Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en gang et forhold. Det hadde vart i 7 år. Det hadde vært mye godt, og noe vondt. Forholdet var preget av veldig lite sex. Hun hadde ikke lyst. Slik hadde det vært i mesteparten av de 7 årene, og det ble bare verre og verre. Han begynte å trekke seg unna fordi han ikke fikset avvisningen. En dag slapp hun bomben. Hun kom hjem passelig brisen fra en bytur med venninner, og de hadde visst diskutert dette med problemene i forholdet. Her fikk han vite at venninnene så på ham som en snill, men kjedelig fyr. Hun avsluttet med å fortelle ham at det ikke hjelper på sexlysten at han er så dårlig utstyrt. Dette kom som et sjokk på ham, da han aldri har tenkt på dette som noe problem. Jo, han er selvsagt under gjennomsnittet, det visste han, for nesten alle gutter har på et eller annet tidspunkt målt. Men at dette kunne være grunnen til hennes dårlige lyst? Utenom kjæresten hadde han kun hatt sex med EN til. Hun hadde ikke gitt lyd fra seg etter daten, selv om han syntes de hadde hatt det riktig så hyggelig, og da han konfronterte henne kom hun bare med dårlige unnskyldninger. Men han hadde aldri hengt seg oppi det før nå.

Han pakket seg ut fra felles leilighet, og dro på hotell. Kunne ikke prate med noen om dette. Alt ble bare svart. Og nå sitter han her og skriver dette. Lurer på hva livet videre vil bringe. Det hjelper ikke stort å sitte her på kg, da han ser at det ikke er helt uvanlig å ha sterke preferanser i forhold til kjønn. Det er visstnok helt normalt å dumpe noen for størrelse på kjønnet. Enten det er pikk eller kjønnslepper. Er det virkelig slik? Og dårlig utstyrt. Er man virkelig dårlig utstyrt om man har en mindre en? Er det slik kvinner faktisk tenker?

Han har fått mange meldinger fra kjæresten han forlot, der hun beklager alt og ville han skulle komme tilbake igjen, men det er av barn og fulle mennesker man får sannheten fra. Og han kan ikke leve med det at hun ikke liker utstyret hans. At hun mener at det ikke duger. Men han levde i 7 år med den løgnen at han dugde. Hva hindrer det neste kvinne å tenke på akkurat samme måten? At hun også vil bli sammen med ham fordi han er en kjekk kar ellers, men vil unngå sex med ham etterhvert fordi hun ikke liker det han har å tilby. Hva da? Han vil jo gjerne finne noen som liker ham for den han er. Er det noen der ute i det hele tatt som faktisk kan like det han har å tilby, og ikke bare godta det siden det er en del av totalpakken? Hvordan kan han stole på neste kvinne?

Det ble mange spørsmål. Forventer vel egentlig ingen svar, men det var godt å få ut. Han håper bare å få igjen gnisten etterhvert, for dette var et realt slag i ansiktet. Alt virker svart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det finnes nok mange damer som elsker en mann for den han er. Jeg skjønner godt at du er sårtet, men ikke la en dame ta fra deg hele selvfølelsen din. Du er mer enn bra nok som du er.

Selv om det er vanskelig å se klart nå, kommer du til å prise deg lykkelig over at dette skjedde nå og ikke senere. Du kan nå fokusere på deg selv, ha sex igjen etc etc, først må du bli kjent med deg selv på nytt. Kom deg ut med kompiser, kjøp deg nye klær, begynn å trene om du ikke slt gjør det.

Uansett det blir bedre med tiden. De fleste av oss blir dumpet en gang i løpet av livet. Jeg har selv lang erfaring og barn fra før. En dag våknet jeg og jeg bestemte meg for at jeg ALDRI mer skulle grave meg selv ned pga en mann. Livet er kort og vi er vår egen lykkes smed. Et sitat som har betydd mye for meg: dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at det var selve livet.

Ønsker deg lykke til. Du er verdigfull akkurat som du er. Når man minst venter det møtet man en som bare føles så rett og det ikke er et tema å behandle den andre dårlig. Jeg fant min 4 år etter jeg ble sepparert og jeg ville ikke vært foruten mine erfaringer, selv om det har vært beintøfft. Du vil komme deg styrket ut av dette vent å se, men start allerede i dag å jobb deg gjennom prosessen og åpne øynene dine for å se alt det fine livet har å by på.

For meg hjalp det å bry seg om andre, være en god venn. Være takknemelig for det man har og ikke gråte over det man ikke har. Noen mennesker er bare overfladiske, det finnes mange ekte og gode damer også!

Hilsen en dame på 33 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente, gikk selv ut av et like langt forhold for noen år siden. Jeg tror mye av grunnen er at vi var hverandres første langvarige forhold, og vi hadde begge bare èn sexpartner før den andre. Vi ble sammen veldig unge. Jeg merket mer og mer at jeg savnet andre erfaringer. Vi ble sammen for unge, rett og slett. Nå har jeg rast fra meg og har ikke lenger noe behov for mer efaringer. Jeg planlegger å bli gammel med den nye mannen min :)

Anonymous poster hash: 54eea...6b7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror heller egentlig ikke penisen din er problemet, men at hun tror det i mangel på annen erfaring.

Anonymous poster hash: 54eea...6b7
  • Liker 8
Skrevet

Jeg har aldri hatt noe problem med å tiltrekke meg jenter, men jeg merker nå at tanken på å ha sex igjen gjør meg uvel. Hvordan kan jeg vite om hun liker hele meg, eller ikke? Min eks lurte meg i 7 år. Er det noen som i det hele tatt vil klare å like meg? Vil ikke kaste bort nye år på slik tull.

Det virker bare så håpløst.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er litt under gjennomsnittet men det er virkelig ikke et så stort problem. Vi har et veldig bra sexliv, og jeg tror størrelsen faktisk ikke har så mye å si men mer hva man gjør ut av det. Jeg synes det er bra du dro fra dama di, for det er utrolig frekt å klage på sexen til venninner og komme hjem å legge all skylden på deg.

Anonymous poster hash: e3510...d1e
  • Liker 1
Skrevet

Hun har sagt det for å såre deg, glem det. Størrelsen er ikke problemet, men forstår at du opplever det sånn nå, det hun gjorde mot deg ved sitt utsagn var å sparke deg under beltestedet.

Hun virker ikke helt god i hodet. Men dette klarer du. Har vært borti noe lignende, men en helt annen historie som gjorde at jeg mistet selvtilliten fordi han hadde ereksjonsproblemer etter heftig amfetaminbruk, en kommentar kan såre og gjøre at man opplever seg som annenrangs. Mest sannsynlig har hun problemer og setter skylda over på deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

...hvor stor snakker vi?

Har jo også lest her at det er damer som foretrekker menn med litt mindre penis fordi de er såpass små nedentil selv. Det er ikke sånn at alle damer vil ha en stor penis og bare tar til takke med en mann med en mindre en fordi det ikke er noen store igjen... Får egentlig en følelse av at det ikke handler om penisstørrelse i det hele tatt, jeg, dette problemet med dama di.

Høres jo jævlig kjipt ut da... Å bli dumpa sånn.... Huff :(

Anonymous poster hash: e8970...372

AnonymBruker
Skrevet

Min eks var gjennomsnittet utstyrt. Jeg har både før og etter hatt menn som har vært godt over gjennomsnittet utstyrt, allikevel var sexen med eksen den beste jeg har hatt. Han var ikke en egoist i senga, og gadd å bry seg om hva jeg likte. Det teller faktisk ikke så mye med størrelsen, det går mer på kjemi, og at du ikke er egoistisk.

Anonymous poster hash: 677fd...124

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...