Gjest 1111 Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Fikk ikke med meg Americas Next Topmodel forrgie torsdag, er det noen som kan oppdatere meg? Hva skjedde? Hvem røyk ut? Takk :-)
Loolaa Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Jeg la først inn et langt sammendrag fra hjemmesiden til "America's next...", men når jeg tenker meg om er vel ikke det lov. Hvis du går inn på linken over her, kan du lese lange sammendrag av hver episode, men du finner også ut hvem som har vunnet. Så ikke bruk den hvis du ikke vil vite vinneren!! Kort sagt: denne gangen var det Xiomara som gikk ut, fordi "...the judges love her personality, but on photo shoots she doesn't take direction well." Camille var den andre som var igjen til slutt: "Camille is told that she has a problem with people telling her what to do. If she has a problem with that she will not be a top model."
:-) anna Skrevet 20. april 2004 #3 Skrevet 20. april 2004 Ei mørk ei som røyk ut. (Altså av afrikansk opprinnelse) Hun hadde visstnok attidute-problems. (Men jeg kan ikke love at det ikke var en reprise jeg så, for jeg følger ikke med)
Loolaa Skrevet 20. april 2004 #4 Skrevet 20. april 2004 Det var Camille som hadde attitude-problems og Xiomara som røyk ut.
Gjest 1111 Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Takk :-) Tør ikke gå inn på linken, vil absolutt ikke vite hvem som vinner! Derimot synes jeg at Camille skal ryke snart. hun er pen, ja, men noe mer med henne er det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå