AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har nettopp flyttet fra en liten leilighet, til et hus med stor hage. På denne måten er ting blitt mye bedre for alle parter. Skal ha innflytningsfest om en stund, og derfor lurer jeg på hvor dere pleier å gjøre av hunden deres om dere har fest hjemme? Har venner/familie alltid mulighet til å passe? Familiene våre liker ikke hunder og venner skal selvfølgelig komme på festen. Anonymous poster hash: ba302...86c
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Som regel passer foreldrene mine hunden, ellers blir han gjerne med på vors eller små fester/sammenkomster. Han er veldig sosial og bryr seg ikke om bråk, og vil han ha litt fred så går han bare på rommet mitt og legger seg. Men om jeg skal ha en skikkelig fest så ville jeg fått hundepass, eventuelt hatt han låst inne på et rom (med vann og mat naturligvis, og sjekket innom han ofte.), men jeg føler liksom ikke det er helt forsvarlig heller.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Som regel passer foreldrene mine hunden, ellers blir han gjerne med på vors eller små fester/sammenkomster. Han er veldig sosial og bryr seg ikke om bråk, og vil han ha litt fred så går han bare på rommet mitt og legger seg. Men om jeg skal ha en skikkelig fest så ville jeg fått hundepass, eventuelt hatt han låst inne på et rom (med vann og mat naturligvis, og sjekket innom han ofte.), men jeg føler liksom ikke det er helt forsvarlig heller. Med den gjengen som kommer, regner jeg med at det blir en del høy musikk. Så det er det jeg også føler at det ikke er helt forsvarlig å ha hun på et rom. Må vel bare finne en hundepasser eller et eller annet. Dumt med foreldre som ikke kan passe, men det er jo noe vi visste om før vi skaffet hund Hun er bare 9 måneder. Takk for svar! Anonymous poster hash: ba302...86c
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Hva med eventuelt naboer da? Det beste er vel om noen kan passe henne ja Lykke til!
LeaMichele Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Han er alltid med når vi har folk. Ligger som regel i senga si i stua, ellers går han å legger seg på soverommet/gjesterommet... Men vi har aldri så høy musikk, eller at folk blir overstadig fulle, så er ikke no problem å ha han hjemme..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Hva med eventuelt naboer da? Det beste er vel om noen kan passe henne ja Lykke til! Har 2 naboer som også har hund, men problemet er jo at jeg ikke har fått snakket med dem enda. Har Hilst på det ene paret, og det andre har jeg snakket litt mer med, men de er ofte borte i helgene. Finner nok på noe takk skal du ha Anonymous poster hash: ba302...86c
FantasDick Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Hunden er alltid med på fest, han har også vært med på fest/overnatting hos andre. Bryr seg ikke om verken høy musikk eller fulle folk, bare glad og sosial, ellers sover han litt.
ZebraTiger Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Hunden vår er også alltid med på fest. Både her hjemme og ofte hos venner. Han er ikke gamle karen, så han kan bli litt slitsom, og da er han ute. Enten på terrassen eller i langline ute i hagen (: Hvis ikke dere skal sitte ute i hagen kan den kanskje være der? (:
bebisss Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Hun blir med på festen i begynnelsen når det er 2-3 gjester i stua, men kommer det mer og det blir trafikk i gangen med røyking ute så går hun inn på soverommet, der har hun vann og mat og jeg gir henne litt ekstra snacks og alle bamsene hennes og buret hvis hun vil sove i det, og jeg har alltid ett øye med på henne hele kvelden og passer på at absolutt ingen går inn på soverommet.
navnet Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Hunden min er med på fest som de andre, men hun er en meget trygg å tillitsfull skapning. Så hun elsker å møte folk, å det er alltid en frøken som smelter helt av pelsen å har hun på fanget å koser med hunden, da er hun fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå