Gå til innhold

Korger med avtagbart stoff inni

Pip

Anbefalte innlegg

Nokon som veit kor eg kan få kjøpt fine korger med stoff-fòr som kan takast ut og vaskast? Har sett eit sett på Bohus - kvite korger med blårutete fòr, men veit ikkje heilt om det er det eg er ute etter...

Eg tenkjer mest for å plassere i bokhylla op oppbevare diverse i - og gjerne ikkje så altfor dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt mine på bohus, men har sett stort sett samme typer i andre butikker. Mine er brune og det er litt mer nøytralt enn de blårutete. Kjempepraktisk!

Har du sett på Ikea, hvis du bor i nærheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har sett på ikea, dei hadde ikkje akkurat sånne (med trekk) sist eg var der i alle fall... Men har dei brune òg på Bohus altså? Må nok kikke ein gong til - fann berre dei kvite eg... (men dei var til gjengjeld på tilbod - 5 i ulike storleikar for 298. Men er usikker på om eg vil ha kvite og blårutete ja, det er ikkje heilt min stil...)

Takk for tips i alle fall - skal ut på ein kikkerunde i morgon tenkjer eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte før jul, de var også på tilbud og siden har jeg sett de har vært det..... Nå i det siste har jeg ikke sett brune på Bohus men lurer på om jeg så det på Skeidar for ei stund siden...??? De er mørke brune med offwhite stoff i. Hva med Europris?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen på OBS på lørdag.

De var ganske store, men i flere størrelser og hadde et lyst stoff innvendig som var knytt i sløyfer på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du funnet noe pip?

Jepp! :) Fann på Skeidar på...*tenke tenke*... fredag! Det var eit sett på 5, ei stor, to halvparten så store, og to litt mindre enn desse igjen. Nett fint! (Dei fire minste passar veldig fint i hylla, den største står nerst i ei hylle og rommar ein heil masse!) Dei er brune - raudbrune, kan me kanskje seie, med offwithe trekk.

Nøgd! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...