AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Søsteren min skal føde snart. Idag ble hun lagt inn på sykehuset og plassert i grønn sone. Jeg kjenner ingen som har født før, og har ingen å spørre som vet.. Hva betyr det å bli plassert i grønn sone? Kommer hun til å føde nå snart da? Takk for alle svar. Anonymous poster hash: 67822...d9f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Grønn sone er for ukompliserte fødsler, der alt ser ut til å gå bra. Rød sone er for de som trenger oppfølging og ved en fødsel som kanskje kan være værre. Anonymous poster hash: 6537e...936
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Grønn sone er for ukompliserte fødsler, der alt ser ut til å gå bra. Rød sone er for de som trenger oppfølging og ved en fødsel som kanskje kan være værre. Anonymous poster hash: 6537e...936 Takk! Jeg trodde det kanskje var noe á "ikke døende"-sone, grønn høres alltid bedre ut enn rød i forbindelse med helse og sykehus. Igjen, takk! Anonymous poster hash: 67822...d9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå