AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Kan dette justeres? Min informasjon treffer sokkelen og ikke gulvet. Sykt irriterende sørlig når dette var noe som stod på ønskelisten...Anonymous poster hash: 34233...c9f
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Jeg måtte google dette for å finne ut av hva det var. Veldig kul funksjon! Aner ikke om dette kan justeres, men det burde vel gå an? Har du tittet i bruksanvisningen? Dette var vel strengt tatt noe montørene burde tatt seg av.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Jeg måtte google dette for å finne ut av hva det var. Veldig kul funksjon! Aner ikke om dette kan justeres, men det burde vel gå an? Har du tittet i bruksanvisningen? Dette var vel strengt tatt noe montørene burde tatt seg av. Jeg kjøpte hus for noen mnd siden, og kjøkkenet car nytt i fjor. Oppdaget at oppvasken hadde dette ved en tilfeldighet, og da hoppet jeg nesten i taket av glede. Men nå er det bare irriterende fordi jeg ikke finner ut hvordan jeg skal justere det...Anonymous poster hash: 34233...c9f
Lutetium 71 Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Finn ut modell/merke på den maskina, så kan du google opp bruksanvisninga til den.
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #5 Skrevet 6. august 2013 Du må normalt skjære ut en liten bit av sokkelen for at lyset skal treffe riktig. Jeg måtte det på mitt kjøkken. Tror det sto noe om dette i monteringsveiledningen. Anonymous poster hash: a7135...509
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #6 Skrevet 6. august 2013 Kipern! Har ikke lyst å skjære i sokkelen. Den er allerede lenger ned enn resten av sokkelen... hvor stor bit har du skjært ut da?Anonymous poster hash: 34233...c9f
orgus Skrevet 6. august 2013 #7 Skrevet 6. august 2013 Åpningen i sokkelen er der for å gi klaring til døren. projektoren sitter i underkant av døren og skal lyse rett ned. Har du prøvd å ta en titt på den selv?
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #8 Skrevet 6. august 2013 Min lyser ikke rett ned, men i et speil som jeg ikke helt skjønner om kan justeres uten å ødelegge det...Anonymous poster hash: 34233...c9f
orgus Skrevet 7. august 2013 #9 Skrevet 7. august 2013 Er egentlig ikke justerbart, så høres ut som den har fått litt juling. Spørs om servicemann er neste stopp hvis du ikke ser for deg å plukke på det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå