AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Kjæresten og jeg vil feire nyttårsaften i utlandet, men trenger litt tips fra dere:) Vi trenger ikke en partyplass, men gjør heller ikke noe om det er litt liv. Flyturen bør ikke være på mer enn fire timer, da vi ikke har så mange dager til rådighet. Ser for meg at vi spiser en bedre middag på nyttåraften før vi går ut for å se på fyrverkeriet. Har hørt at Edinburg skal være en fin plass å være på nyttårsaften, noen som kan bekrefte/avkrefte det? Anonymous poster hash: 4d519...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #2 Del Skrevet 4. august 2013 Kan bekrefte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Del Skrevet 4. august 2013 Las Vegas er en kjekk plass på nyttårsaften Anonymous poster hash: eee52...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine43 Skrevet 5. august 2013 #4 Del Skrevet 5. august 2013 Dublin er også kult på nyttårsaften! (Men kaldt som pokker.) stine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 5. august 2013 #5 Del Skrevet 5. august 2013 Sydney harbor på nyttårs aften!! (i båt da) magisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 5. august 2013 #6 Del Skrevet 5. august 2013 Sydney og Las Vegas er litt lenger enn 4 timer fly, da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #7 Del Skrevet 5. august 2013 Alle store byer i Europa er bra. Hva med Praha? Anonymous poster hash: 40ff5...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 5. august 2013 #8 Del Skrevet 5. august 2013 Gøteborg var helt rått! Hadde min beste feiring på årevis der ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 5. august 2013 #9 Del Skrevet 5. august 2013 Warsawa var perfekt for oss=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 5. august 2013 #10 Del Skrevet 5. august 2013 Madeira er kjent for sitt nyttårsfyrverkeri. Passelig temperatur og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athena27 Skrevet 5. august 2013 #11 Del Skrevet 5. august 2013 Stockholm? Jeg har aldri vært der selv, men har hørt at dette er en flott by. Kanskje København? Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg dratt til Barcelona eller Roma. Barcelona er helt fantastisk, men Roma har jeg aldri besøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 6. august 2013 #12 Del Skrevet 6. august 2013 Har vært i Paris på nyttårsaften, det var romantisk og fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #13 Del Skrevet 14. august 2013 Kan bekrefte det Topp! Den er fremdeles høyt prioritert:) Dublin er også kult på nyttårsaften! (Men kaldt som pokker.) stine. Der har jeg aldri vært, så det skal jeg absolutt vurdere:) Sydney og Las Vegas er litt lenger enn 4 timer fly, da... Hehe, ikke alle som fikk det med seg:) Alle store byer i Europa er bra. Hva med Praha?Anonymous poster hash: 40ff5...e3d Gøteborg var helt rått! Hadde min beste feiring på årevis der ;-) Har nylig vært i både Gøteborg og Praha, så tror jeg skal dra en plass jeg ikke har vært før. Men gode tips:) Warsawa var perfekt for oss=) Madeira er kjent for sitt nyttårsfyrverkeri. Passelig temperatur og. Takk! Skal vurderes:) Stockholm? Jeg har aldri vært der selv, men har hørt at dette er en flott by. Kanskje København? Hadde jeg kunnet velge så hadde jeg dratt til Barcelona eller Roma. Barcelona er helt fantastisk, men Roma har jeg aldri besøkt. Har faktsik ikke vært i Stockholm, og det er jo ikke så lang reise! Har vært i Paris på nyttårsaften, det var romantisk og fantastisk Var i Paris for noen måneder siden, fantastisk by:) Tusen takk til alle som kom med tips, nå må vi sette oss ned og planlegge Anonymous poster hash: 4d519...868 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå