Gå til innhold

Menn, hva er det med denne mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har kjent en stund, tok kontakt en natt han var på fylla. Jeg skreiv at han heller fikk spørre om han vil finne på noe EN DAG om han var interessert. Han sa det var greit.

Møtte han ute i går, da jeg var på vei til å gå. Litt etterpå får jeg en melding "Hvor er du? Sitte på hjem?" Jeg så den ikke før 1 time etter, så da jeg var kommet hjem skreiv jeg at jeg kom meg hjem.

Da jeg svarte skreiv han "Sovna??".. og plutselig hører jeg en bil utenfor, og det er HAN.(Sikkert en kompis som kjørte) Jeg later som om jeg sover, og tar ikke mobilen da han ringer 10 ganger. Våkna til en melding "Hva faen? Der ser du."

I dag tidlig svarte jeg at jeg hadde sovna, men hva han egentlig mente. Ingen svar(enda han har sett meldingen)

Er han bare ute etter å få seg noe? Skammer han seg over at han ringte så mange ganger siden han ikke svarer? Eller skal jeg bare drite i hele fyren? Skjønner meg IKKE på han. :klo:

Anonymous poster hash: 85015...498
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var full. I dag har han fylleangst.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg har kjent en stund, tok kontakt en natt han var på fylla. Jeg skreiv at han heller fikk spørre om han vil finne på noe EN DAG om han var interessert. Han sa det var greit.

Møtte han ute i går, da jeg var på vei til å gå. Litt etterpå får jeg en melding "Hvor er du? Sitte på hjem?" Jeg så den ikke før 1 time etter, så da jeg var kommet hjem skreiv jeg at jeg kom meg hjem.

Da jeg svarte skreiv han "Sovna??".. og plutselig hører jeg en bil utenfor, og det er HAN.(Sikkert en kompis som kjørte) Jeg later som om jeg sover, og tar ikke mobilen da han ringer 10 ganger. Våkna til en melding "Hva faen? Der ser du."

I dag tidlig svarte jeg at jeg hadde sovna, men hva han egentlig mente. Ingen svar(enda han har sett meldingen)

Er han bare ute etter å få seg noe? Skammer han seg over at han ringte så mange ganger siden han ikke svarer? Eller skal jeg bare drite i hele fyren? Skjønner meg IKKE på han. :klo:

Dette hørtes ikke bra ut.

Hvem stalker noen hjem fra byen, uten å få svar fra dem sånn, så står utenfor og ringer 10 ganger på mobilen, og ringer på mye.. Uten å klare å ta et hint!?

Skjer det igjen bør du anmelde ham.

Anonymous poster hash: a08e8...a87

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han var full. I dag har han fylleangst.

Stemmer, sånn er mannfolk i fylla. Er mann selv, er ikke sånn selv. Men er som regel sjåfør for andre som drikker så har sett lignende oppførsel mer enn nok av ganger. Mannfolk som ser noen på en bensinstasjon vi er stoppet på og skal plutselig ha nummeret hennes, dra hjem til henne og alt mulig. Mannfolk eier ikke sosial intelligens når de drikker.

Anonymous poster hash: dda1f...a7c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer, sånn er mannfolk i fylla. Er mann selv, er ikke sånn selv. Men er som regel sjåfør for andre som drikker så har sett lignende oppførsel mer enn nok av ganger. Mannfolk som ser noen på en bensinstasjon vi er stoppet på og skal plutselig ha nummeret hennes, dra hjem til henne og alt mulig. Mannfolk eier ikke sosial intelligens når de drikker.

Her er svaret ditt TS!

Anonymous poster hash: af8a8...b13

AnonymBruker
Skrevet

What? Om noe, pleier man å få MER av alkohol da.
Men det avhenger jo av utgangspunktet også da, så det blir vel noe individuelt.

Seriøst, ring politiet skulle det skje igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Nå fikk jeg svar på spørsmålet jeg stilte han om hva han egentlig ville. "haha, vet ikke jeg ;)" svarte han.

Siden han tydeligvis ikke kan ta kontakt på dagtid så er det vel bare sex han er ute etter.

• Liker 1
Skrevet

Nei, han vil fri til deg men er for sjenert til å tørre å ta kontakt når han er edru. Vær sikker, jeg vet det, men tviler på at jeg ville satset på han hvis han /dere ikke er unge og han ikke har erfaring med damer.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han vil fri til deg men er for sjenert til å tørre å ta kontakt når han er edru. Vær sikker, jeg vet det, men tviler på at jeg ville satset på han hvis han /dere ikke er unge og han ikke har erfaring med damer.

Vi er i 20 åra. Så du tror det er det altså? At han ikke tør å ta kontakt når han er edru?

AnonymBruker
Skrevet

Sjenert fyr som må drikke seg til mot, ja ;)

Anonymous poster hash: ee0c8...f20

AnonymBruker
Skrevet

Sjenert fyr som må drikke seg til mot, ja ;)

Anonymous poster hash: ee0c8...f20

Jeg hadde vært enig i dette hvis... det var slik at han sendte sms til henne av typen, "hei, står til?", gjerne med noe forslag om å finne på noe sammen. Når han i stedet oppsøker henne, maser på henne, osv. så snart han er full så er det tydelig at han ikke har "søt og hyggelig samtale, holde hånden i mens vi går tur og kysse forsiktig i det vi sier ha det", i tankene.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Har opplevd dette selv. Var en som hele tiden tok kontakt bare når han var på fylla. Maste om at jeg skulle bli med ut osv.

Jeg var jo litt interessert, men antok at han var voksen nok til å kontakte med edru for å be meg på middag, kino ,gåtur, eller bare finne på noe.

Men nei, kun i fylla.

Fant meg en annen kjæreste en stund etterpå og da skrev han til meg på FB at han angret sånn. Han var jo interessert, men feig og sjenert pga han likte meg sånn!!

Mannfolk er rare, gitt.. Men da hadde sjansen gått ifra han

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg har jo skrevet til han at han heller får si ifra om han vil finne på noe en dag. Og det har han jo ikke gjort..
- TS

Anonymous poster hash: 07c47...efa
Skrevet

Litt merkelig oppførsel spør du meg. Satse på at det kommer en melding tikkende inn med en liten forklaring eller no.

AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig oppførsel spør du meg. Satse på at det kommer en melding tikkende inn med en liten forklaring eller no.

Han skreiv ikke noe mer enn "haha, jeg vet ikke;)" da jeg spørte han hva han ville i natt. En stund etterpå skreiv han "hadde du det gøy i går?", og vi snakka som normalt. Så jeg aaner ikke! Ballen er jo på hans side og.

Anonymous poster hash: 07c47...efa

Skrevet

Han høres akkurat ut som en jeg har vært borti. Så om navnet hans begynner på E og han er fra Rogaland blir jeg ikke overraska.

Skrevet

Mannfolk skjønner seg ikke på oss kvinnfolk heller, så kanskje du burde snakke rett fra levra og si at hvis han er interessert i deg så må han vise det når han er edru?

For hvis du skrev at han får si fra hvis han vil finne på noe en dag, så er det faktisk mulig at han ikke har forstått at du mente når han er edru :P

Skrevet

TS, du kan jo si til han at du er imot sex utenfor ekteskapet, og at du trenger en skikkelig kurtiseringsperiode for å få lyst til å bli gift.

AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk skjønner ikke?

Fordi det er ett hyperspesielt tilfellet hvor desperasjon er et klart trekk?

Fordi stalking er normalt? Fordi kommunikasjonen ikke går helt hjem?

Joda, det er åpenbart mye som skurrer, men å skylde på "mannfolk" eller "fylla har skylda" blir for dumt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...