AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Mannen har vært på fest, overnattet på denne festen da det var et stykke unna. I dag tidlig tikker det inn en sms på mobilen min: Til den søteste, deiligste mest sjarmerende jenta jeg vet om. Takk for i går :D Denne var jo helt klart ikke ment til meg. Mannen kommer opp med en historie om at det var broren hans som lånte tlf hans fordi broren var tom for strøm. Har vanskelig for å svelge den da man må taste inn et nummer som ikke er lagret på tlf, i tillegg hvis broren var tom for strøm, hvordan hadde han da nr til denne random dama han liksom hooka opp med i går. Denne broren er heller ikke singel:( Men tror det er mannen min som har svin på skogen her jeg. Nå er han sur og beskylder meg for å drite meg ut, og gidder ikke diskutere dette mer... Anonymous poster hash: 95688...18d
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Denne sms kom altså på min mobil fra mannen min sin mobil. TS Anonymous poster hash: 93686...193
Alja Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 (endret) Oi oi oi. Klarer han å ro seg unna denne er han god. Du har uansett ingen bevis, og det blir ord mot ord. Men jeg lover deg, hadde det vært jeg som var i den situasjonen hadde jeg blitt rene CSI etterforskeren til jeg viste den fulle sannhet. Og ja alle KG folk, jeg hadde snokt. Edit: Dersom jeg aldri fant noen bevis, ville jeg nok aldri klart å være med denne mannen. "Takk for i går:D" Hva pokker betyr det? Det kan være alt fra kyss til heftig svett sex opp etter veggen. Og det kan faktisk være broren. Jeg ville vært litt lur jeg, å satt hardt mot hardt. Konfronter broren hans med det! Han har jo dame han og så han har jo også noe å tape. Jeg tror du finner svaret hos broren hans om du er litt lur. Endret 4. august 2013 av Alja91 17
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Å bli sur og skylde på den uskyldige part er helt normal oppførsel når man blir fersket i noe. Anonymous poster hash: 16491...5a0 13
Gjest Stigseks Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Hadde det vært eksen min, så hadde han vært utro med den oppførselen... Var akkurat slik han var da jeg fattet mistanke om utroskap ( som viste seg å være reelt) Spør broren om dette før mannen din rekker å kommunisere dette videre til broren..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Han har allerede snakket med broren. Dette skjedde i dag tidlig da de sto opp etter å ha overnattet på denne festen. Anonymous poster hash: 93686...193
Alja Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Han har allerede snakket med broren. Dette skjedde i dag tidlig da de sto opp etter å ha overnattet på denne festen. Anonymous poster hash: 93686...193 Hva sier broren da?
Antheia Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Snakk med broren hans selv, og finn ut hva han sier om saken. Sier han seg enig med mannen din, så tru med å fortelle kjæresten hans om det. Så får vi se om pipa får en annen lyd da. personlig tror jeg det er mannen din som har skitne ugler i posen her. 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Har tenkt på å ringe dama til kjæresten. Men får ikke tak i nummeret hennes. Eneste måte å få tak i det på er å ringe broren. På FB går det ikke an å sende mld til henne heller. Anonymous poster hash: 93686...193
Alja Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Har tenkt på å ringe dama til kjæresten. Men får ikke tak i nummeret hennes. Eneste måte å få tak i det på er å ringe broren. På FB går det ikke an å sende mld til henne heller. Anonymous poster hash: 93686...193 Nei , du må spille kortene riktig her. Du burde konfrontere broren med "hans utroskap" og "true" han litt med å fortelle det til dama hans. Da kanskje han innrømmer at han kun dekte opp for sin bror. 7
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Nei , du må spille kortene riktig her. Du burde konfrontere broren med "hans utroskap" og "true" han litt med å fortelle det til dama hans. Da kanskje han innrømmer at han kun dekte opp for sin bror. Ja må vel gjøre det slik. Saken er at jeg ikke kjenner denne broren heller da det er stebror til mannen og de har også lite kontakt. De møttes i et 50 års lag i går. Anonymous poster hash: 93686...193
Antheia Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Ja må vel gjøre det slik. Saken er at jeg ikke kjenner denne broren heller da det er stebror til mannen og de har også lite kontakt. De møttes i et 50 års lag i går. Anonymous poster hash: 93686...193 Spiller ingen rolle. Hadde ringt likevel.
Alja Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Ja må vel gjøre det slik. Saken er at jeg ikke kjenner denne broren heller da det er stebror til mannen og de har også lite kontakt. De møttes i et 50 års lag i går. Anonymous poster hash: 93686...193 Det er jo litt tricky situasjon. Mulig du fort kan bli stemplet som litt små gal. Men det er jo den eneste muligheten for å finne sannheten..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Ha ha da får jeg heller bare være smågal i deres øyne. Er ikke folk jeg kjenner eller har noe med å gjøre uansett. Anonymous poster hash: 93686...193 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Du kan jo be dem forklare situasjonen hver for seg? Har de to vidt forskjellige forklaringer vet du at én av den juger?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Litt rart at ikke broren i så fall skrev hvem meldingen var fra da, siden han ikke skrev fra egen mobil. Si at du vil vite hvem dama er, du..Anonymous poster hash: e4f48...402 13
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 jeg hadde pakket sakene og dratt, eller eventuelt kasta han ut. er ikke noe å forklare, man forstår utmerket godt hva dette er. Anonymous poster hash: 8d33f...426 2
Alja Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Litt rart at ikke broren i så fall skrev hvem meldingen var fra da, siden han ikke skrev fra egen mobil. Si at du vil vite hvem dama er, du..Anonymous poster hash: e4f48...402 Dette!!! Oppdater oss, TS. Lykke til 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Er vel egentlig ikke noe klokere. Jeg har snakket med kjæresten til broren. Hun sier at broren bekrefter at det var han som sendte mld, men at det bare var en uskyldig tullemld. Dama hans tror han. Jeg er fortsatt ikke overbevist. Er redd denne stebroren har tatt på seg skylda i denne saken her fordi kjæresten hans tydligvis er naiv og han er vel vant med å komme unna med det meste. Er så mye som skurrer her. Som en nevnte over her, hvem sender mld fra en annens mobil uten å skrive navnet sitt? Og det skal vel mye til å feilsende en mld når nummeret til denne damen visstnok ikke er lagret på mannens mobil. Da må man jo fysisk taste inn dette nummeret. Og det at mannen gikk rett i forsvarsposisjon lover jo heller ikke godt. Og han gjør ingen verdens ting for å bevise sin uskyld heller, bare sitter der og sier at han ikke har gjort noe galt. Jeg kan nesten bare forholde meg til det jeg så på meldingen. Anonymous poster hash: 93686...193 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå