgelig hardt på håret, men jeg vurderer å ta risikoen. Jeg er likevel litt nervøs pga at jeg mister litt hår (som knekker) hver gang jeg striper det, og vil ikke ende opp med å miste ALT.. Håret ser slik ut nå (har stripet det et par ganger selv, hjemme): Og jeg vil ende opp med et resultat som dette: Vil dette slite for mye på håret, slik at det faller av? Og bør jeg be frisøren farge eller stripe det til jeg oppnår resultatet? Anonymous poster hash: 9fea6...7d6
irislily Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Du sier det selv, det knekker litt da du striper det. Hvordan tror du det vil bli etter flere runder med bleking? Jeg gjort det samme selv, og kan si at jeg angrer på at jeg ikke dro til frisør først. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Bildet til høyre er jo farget, og venstre er stripet. Helt forskjellig, hvilket hår vil du helst ha? Anonymous poster hash: e7520...cfb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Har mest lyst på det til høyre, altså farget hår.. men er livredd for å miste håret Anonymous poster hash: 9fea6...7d6
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Det sliter mindre å bleke alt på en gang, enn å bleke med striper mange ganger. Anonymous poster hash: e7520...cfb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Her klikker alle frisører seg inn og tenker, "yes, endelig noe jeg får brukt frisørutdanningen min til!" Anonymous poster hash: fdd82...242 2
Gjest Yellowrose Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg har erfaring med striping og bleking. Holdte på sånn i noen år. Og Jeg angrer etter håret knekker så blir det dype sår i hodebunnen din, vi snakker så ille at det kjennes ut som det brenner når jeg føner det!! Så mitt tips til deg er å La være!
Gjest Yellowrose Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Jeg gikk forresten til frisører hver gang. Og det blir ikke bedre fordet. Selvom resultatet blir bra må du alltid tilbake for å ta etterveksten. Er det verdt å ødelegge kvaliteten på håret og få dype sår i hodebunn? Nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå