Aasa Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Er elf sminken bra? Lurer på det siden den er såpass billig
frøken_øst Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Dette lurer jeg også på, har vært og kikket litt inne på nettsiden og er skeptisk til ingrediensene, ser ut som det er mye mineraloljer og parabener
FantasDick Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Om det er bra eller ikke varierer vel fra person til person samt hvilke produkter. Jeg ville ikke brukt f.eks foundation fra ELF, men jeg elsker solpudderet, mineral-skygge-primeren, neglelakkene og lip-balmene.
Aasa Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar! Jeg og har sett at det meste inneholder parabener, noe som ikke er bra...
Flekk Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Har bestilt derfra 4-5 ganger. Den billige linjen er dritt som regel, men studio og mineral-linjen har bra og myke sminkebørster. Ikke kjøp noe krem/flytende produkter for de jeg har kjøpt har vært fæle. Men liquid eyelinerene er bra. Øyeskyggeprimerene er bra synes jeg. Men ikke concealerene og foundatione.
laine Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Jeg har ikke kjøpt så mye sminke derifra, og det jeg har kjøpt har jeg ikke brukt. Men kostene jeg kjøpte fra studio-linjen er jeg veldig fornøyd med! Og utrolig billig. Så de anbefaler jeg!
c44 Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg har kjøpt setting spray derfra og er veldig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Børstene jeg har fra ELF er egentlig overraskende gode ifht prisen, men skaftet gikk istykker nesten med en gang (metalldelen løsnet fra håndtaket) på begge to. Øyenskyggene synes jeg var helt ok, kjøpte paletten med 200 farger. Noen av dem er veldig fargesvake, mens andre igjen er knallfine og går lett på, særlig de grønne og blå nyansene. Kremskyggene er litt varierende, de forskjellige fargene har forskjellig konsistens av en eller annen grunn. Børsteshampooen er jeg godt fornøyd med, den får børstene rene og lukter ingenting Anonymous poster hash: 07883...391
Gjest BabyBlue Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Det har som de fleste billigmerkene noen skatter, virker som om nyx får mer skryt.
Gjest Tigress Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Dei har eit par augebrynsprodukt eg har sett tilrådd eit par stader, det er ein penn som har både highlighter til brynbeinet og blyant til sjølve brynet, og så er det eit vokssett med farga voks og pudder (trur eg), som visstnok er mest like bra som Bobbi Brown sitt, og det er jo referanseproduktet.
emilius Skrevet 6. august 2013 #11 Skrevet 6. august 2013 Jeg elsker Elf, og bruker mye av sminken min kommer derfra. Har vel egentlig prøvd det meste der, siden det er så billig. Mye drit, men også veldig mye bra. Liker bl.a ikke flytende foundation, concealer, maskara, flytende øyenskygge. Bortsett fra det, funker alt veldig bra på meg. Øyenskyggene er veldig bra. Eneste som er litt kjipt, er at man kan få forskjellige ting selv om jeg bestiller det samme. Har bestilt meg Blending Brush mange ganger, og noen ganger kommer de i forskjellige størrelser. Altså børstene kommer i forskjellige former.. Rart..
Aasa Skrevet 16. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2013 Takk for mange bra svar! Virker som det ikke er lurt å bestille flytende fondation ol
MarionH Skrevet 2. september 2013 #13 Skrevet 2. september 2013 Jeg ville aldri brukt daglige ansiktsprodukter (fondation, pudder, concealer for urenheter ovs) for d hadde nok ingen hud satt pris på. De har dermot mange bra øyenskygger, eyelinere, leppestifter ovs. Men værr obs, kvaliteten varierer veldig fra produkt til produkt. Noe er himmel andre er dritt!
Gjest Euforia Skrevet 3. september 2013 #14 Skrevet 3. september 2013 Produktene er fulle av forskjellige typer mineralolje + parabener, så jeg ville holdt meg unna.
Nerine_ Skrevet 3. september 2013 #15 Skrevet 3. september 2013 Produktene er fulle av forskjellige typer mineralolje + parabener, så jeg ville holdt meg unna. Det gjelder ikke for alle produktene.
Gjest Euforia Skrevet 3. september 2013 #16 Skrevet 3. september 2013 Det gjelder ikke for alle produktene. Kanskje ikke, men når et merke har så mye dritt i store deler av sminken sin, så velger jeg heller noe annet. Bare det at de synes det er greit å bruke tre-fire forskjellige typer mineralolje i sminken synes jeg sier nok om dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå