Youdontknowme Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Hei, jeg er en ung jente som virkelig ønsker å bli forfatter. Jeg lurer bare på om noen har ider eller tips til hva jeg kan gjøre for å videreutvikle meg. Takker for alle svar!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Skrive? Anonymous poster hash: 866c6...2ae 3
Youdontknowme Skrevet 4. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2013 Skrive? Anonymous poster hash: 866c6...2ae Har skrevet første utkast til bok 1... vet bare ikke helt hva jeg skal gjøre videre..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Meld deg på et skrivekurs. Anonymous poster hash: ec02f...0f8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Du burde få noen til å lese utkastet ditt. Helst noen som tør å gi deg kritikk der det trengs. Ellers så er det jo bare å begynne å sende rundt til forlag. Også er det jo bare å skrive og skrive. Les bøker. Anonymous poster hash: 9490d...55d 1
RockPaperScissor Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Send inn til et forlag som passer din bok. Ikke send til flere samtidig. Skriv en ny historie, kort eller lang. Les masse. Kom i kontakt med andre som skriver for å utveksle ideer, teknikk osv. Skriv enda en historie. Skriv om boka du allerede har skrevet. Søk rundt på nettet, det finnes helt sikkert mange sider med tips og råd, kanskje diverse utfordringer som du kan prøve deg på. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå