AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Si at du har truffet en fantastisk mann (30+) som etter hvert inviterer deg med hjem til seg, og han viser seg å bo i en skikkelig ungkarsleilighet. Selv om han kjøpte leiligheten for flere år siden har han ikke giddet å pusse opp (bestemortapet på veggene, gamle slitte gulv og tak), plakater på veggene, typiske studentmøbler osv. Hva hadde du tenkt? Er det turn-off når godt voksne menn med fast jobb og inntekt bor som studenter? Anonymous poster hash: 771f8...04f
Gjest Kv84 Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Kanskje han er åpen for interiør ideer fra deg, det tenker jeg. 2
Skjoldmøy Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det hadde kribla godt i oppussingsarmen, ja! 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde nok raskt stemplet ham som et håpløst tilfelle hva gjelder interiør, men det betyr jo ikke at han er håpløs på andre punkter også... Jeg har selv en kjæreste som ikke akkurat hadde en flott leilighet da vi møttes. Så da han ba meg om å ta kontroll over oppussing og innredning så var jeg ikke vanskelig å be Så nei, jeg vil ikke si det er turn-off sånn umiddelbart. Det som ville vært turn-off, hadde vært om han blånekter oppussing og tviholder i studentlivet som han for lenge siden har passert. Anonymous poster hash: a7f17...489 3
Gjest Bud Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Du ska få en dag i kåre, mæ blanke ark og fargestifter tæll
Gjest Mundane Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 (endret) Ikke alle synes det er viktig hvordan veggene ser ut eller hvordan møblene er. Veggene og møblene fungerer. Er mye annet å bruke tid og penger på enn tull. Endret 4. august 2013 av Mundane
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde ikke brydd meg i det hele tatt. Jeg elsker interiør, så det hadde nok kriblet litt, men det er absolutt ikke viktig hvordan han har det hjemme. Så lenge det er rent, er det greit
laine Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 ja, det er skikkelig turn-off. Men det trenger ikke å være en deal breaker. Det spørs hvor godt jeg liker mannen fra før av.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Merkelige at noen av de fisefine damene her klarer å stappe en kukk oppi hølet sitt så fine dere er på det.Anonymous poster hash: c6ef0...bd4 2
Severus Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Om han er en hyggelig kar, så må han gjerne bo hjemme hos mamma for min del. Det er jo ikke hjemmet man faller for, men mannen.
Kraula Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Stort forbedringspotensiale da! Han interesserer seg nok bare ikke, er helt sikkert åpen for forslag
Inwe Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Så lenge leiligheten er rein hadde det ikke vært et turn-off, jeg ville derimot ikke venta for lenge før jeg kom med et par interiørtips.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Interiørtips kan bli satt pris på. Hvis det er noen bra dog. Men en dag om gangen da. Anonymous poster hash: ad26d...ded
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Jeg hadde nok ikke kommet med interiørtips med mindre han hadde spurt om det. Vil jo ikke være helt overkjørende, heller, stakkars mann
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Åja, da fikk pipen en annen tone plutselig. Altså, man stiller seg i utgangspunktet åpen for tips, men det er egentlig ikke nødvendig for min egen del heller. Jeg har det viktigste. Anonymous poster hash: ad26d...ded
guttemann Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Nordmenn generelt bruker vanvittige summer på oppussing i tillegg til å bruke vanvittige summer på huskjøp til å begynne med. Bestemorstapet er jo litt spesielt - det er ikke vanskelig eller dyrt å gjøre noe med. Men det er det å sette i gang da, det er jo en liten terskel om han ikke er så interessert. I ugangspunktet tenker jeg at det er et sunnhetstegn å ikke være alt for opptatt av at hjemmet skal være en utstillingsmodell. Verre hvis det er rotete og skikkelig ille hvis det er møkkete. 2
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #18 Skrevet 5. august 2013 Hihi, høres nesten ut som samboeren min. Riktignok var han bare 24 da vi flyttet sammen og leiligheten leide han bare, men der var det gamle tapeter og skakke møbler, løse fliser på badet, en slags rar sofaseng med nedslitt madrass, kort sagt, en standard som det er vanskelig å se for seg å holde ut med i flere år. Nå har vi bodd sammen i flere år og har hele tiden vært veldig samstemte i hvordan vi vil ha det interiørmessig. Det viste seg at han har veldig god smak. Så om det er turn-off må nesten du vurdere selv Anonymous poster hash: a203d...9ea
Gjest Murica Skrevet 5. august 2013 #19 Skrevet 5. august 2013 Så lenge det er rent, så driter jeg i hvordan interiøret er. Men så elsker jeg gammel kjøkkeninnredning ala 50-70 tallet også =p 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #20 Skrevet 5. august 2013 Si at du har truffet en fantastisk mann (30+) som etter hvert inviterer deg med hjem til seg, og han viser seg å bo i en skikkelig ungkarsleilighet. Selv om han kjøpte leiligheten for flere år siden har han ikke giddet å pusse opp (bestemortapet på veggene, gamle slitte gulv og tak), plakater på veggene, typiske studentmøbler osv. Hva hadde du tenkt? Er det turn-off når godt voksne menn med fast jobb og inntekt bor som studenter? Anonymous poster hash: 771f8...04f Akkurat dette scenarioet kan jo "fikses". Enten ved å gi ham litt smak på veien, eller å bare ta ansvar for alt selv ved en eventuell flytting sammen. Litt verre når man kommer inn til en som ikke lærte noe ved å bo i kollektiv, dvs. kan ikke å vaske et bad, lar oppvasken stå i flere dager, spiser kun frossenpizza etc. Det er turnoff, det. Anonymous poster hash: 1b8c0...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå