AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg lagde meg nettopp bruker på gaysir. Jeg er ikke homofil og heller ikke på sjekkern, men jeg prøver å finne igjen en kompis fra ungdomstida. Han har ikke facebook og jeg finner ikke nummeret hans, men vet han hadde profil på gaysir tidligere så bestemte meg for å prøve. Fyllte ikke ut profilen i det hele tatt, ikke bilder eller noe. Kun at jeg var jente og bodde i Oslo. Innen 5 minutter hadde jeg mottat 8 meldinger av forskjellige menn. En hyggelig og vanlig velkommen, men resten var diverse seksuelle forespørsler. Om jeg ville ha en som en slave osv. Jeg ble litt satt ut, er det vanlig å sende sånt til folk man ikke aner hvem er? For alt de vet så kunne jeg jo vært søsteren deres eller noe!! Også lurer jeg på om det er sånn på andre sjekkesider på nettet også? Sukker for eksempel. Jeg har samboer selv så er ikke veldig bevandret på denne typen steder. Anonymous poster hash: 5a0e7...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #2 Del Skrevet 4. august 2013 Gaysir er nok ekstremt ja, er du kvinne mellom 16 og 50 vil du få masse meldinger fra menn, ofte med store penis bilder også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Del Skrevet 4. august 2013 Gaysir er nok ekstremt ja, er du kvinne mellom 16 og 50 vil du få masse meldinger fra menn, ofte med store penis bilder også. Men er det vanlig at heterofile menn henger på gaysir liksom? Det er vel grenser for hvor mange de klarer å sjekke opp på et homofilt nettsted? Anonymous poster hash: 5a0e7...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Del Skrevet 4. august 2013 Men er det vanlig at heterofile menn henger på gaysir liksom? Det er vel grenser for hvor mange de klarer å sjekke opp på et homofilt nettsted? Anonymous poster hash: 5a0e7...78f Uh, heterofile? Lag deg en profil som 16-årig gutt så vil du få like mange meldinger. Anonymous poster hash: c6b18...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #5 Del Skrevet 4. august 2013 Men er det vanlig at heterofile menn henger på gaysir liksom? Det er vel grenser for hvor mange de klarer å sjekke opp på et homofilt nettsted? Anonymous poster hash: 5a0e7...78f Det er vel få rent heterofile der(jeg er vel en av få) men mange bifile menn og de er like kåte på damer som heterofile menn, er også mange par som, ser etter jenter, så det og også noe du vil få, er du dame, vil par spørre om du vil være med på trekant. Man klarer ikke sjekke opp så mange, men har møtt noen derfra, på helt vanlige dates som et normalt menneske, ble ikke noe mer enn en date på hver av dem, men det går ann og oppføre seg normalt der, også bare overse de værste mennene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 4. august 2013 #6 Del Skrevet 4. august 2013 Høres kjent ut, dessverre. Det er vel strengt tatt kjent på streite datingsider også, men jeg har en stygg mistanke om at Gaysir er overfylt av kåte menn som innbiller seg at all verdens skeive kvinner egentlig er seksuelt utagerende heterodamer som ikke har prøvd verdens beste elsker (før nevnte overkåte mann så klart) ennå. De ser på seg selv som Frelseren, antakelig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Del Skrevet 4. august 2013 Uh, heterofile? Lag deg en profil som 16-årig gutt så vil du få like mange meldinger. Anonymous poster hash: c6b18...bdb Tviler ikke. Av en eller annen grunn så tenkte jeg ikke på muligheten for at folk er bifile også, hjernen er ikke helt på plass idag, sorry. Anonymous poster hash: 5a0e7...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 4. august 2013 #8 Del Skrevet 4. august 2013 YAY, Gunfreak! Du er en av de sjeldne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #9 Del Skrevet 4. august 2013 YAY, Gunfreak! Du er en av de sjeldne! Penis bilde sent Takk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Del Skrevet 4. august 2013 Det fryktelig mange heterofile menn der. Jeg (er lesbisk) får ukentlig henvendelser fra heterofile menn som spør om jeg vil ha sex med dem. Noen sender med bilde av kuken sin, andre spør om jeg vil ha bilde. Standardspørsmålet er: "Er du 100 % lesbisk?" "Kunne du tenkt deg å prøve en mann, kan jo hende at du liker det?". Gaysir var bedre for 10 år siden. Nå er det så mye rart der. Det er et sjekkested for homoser og heterofile menn. Anonymous poster hash: b2c03...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Del Skrevet 4. august 2013 Det fryktelig mange heterofile menn der. Jeg (er lesbisk) får ukentlig henvendelser fra heterofile menn som spør om jeg vil ha sex med dem. Noen sender med bilde av kuken sin, andre spør om jeg vil ha bilde. Standardspørsmålet er: "Er du 100 % lesbisk?" "Kunne du tenkt deg å prøve en mann, kan jo hende at du liker det?". Gaysir var bedre for 10 år siden. Nå er det så mye rart der. Det er et sjekkested for homoser og heterofile menn. Anonymous poster hash: b2c03...79b Kjære lesbe. At en mann tenner på en kvinne betyr ikke at han er heterofil. Det finnes ikke bare to legninger her i verden, heterofile og homofile. Det finnes også de som faller mellom to stoler, bifile. Jeg vet at du som lesbisk mener at bifile bare leker med homofiles følelser. Det er sjelden tilfelle. Det er langt oftere tilfelle at heterofile leker med lesbiskes følelser. Men bifile elsker like så sterkt og like så meget som homofile gjør. Bifile kan like lite for sin legning som lesbiske kan for sin. Vær så snill og anerkjenn det. Anonymous poster hash: c6b18...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #12 Del Skrevet 4. august 2013 Det fryktelig mange heterofile menn der. Jeg (er lesbisk) får ukentlig henvendelser fra heterofile menn som spør om jeg vil ha sex med dem. Noen sender med bilde av kuken sin, andre spør om jeg vil ha bilde. Standardspørsmålet er: "Er du 100 % lesbisk?" "Kunne du tenkt deg å prøve en mann, kan jo hende at du liker det?". Gaysir var bedre for 10 år siden. Nå er det så mye rart der. Det er et sjekkested for homoser og heterofile menn. Anonymous poster hash: b2c03...79b Jeg prøver å følge det som står i profilen, står det at de ikke vil ha kontakt med menn tar jeg ikke kontakt. Noen ganger er profilene litt vage, spesielt når det står under bilder "liker både menn og kvinner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 4. august 2013 #13 Del Skrevet 4. august 2013 Det er nok en grunn til at jeg sjelden henger på gaysir lenger. Selv om det står klart i profilen min gift kom det sextilbud. Det du kan gjøre, skriv som eneste tekst i profilen din at slibrige meldinger blir lagt ut i dagboken, med avsendernick. Og gjør det om det kommer noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #14 Del Skrevet 4. august 2013 Det er nok en grunn til at jeg sjelden henger på gaysir lenger. Selv om det står klart i profilen min gift kom det sextilbud. Det du kan gjøre, skriv som eneste tekst i profilen din at slibrige meldinger blir lagt ut i dagboken, med avsendernick. Og gjør det om det kommer noe. Gift stopper ingen, da det er mange gifte damer som er ute etter sex med både menn og damer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #15 Del Skrevet 4. august 2013 Kjære lesbe. At en mann tenner på en kvinne betyr ikke at han er heterofil. Det finnes ikke bare to legninger her i verden, heterofile og homofile. Det finnes også de som faller mellom to stoler, bifile. Jeg vet at du som lesbisk mener at bifile bare leker med homofiles følelser. Det er sjelden tilfelle. Det er langt oftere tilfelle at heterofile leker med lesbiskes følelser. Men bifile elsker like så sterkt og like så meget som homofile gjør. Bifile kan like lite for sin legning som lesbiske kan for sin. Vær så snill og anerkjenn det. Kjære Bifil(?) Jeg tok utgangspunkt i de heterofile mennene som har kontaktet meg. Jeg har aldri blitt kontaktet av bifile menn som har kommet med slibrige meldinger. Resten av innlegget ditt er synsing om hva jeg mener om bifile, noe som er rart i og med at jeg ikke har skrevet noe om mitt syn på bifile. Anonymous poster hash: b2c03...79b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 4. august 2013 #16 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Gift stopper ingen, da det er mange gifte damer som er ute etter sex med både menn og damer der. Hadde jeg i profilen gitt uttrykk for å være ute etter sex så hadde det vert en ting. Tidvis har det stått klart at jeg kun var på gaysir for forumet sin del, og ikke søkte noe. Allikevel kunne det tikke inn inspirerende meldinger som Hva søker du'a? Joda, det er lov å prøve seg, men jeg synes samtidig sexinvitasjoner som jeg har opplevd på gaysir utviser en viss mangel på respekt. Endret 4. august 2013 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #17 Del Skrevet 4. august 2013 Hadde jeg i profilen gitt uttrykk for å være ute etter sex så hadde det vert en ting. Tidvis har det stått klart at jeg kun var på gaysir for forumet sin del, og ikke søkte noe. Allikevel kunne det tikke inn inspirerende meldinger som Hva søker du'a? Joda, det er lov å prøve seg, men jeg synes samtidig sexinvitasjoner som jeg har opplevd på gaysir utviser en viss mangel på respekt. Jo da jeg er enig i det, jeg får jo slike meldinger jeg også, selv om jeg skriver jeg er ute etter damer, men jeg føler ikke jeg kan klage da det tross alt er en skeiv side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #18 Del Skrevet 4. august 2013 Gaysir har bare blitt så tragisk. Jeg hadde en profil der fordi jeg gjerne ville ha en bifil venn/elsker som lever i et solid homofilt parforhold. Har så godt forhold til et par homsevenner, føler meg veldig trygg med dem, de gir meg komplimenter, men vil ikke satse vennskapet på å inngi meg på noe selv om jeg tror at en av dem muligens er litt tiltrukket. I innboksen min var det bare grisemeldinger, folk som kalte meg tøs og slikt. Så jeg ga opp. Det får heller bli å treffe noen på gamlemåten hvis i det hele tatt. Anonymous poster hash: 26011...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå