Gå til innhold

utro - selv om man er i er godt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og samboeren min har vært sammen i litt over ett år. Ble samboere etter å ha vært kjærester i 8-9 måneder. man sier jo ofte at det tar 1 år før man virkelig begynner å kjenne noen ordentlig og jeg har nok begynt å føle litt på dette nå. jeg føler at jeg det siste halvåret kanskje har sett mer og mer til hans sanne seg. han har ikke alkoholproblemer, men han er nok en av de som drikker mest på fest, og gjerne en av de som blir litt høylytte og. ingen kranglefant. Men han blir litt ekstra bajas i fylla. Skal danse og showe med folk hele tiden, klarer liksom ikke å kose seg med et par pils. Han er en mannemann, uten at jeg legger noe negativt i det.. Selv om han fyrer løs med en manajåvinistisk spøk i ny og ned. En annen ting er at han er ganske kåt. han kan gjerne tenke seg sex hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen. En periode hadde han en tendens til å bli furten og nesten litt sint om jeg ikke orket. Men han har etterhvert lært seg at slik oppførsel ikke fører til annet enn enda mindre sexlyst fra min side. nå har vi sex mellom 3-6 ganger i uka, han har lært seg å slippe meg mer til så jeg og kan ta insj, og jeg syns vi kommer veldig godt ut av det:) men det hender jo fortsatt at jeg må si nei.. Slik som i går.. Vi var på grillfest hos noen venner, han ble selvfølgelig ganske full og begynte etterhvert å mase om sex. Klenget seg på meg så jeg skulle kjenne at han hadde ståpikk!

Jeg kjørte bil og holdt meg edru så jeg var aldri helt i samme festhumør men koste meg likevel. jeg var ikke så keen på å ha sex i buskene - for det var jo det han hadde i tankene. Maste litt om det og begynte å tafse på meg som han alltid gjør. Nesten så jeg ble litt småflau. Var jo ingen andre som oppførte seg sånn:p Jeg blir ikke sint av sånt for jeg kan være litt bajas selv også, men det får meg til å tenke litt i ettertid.

Hva skjer når jeg ikke er med? når han bare er ute med kompiser? Og andre jenter evt approacher han.. jeg kjenner at jeg ikke helt alltid klarer å slappe av. Kan han finne på å være utro? Ikke fordi han er misfornøyd med det vi har, men bare fordi man kan bli revet med i øyeblikket som noen sier? Er det sånn at det er de mest kåte som ofte er utro? jeg har ofte tenkt at det hadde vært bedre å være med en som ikke er såå vill i trusa:/ Forekommer utroskap kun i dårlige forhold? Eller skjer det gjerne ellers også? Har jeg noen grunn til å bekymre meg? Er det noen som kjenner igjen denne typen mannfolk? Del gjerne erfaringer:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sukk, jeg skulle ønske jeg hadde en mann som ønsket sex daglig.. Eller foreslo en omgang ute i naturen.. Akkurat der er du heldig. Altfor mange kvinner lever med menn med lite sexlyst...

Anonymous poster hash: 9477a...581

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror at utroskap kun forekommer i dårlige forhold.

Og nei, jeg tror ikke at de som er mest kåte, er de som er mest utro. Jeg er ganske kåt, men vil bare ha sex med typen min.

Anonymous poster hash: 065b3...d8e
  • Liker 2
Gjest Anonym2
Skrevet

jeg og samboeren min har vært sammen i litt over ett år. Ble samboere etter å ha vært kjærester i 8-9 måneder. man sier jo ofte at det tar 1 år før man virkelig begynner å kjenne noen ordentlig og jeg har nok begynt å føle litt på dette nå. jeg føler at jeg det siste halvåret kanskje har sett mer og mer til hans sanne seg. han har ikke alkoholproblemer, men han er nok en av de som drikker mest på fest, og gjerne en av de som blir litt høylytte og. ingen kranglefant. Men han blir litt ekstra bajas i fylla. Skal danse og showe med folk hele tiden, klarer liksom ikke å kose seg med et par pils. Han er en mannemann, uten at jeg legger noe negativt i det.. Selv om han fyrer løs med en manajåvinistisk spøk i ny og ned. En annen ting er at han er ganske kåt. han kan gjerne tenke seg sex hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen. En periode hadde han en tendens til å bli furten og nesten litt sint om jeg ikke orket. Men han har etterhvert lært seg at slik oppførsel ikke fører til annet enn enda mindre sexlyst fra min side. nå har vi sex mellom 3-6 ganger i uka, han har lært seg å slippe meg mer til så jeg og kan ta insj, og jeg syns vi kommer veldig godt ut av det:) men det hender jo fortsatt at jeg må si nei.. Slik som i går.. Vi var på grillfest hos noen venner, han ble selvfølgelig ganske full og begynte etterhvert å mase om sex. Klenget seg på meg så jeg skulle kjenne at han hadde ståpikk!

Jeg kjørte bil og holdt meg edru så jeg var aldri helt i samme festhumør men koste meg likevel. jeg var ikke så keen på å ha sex i buskene - for det var jo det han hadde i tankene. Maste litt om det og begynte å tafse på meg som han alltid gjør. Nesten så jeg ble litt småflau. Var jo ingen andre som oppførte seg sånn:p Jeg blir ikke sint av sånt for jeg kan være litt bajas selv også, men det får meg til å tenke litt i ettertid.

Hva skjer når jeg ikke er med? når han bare er ute med kompiser? Og andre jenter evt approacher han.. jeg kjenner at jeg ikke helt alltid klarer å slappe av. Kan han finne på å være utro? Ikke fordi han er misfornøyd med det vi har, men bare fordi man kan bli revet med i øyeblikket som noen sier? Er det sånn at det er de mest kåte som ofte er utro? jeg har ofte tenkt at det hadde vært bedre å være med en som ikke er såå vill i trusa:/ Forekommer utroskap kun i dårlige forhold? Eller skjer det gjerne ellers også? Har jeg noen grunn til å bekymre meg? Er det noen som kjenner igjen denne typen mannfolk? Del gjerne erfaringer.

Min erfaring er at det er gjeldende. Kåte mannfolk har ofte høy "statistikk", og har vanskeligere for å si nei i møte med pene unge villige jenter, selv om de er i et forhold. Kjenner f.ex en kompis som gjerne flørter iveg selv om han er sammen med "jenta han elsker".

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er gjeldende. Kåte mannfolk har ofte høy "statistikk", og har vanskeligere for å si nei i møte med pene unge villige jenter, selv om de er i et forhold. Kjenner f.ex en kompis som gjerne flørter iveg selv om han er sammen med "jenta han elsker".

Hvor gammel er denne kompisen?

Jeg tror de fleste er fornøyd med hun de har hjemme, og ikke er intr. i randoms på fest!

Gjest Anonym2
Skrevet

Hvor gammel er denne kompisen?

Jeg tror de fleste er fornøyd med hun de har hjemme, og ikke er intr. i randoms på fest!

Han er vel rundt 27-28 nå. Alltid vært sånn.

Skrevet

Hva skjer når jeg ikke er med? når han bare er ute med kompiser? Og andre jenter evt approacher han.. jeg kjenner at jeg ikke helt alltid klarer å slappe av. Kan han finne på å være utro? Ikke fordi han er misfornøyd med det vi har, men bare fordi man kan bli revet med i øyeblikket som noen sier? Er det sånn at det er de mest kåte som ofte er utro? jeg har ofte tenkt at det hadde vært bedre å være med en som ikke er såå vill i trusa:/ Forekommer utroskap kun i dårlige forhold? Eller skjer det gjerne ellers også? Har jeg noen grunn til å bekymre meg? Er det noen som kjenner igjen denne typen mannfolk? Del gjerne erfaringer:)

TS jeg tror du beskriver min mann her hehe.

rart for akkuratt det samme skjedde med meg på grillfest igår. Han er full og jeg er edru fordi jeg kjører. Både jeg og han kan være bajas i fulla bare han er enda mer bajas enn meg da. Han er konstant kåt og gjorde akkuratt det samme som typen din i helga, maste om sex og klenga veldig og tafset på meg forran kompisene hans. Jeg tar meg ikke nær av det, men har selv tenkt tanken på "hvis han er så kåt når han er full, hva skjer når han er alene?" Men jeg vet at han ikke gjør noe, jeg stoler på han. Jeg vet han flørter litt på sin egen rare måte, men han er en raring hehe.. det er ok for han ville aldri vært utro, det vet jeg helt sikkert.

Skrevet

TS jeg tror du beskriver min mann her hehe.

rart for akkuratt det samme skjedde med meg på grillfest igår. Han er full og jeg er edru fordi jeg kjører. Både jeg og han kan være bajas i fulla bare han er enda mer bajas enn meg da. Han er konstant kåt og gjorde akkuratt det samme som typen din i helga, maste om sex og klenga veldig og tafset på meg forran kompisene hans. Jeg tar meg ikke nær av det, men har selv tenkt tanken på "hvis han er så kåt når han er full, hva skjer når han er alene?" Men jeg vet at han ikke gjør noe, jeg stoler på han. Jeg vet han flørter litt på sin egen rare måte, men han er en raring hehe.. det er ok for han ville aldri vært utro, det vet jeg helt sikkert.

Haha! :) vel.. Godt å vite at vi er flere:p

Skrevet

min er slik som ikke trenger ofte sex, det er jeg som maser. Allikevel finner jeg ut at ha er utro..

Spenning i noe nytt, sier han...

så tror ikke disse veldig kåte guttene som klenger på jentene sine trenger å være de som er utro på fylle..kan like gjerne være de gutta som ikke trenger så mye av dama si,..

Skrevet

Jeg tror ikke at det er bare de som ikke får noe hjemme som er utro. Det har med spenning å gjøre.

Menn som har plenty god sex med kona si kan finne på å ligge med en annen. Dette handler ofte om bekreftelse fra andre kvinner og følelsen av spenningen med en ny dame og jakten for å få henne til sengs.

Min mann sier at han ikke tør å risikere familien sin for et ligg og at han ikke holder ut tanken på å skuffe meg. Vi har vært venner i mange år før vi ble kjærester og etterhvert gift og foreldre.

Jeg tror han er ærlig når han sier det.

Vi har begge vært utro med partnere vi hadde før vi ble sammen. Jeg vet at det ikke er verdt det.

Å risikere ekteskapet for et sidesprang.

Alt kommer for en dag. Om du tror du har sluppet unna med utroskapen kommer det ALLTID for en dag til slutt er min erfaring. Og DA angrer du da. For da er alt ødelagt :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke at det er bare de som ikke får noe hjemme som er utro. Det har med spenning å gjøre.

Menn som har plenty god sex med kona si kan finne på å ligge med en annen. Dette handler ofte om bekreftelse fra andre kvinner og følelsen av spenningen med en ny dame og jakten for å få henne til sengs.

Min mann sier at han ikke tør å risikere familien sin for et ligg og at han ikke holder ut tanken på å skuffe meg. Vi har vært venner i mange år før vi ble kjærester og etterhvert gift og foreldre.

Jeg tror han er ærlig når han sier det.

Vi har begge vært utro med partnere vi hadde før vi ble sammen. Jeg vet at det ikke er verdt det.

Å risikere ekteskapet for et sidesprang.

Alt kommer for en dag. Om du tror du har sluppet unna med utroskapen kommer det ALLTID for en dag til slutt er min erfaring. Og DA angrer du da. For da er alt ødelagt :(

Min samboer har vært i 2 langvarige forhold før meg. Vi har vært sammen i snart 3 år. Han sier at han er imot utroskap og at han aldri har vært utro før. At han hadde blitt knust om jeg var utro. Om jeg tar opp temaet utroskap så blir han nærmest irritert. Er dette et sikkert tegn? bare spør med tanke på at du sier at dere har vært utro før og lært av det. han har tydeligvis aldri vært utro og vet ikke hva det går i. er det større sannsynlighet for at han en gang er utro da? han har ikke noen stor sexdrift.. han er i slutten av 20 årene

Skrevet

Det er bare en ting som er sikkert her i livet, og det er at det ikke finnes noen garanti for noe.

Skrevet

Hvis dere har et bra forhold så tror jeg nok ikke du trenger å bekymre deg. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett så mange utro mannfolk i forbindelse med jobb så jeg har mistet alle illusjoner. En ting er sikkert og det er at hvordan de har det hjemme har ingen ting med om de er utro eller ikke å gjøre. De synes bare ikke det er noen big deal, det er bare noe de gjør når anledningen byr seg.

Anonymous poster hash: eb081...f1d
  • Liker 5
Skrevet

Min samboer har vært i 2 langvarige forhold før meg. Vi har vært sammen i snart 3 år. Han sier at han er imot utroskap og at han aldri har vært utro før. At han hadde blitt knust om jeg var utro. Om jeg tar opp temaet utroskap så blir han nærmest irritert. Er dette et sikkert tegn? bare spør med tanke på at du sier at dere har vært utro før og lært av det. han har tydeligvis aldri vært utro og vet ikke hva det går i. er det større sannsynlighet for at han en gang er utro da? han har ikke noen stor sexdrift.. han er i slutten av 20 årene

Vanskelig for meg å spekulere i ettersom jeg ikke kjenner mannen din og vet hvordan han er.

Grunnen til at jeg ikke klarte å være tro i de to andre forholdene jeg var i var at det liksom ikke var "livet ut" i hodet mitt.

Jeg var yngre og så tidlig i forholdet at dette ikke var noe jeg trodde kom til å ende opp i ekteskap og barn. Det var to ungdomsforhold rett og slett. Jeg lot meg fasinere av andre menn lett, og ble med på leken som endte i utroskap- flere ganger. Jeg hadde ingen problemer med å være utro. Ikke dårlig samvittighet.Var utro mange ganger i begge forhold.

Så traff jeg ham jeg skulle gifte meg med og bli forelder sammen med.Jeg var 25 år den gangen og jeg visste at "dette var mannen". Alt endret seg i tankegangen min rundt forhold og utroskap.

Jeg hadde aldri vært utro med mannen min og far til mine barn. Jeg respekterer ham alt for mye til det. Det hadde vært en forferdelig urett mot det jeg har lovet ham den dagen vi giftet oss og det jeg investerte den dagen vi fikk barn sammen. Ingen spenning med en ny mann er verdt å bryte opp et hjem og skuffe mannen min for! For ikke å snakke om barna. De hadde ikke fortjent at mamma hadde vært så slem mot pappa.

Foruten å være mannen min er han min beste venn, det minste jeg skylder ham er å være ærlig i det som angår oss sammen, mner jeg.

Skrevet

Jeg har sett så mange utro mannfolk i forbindelse med jobb så jeg har mistet alle illusjoner. En ting er sikkert og det er at hvordan de har det hjemme har ingen ting med om de er utro eller ikke å gjøre. De synes bare ikke det er noen big deal, det er bare noe de gjør når anledningen byr seg.

Anonymous poster hash: eb081...f1d

TS her. Jeg kjenner igjen denne rasen føler jeg.. Som blander business og pleasure. Særlig inne bank/finans hvor jeg jobber, der er det en god miks mellom andel kvinner og menn. Så jeg tenker at utroskap naturlig nok forekommer hyppigere i slike miljø... Men jeg føler jo at det til syvende og sist går på den enkeltes moral. Hos noen er den høyere og hos andre lavere.. Jeg klarer dog fortsatt ikke å forstå hvordan den kan være såå lav? Mulig det er fordi jeg har en utpreget rettferdighetssans.

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, jeg skulle ønske jeg hadde en mann som ønsket sex daglig.. Eller foreslo en omgang ute i naturen.. Akkurat der er du heldig. Altfor mange kvinner lever med menn med lite sexlyst...

Anonymous poster hash: 9477a...581

Samme her. Ble bare misunnelig av innlegget hennes.

Anonymous poster hash: 71e45...299

• Liker 1
Skrevet

Han er vel rundt 27-28 nå. Alltid vært sånn.

Sånn er en tidligere kompis av meg også! Sier tidligere fordi han prøvde seg på meg selv om han hadde dame.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er en tidligere kompis av meg også! Sier tidligere fordi han prøvde seg på meg.

Dumper du alle venner som prøver seg på deg?

Anonymous poster hash: f9ce5...867

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Ble bare misunnelig av innlegget hennes.

Anonymous poster hash: 71e45...299

TS her igjen. Altså mellom meg og han så er ikke denne kåtskapen et problem nå. Jeg vil jo heller ha en mann som har litt for mye lyst enn litt for lite:) bekymringen min går mer på hva som evt skjer bak min rygg.. Hvordan han ter seg da. Finnes jo gutter som "utstråler" at de er single når dama ikke er til stede. som gir etter for blikkontakt og oppmerksomhet fra andre jenter. Jeg sier ikke at han skal snu seg og gå om en jente er i ferd med å starte en samtale med han.. Bare er litt nysgjerrig på hvordan han håndterer eventuelle "tilbud".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...