:-) anna Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Lurer jeg på.. Fordi jeg har merket på meg selv at jeg er forfengelig i de fleste situasjoner. Jeg gir blaffen: - Når jeg er syk... da er det joggebukse og t-skjorte -Og jeg gir til dels blaffen om jeg er hjemme helt alene og vet at ingen skal se meg. Også må jeg tenke for å finne ut om det er flere situasjoner.
~sikka~ Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er på jobb (sitter på jobb i joggeklær akkurat nå) , når jeg skal på butikken, når jeg er hjemme.... ehhhh stort sett bestandig. Eneste gangene jeg bryr meg er når vi har besøk, er på besøk eller vi er ute på restaurant eller byen el.liknende.
Arkana Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Jeg er ikke forfengelig i det hele tatt, men ønsker selvsagt å være ren, velstelt og pent kledt når jeg er ute blandt folk, uten å overdrive. Når jeg er syk eller skal være inne hele dagen tar jeg derimot på meg hva som helst bare det er behagelig, da tenker jeg ikke på hvordan jeg ser ut.
Gjest Malama Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er hjemme og er syk ja. Og når jeg er helt alene hjemme og vet at jeg ikke skal ut for døra engang, og ingen kommer på besøk. Ellers bryr jeg meg. Ikke det at jeg er kjempeopptatt av det, men bryr meg.
Gjest Moonshadow Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er syk eller bare skal være hjemme alene.
sirka Skrevet 20. april 2004 #6 Skrevet 20. april 2004 Når det er søndag og jeg bare skal være hjemme - og bare den nærmeste familien er i nærheten, da gidder jeg ikke ha på meg mascara en gang....
SunAndMoon Skrevet 20. april 2004 #7 Skrevet 20. april 2004 Tja... i helgene og jeg sitter hjemme hele dagen... eller hvis jeg er syk. Når jeg skal f.eks ut å jogge eller stå på snowboard, så gidder jeg f.eks ikke å ta på meg mascara (eneste jeg bruker, litt mer sminke til spesielle anledninger/ut på byn osv). Men jeg er vel litt forfengelig av meg, jeg tar faktisk mascara på meg til og med når jeg er alene hele dagen hjemme Men kjæresten synes jeg er pen som jeg er, usminka. derfor slipper jeg ihvertfall å bekymre meg for det, og jeg kan gjerne gå i joggebukse og t-skjorte også Men skal jeg til skolen/byen/ut osv osv... så pleier jeg å stelle meg og ta på meg vanlige klær. Liker å ha på meg joggebukse på kveldene foran tven =) Så konklusjonen blir vel at jeg gir fullstendig blaffen i å pynte meg/være forfengelig når jeg er syk og er alene, eller skal trene.
Tusseline Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Må vel innrømme at jeg er nokså pyntlig av meg, og liker å se bra ut. Unntak er tilfeller der jeg tilbringer hele dagen hjemme (les: daffedager), og når jeg er syk.
Gjest Balenciaga Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Jeg er forfengelig og stolt av det. Bare syk og hjemme alene kvalifiserer til sjuskethet.
Gjest Madam Felle Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 Jeg bryr meg ikke om hvordan jeg ser ut når jeg er hjemme sammen med familien. Har heller ikke noen problemer med å gå i butikken i joggebukse. Kommer mine foreldre eller søsken på besøk går jeg også i joggebukse. Men skal vi i besøk eller på byen pynter jeg meg. Så jeg er nok ikke en som bryr seg så veldig mye om hvordan jeg ser ut. Sminke meg gjør jeg bare når jeg skal på byen eller på fest.
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er hjemme en hel dag er det ikke så nøye, spesielt hvis jeg er alene Når jeg skal i stallen spiller det heller ikke så stor rolle hva slags klær jeg har på meg. Når jeg skal på jobb går jeg med litt gamle/velbrukte klær som jeg kan vaske "hardt". Er sykepleier og har bl.a. sårskift, personlig stell og pleie, og å hjelpe brukerne på toalettet som daglige gjøremål, og i min jobb bruker vi ikke uniform, men egne klær og da sier det seg selv at man ikke går med de nyeste, hotteste plaggene.. Så på jobb kler jeg meg som et dass føler jeg, men er nøye med hår og litt sminke likevel. Men når jeg skal på jobb tidlig en søndag morgen, så driter jeg virkelig i hvordan jeg ser ut når jeg går hjemmefra
Lumiah Skrevet 20. april 2004 #14 Skrevet 20. april 2004 Jeg er nok forfengelig i de aller fleste situasjoner...
monja Skrevet 20. april 2004 #15 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er på jobb (sitter på jobb i joggeklær akkurat nå) , når jeg skal på butikken, når jeg er hjemme.... ehhhh stort sett bestandig. Eneste gangene jeg bryr meg er når vi har besøk, er på besøk eller vi er ute på restaurant eller byen el.liknende. Kan nok skrive under på denne. Har jo alltid på meg rene klær etc, men jeg har nesten aldri på make up og sånt. Har da ikke tid til det jeg....
LilleMy Skrevet 20. april 2004 #16 Skrevet 20. april 2004 Når jeg er syk eller bare skal være hjemme alene. :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #17 Skrevet 20. april 2004 Jeg pleier ikke å gi blaffen i hvordan jeg ser ut - men det betyr ikke at jeg doller meg opp bare for å gå på butikken. Jeg sminker meg sjelden eller aldri. Til gjengjeld pleier jeg aldri å skifte når jeg kommer hjem. Jeg hater joggebukse og "koseklær", de får meg til å FØLE meg syk... Så jeg går alltid i de samme klærne både ute og inne - ofte i skjørt. Til gjengjeld er de fleste klærne mine behagelige og praktiske og samtidig litt tøffe (synes jeg, da.) Jeg er tilbøyelig til å si at jeg ikke bryr meg om hvordan jeg tar meg ut når jeg er ute på tur - men jeg har jo en viss forfengelighet ("Æsj, denne ulltrøya har teit fasong, jeg må ha en som kler meg bedre!" og "Hm... Bustete hår er greit så lenge jeg ser frisk og søt og sporty ut!") Jeg måtte bukke under for speiltvangen da jeg begynte med kontaktlinser, men sminke på tur? Ikke denne jenta, i alle fall.
tuji Skrevet 20. april 2004 #18 Skrevet 20. april 2004 Når jeg skal vaske hele huset driter jeg i hvordan jeg ser ut. Da bruker jeg komfortable klær som jeg kan tøye og bøye i uten at det gnager, og dropper sminken.
Gjest 1111 Skrevet 20. april 2004 #19 Skrevet 20. april 2004 * Når jeg er syk, deppa eller bare aleine hjemme. altså bare hvis ingen andre enn nær familie kommer til å se meg :oops:
RoadQueen Skrevet 20. april 2004 #20 Skrevet 20. april 2004 Når jeg graver i hagen, mekker eller vasker, er på jakt eller fiske er jeg ikke nøye på klesbunaden. Ellers er jeg heller forfengelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå