Gjest Søgni Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg trenger en concealer til å dekke over noen små arr på haka, og litt rødhet rundt nesa. I tillegg skulle jeg hatt en til å lysne området under øynene litt. Det er ikke snakk om veldig mørke ringer. Siden jeg aldri har brukt concealer noe særlig før, så har jeg lite erfaring med ulike typer, merker osv. Jeg har litt sensitive øyne, men ellers tåler jeg det meste. Det viktige for meg er at det blir seende naturlig ut, samtidig som den dekker så klart. Jeg har forresten kombinert hud, tror jeg, med en tendens til at t-sonen blir litt blank utover dagen, men sjelden kviser og synlige urenheter, bortsett fra litt på haka. Har noen erfaringer eller tips til hvilke merker jeg bør prøve? Trenger jeg to forskjellige, og hvilken konsistens vil dere anbefale? (Jeg har jo fått med meg at det finnes f.eks. i løs form, flytende form, mer "oljete" konsistens etc.) Siden jeg har noen fine linjer under øynene, så tenker jeg at concealer til bruk der bør være lett, så den ikke fremhever noen linjer. Dette er sikkert tråd 10012 om concealer, men jeg blir takknemlig for svar.
Gjest Conradine Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg har brukt Diorskin Nude Skin Perfecting Hydrating Concealer, fra Christian Dior i mange år nå. Det er den eneste consealeren jeg vet om som ikke tørker ut huden. Du får den i forskjellige fargetoner - jeg bruker nr 001 - altså den lyseste av dem. Bruker den under øynene og om jeg skulle ha noe å skjule i ansiktet for øvrig. Fuktighetskrem, consealer og lett pudder er nok sminke til ansiktet når man har den rette consealeren. Endret 4. august 2013 av Conradine 1
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg liker godt YSL Anticerne concealer. Den er kremaktig, så den passer sikkert til arrene og rundt nesen. Jeg har brukt den på kviser. Denne passer nok ikke så godt under øynene, da den nok blir for "tørr" til det området. Men kanskje YSL Touche Eclat hadde passet under øynene? Den skal jo være veldig bra. Har ikke prøvd den selv.
terri Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Den beste concealeren jeg har er fra Glo minerals! Har bare den for bruk under øyne, men har veldig lyst å kjøpe glo camouflage kit som jeg har hørt dekker veldig godt i ansiktet. jeg har en concealer fra mac - den dekker veldig bra, men gir meg urenheter (jeg får det veldig lett) Jeg har også Diorskin nude concealern - Den er bra, men gir meg urenheter om jeg bruker den lenge, + at jeg skulle ønske den var litt mer dekkende.
Catnip Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Jeg bruker YSL Touche Eclat og er veldig fornøyd med den! Bruker den i den lyseste nyansen og har den under øynene, ved nesevingene og på eventuelle kviser som skulle dukke opp. Sitter lenge og er drøy i bruk
Gjest Søgni Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Takk for svar. Jeg skal sjekke ut disse. YSL Touche Eclat har jeg ikke selv, men har lest og hørt en del om at det er mer som en highlighter enn en concealer? Virker som meningene er veldig delte når det gjelder dette produktet.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Glo minerals - Skriver under på denne! Beste jeg har prøvd. Anonymous poster hash: d1838...488
Gjest Rori Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 YSL Touche Eclat er en veldig god highlighter, men husk at det ikke er en concealer Jeg bruker den til å lysne og fremheve partier, og til concealer bruker jeg MAC studio finish concealer.
Gjest Cytosin Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Takk for svar. Jeg skal sjekke ut disse. YSL Touche Eclat har jeg ikke selv, men har lest og hørt en del om at det er mer som en highlighter enn en concealer? Virker som meningene er veldig delte når det gjelder dette produktet. YSL TE er en highlighter ja, jeg kunne i hvert fall ikke brukt den som en concealer. Diorskin Nude er den concealeren jeg er mest fornøyd med. Den har veldig god dekkevne, men om den dekker arr, er jeg litt usikker på.
Gjest Cytosin Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Kan også anbefale å bruke en concealer med grønntone for å nøytralisere rød hud.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Den! Anonymous poster hash: d1838...488 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Glo minerals er den beste jeg har prøvd! Dekker både arr, røde urenheter, kviser osv. Kommer aldri til å bytte. Anonymous poster hash: aa0d8...02c
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Glo minerals er den beste jeg har prøvd! Dekker både arr, røde urenheter, kviser osv. Kommer aldri til å bytte. Anonymous poster hash: aa0d8...02c Bruker du bare den til å dekke over eller har du pudder over? Anonymous poster hash: 81585...c82
Tomaten Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Den beste concealeren jeg har er fra Glo minerals! Har bare den for bruk under øyne, men har veldig lyst å kjøpe glo camouflage kit som jeg har hørt dekker veldig godt i ansiktet. jeg har en concealer fra mac - den dekker veldig bra, men gir meg urenheter (jeg får det veldig lett) Jeg har også Diorskin nude concealern - Den er bra, men gir meg urenheter om jeg bruker den lenge, + at jeg skulle ønske den var litt mer dekkende. Signerer denne Glo Minerals concealer er den beste jeg har prøvd. Og jeg har prøvd mange
vimsefrøken Skrevet 5. august 2013 #15 Skrevet 5. august 2013 Jeg trenger en concealer til å dekke over noen små arr på haka, og litt rødhet rundt nesa. I tillegg skulle jeg hatt en til å lysne området under øynene litt. Det er ikke snakk om veldig mørke ringer. Siden jeg aldri har brukt concealer noe særlig før, så har jeg lite erfaring med ulike typer, merker osv. Jeg har litt sensitive øyne, men ellers tåler jeg det meste. Det viktige for meg er at det blir seende naturlig ut, samtidig som den dekker så klart. Jeg har forresten kombinert hud, tror jeg, med en tendens til at t-sonen blir litt blank utover dagen, men sjelden kviser og synlige urenheter, bortsett fra litt på haka. Har noen erfaringer eller tips til hvilke merker jeg bør prøve? Trenger jeg to forskjellige, og hvilken konsistens vil dere anbefale? (Jeg har jo fått med meg at det finnes f.eks. i løs form, flytende form, mer "oljete" konsistens etc.) Siden jeg har noen fine linjer under øynene, så tenker jeg at concealer til bruk der bør være lett, så den ikke fremhever noen linjer. Dette er sikkert tråd 10012 om concealer, men jeg blir takknemlig for svar. Hvis du bare ønsker å lysne området rundt øynene, samt dempe rødhet rundt nesen litt ville jeg gått for YSL touche eclat. Til arr, urenheter osv ville jeg brukt Glo Minerals Camouflage concelear. Jeg har begge to, og jeg syns disse er best. Jeg har prøvd mange andre, men går alltid tilbake til disse.
Catnip Skrevet 5. august 2013 #16 Skrevet 5. august 2013 YSL Touche Eclat er en veldig god highlighter, men husk at det ikke er en concealer Jeg bruker den til å lysne og fremheve partier, og til concealer bruker jeg MAC studio finish concealer. Åh, jeg har faila på concealerkjøp.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #17 Skrevet 5. august 2013 Bruker du bare den til å dekke over eller har du pudder over? Anonymous poster hash: 81585...c82 Dekker de røde områdene, så tar jeg et lett pudder over. (Bare minerals mineral pudder) Anonymous poster hash: aa0d8...02c
emilius Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 Jeg syns MAC studio finish concealer er fungerer ganske bra, men nå må jeg jo nesten prøve Glo minerals etter å ha lest denne tråden, hehe
Gjest Lady Isabelle Skrevet 6. august 2013 #19 Skrevet 6. august 2013 Jeg vil anbefale Guerlain sin. Den dekker godt, hvertfall hos meg. Merket er litt dyrt, men det virker
Foreveryoung Skrevet 6. august 2013 #20 Skrevet 6. august 2013 Synes Bare Minerales Correcting Concealer er ganske grei. Er ikke så stor fan av alle produktene deres, men denne er ganske bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå