Gå til innhold

Det virket som om han ble kvelt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min på 3år var ute og lekte i hagen. Han begynte å skrike og mannen min gikk for å hente han.

Når mannen min kom opp på terrassen sier han "han har noe i halsen". Jeg reagerte kjapt med å dunke han i ryggen så han skulle få det opp, men ingenting. Han skreik ganske mye så jeg prøvde å få sett om det var noe i munnen hans, men så ikke noe.

Gutten stakk fingrene i halsen og spytta ut en del slimete spytt.

Jeg tok av han klærna, tulla han inn i et teppe og gav han en is og da roet han seg etter litt. Tenkte isen ville lindre om noe var vondt inni der.

Han kan ikke snakke så får ikke spurt han hva som er galt. Mens han spiste is så jeg han hadde en flekk på tunga og tenkte kanskje han var stikki av veps i munnen, men vet jo ikke. Fikk han ikke til å stikke ut tunga.

Han fortsatte å være rolig etter isen så jeg ringte ikke legevakt.

Nå sover han og vi følger godt med (har kamera over senga hans for han har epilepsi). Jg føler jeg burde ringt legevakt og forhørt meg, men når gutten virker bra igjen så vil jeg virke som en hysterisk mor. Vet jo ikke hva det kunne være, men leste om vepsestikk i munn og at det kunne være farlig.

Hvis det er et vepsestikk, hvor lang tid tar det da før det hovner opp og blir farlig? Burde jeg være våken i natt og følge med?

Forslag til hva annet det kunne vært?

Anonymous poster hash: 8736a...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å skjønne meg på mødre som skriver innlegg på forum istedet for å kontakte lege.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ALDRI til å skjønne meg på mødre som skriver innlegg på forum istedet for å kontakte lege.

Nei det forstår jeg godt at du stusser på, men når jeg har hjulpet barnet mitt alt jeg kan og han virker fornøyd og har sovnet så føler jeg meg litt lettere når jeg kan spørre noen om råd.

Hvis du har barn selv og bor i en godt befolket by så vet du hvor sure de kan være på legevakta når man ringer inn om "bagateller". For alt jeg vet kunne det hende at sønnen min hadde spist sand fra sandkassa og at det irriterte halsen hans. Skal jeg sitte 3timer og vente på legevakta pga det? Jeg vet ikke hva som skjedde og tenkte at kanskje noen andre hadde opplevd noe lignende og kunne gitt meg noen råd, tips eller visste om jeg burde ta han til lege selvom han virker fin nå.

Som skrevet i HI så har jeg fullstendig kontroll og følger godt med ettersom vi har kamera over senga hans. Jg kan høre han puste og jeg kan se han.

TS

Anonymous poster hash: 8736a...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...