Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en 6 mnd gammel sønn: når kan han starte med lekegrind?

Han kan knapt krabbe men beveger seg veldig likevel.

Anonymous poster hash: c78e9...71a

AnonymBruker
Skrevet

Man kan starte når som helst så lenge han godtar å være i den.

Anonymous poster hash: f8923...ac3

Skrevet

Vår er 2-3 mnd og vi har vår fremme. Legger han i den når jeg går på do, rydder og vasker. Vi har to hunder da, og en katt, så hadde ikke tatt den frem ennå hadde vi ikke hatt dyr.

Skrevet

Hvis dere ikke allerede har kjøpt, ville jeg ventet og sett om dere syns dere trenger. Med mindre dere har dyr da. Vi hadde nemlig aldri behov for det. Hadde trappegrind til trappa ned, og ingen farlige ting i stua, samt et barn som aldri har hengt i lysekrona.

• Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Vi har brukt den siden baby var nyfødt. Først som soveplass, og en plass hvor baby får være i fred for storesøster.

Så et sted hvor jeg kan plassere han når jeg skal vaske gulvet, gå på do etc...

Skrevet

Vi har prøvd tidligere, men da fungerte det heller dårlig. Nå som han nærmer seg året er han ekstremt aktiv og over alt så tenker å se om han kan finne seg i være litt i grinda når vi skal på do, hente posten eller støvsuge hjemme. Ville bare prøvd jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare greit å legge babyen oppi der med noen artige leker så blir h*n vant til det. Jeg synes iallefall det er greit når jeg skal på do e.l. så vet jeg nøyaktig hvor han er. Dessuten så virker det som han trives med å ha en plass som er "sin" og kan gjerne ligge der og stulle og stelle med sitt når han blir lei av å ligge på gulvet.

Anonymous poster hash: a00c1...aaf

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt vår fra starten. Jeg orker ikke dille og dalle med baby hele dagen så baby blir lagt oppi der med lekene/babygymmen og da kan han ligge der 20 minutter mens jeg gjør andre ting. Ligger der flere ganger dager og synes det er super deilig med litt tid til å gjøre andre ting. Men nå liker jo han seg der da.

Anonymous poster hash: cb7d3...2b2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt den siden baby var nyfødt. Først som soveplass, og en plass hvor baby får være i fred for storesøster.

Så et sted hvor jeg kan plassere han når jeg skal vaske gulvet, gå på do etc...

Samme her :-)

Anonymous poster hash: 09d7e...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...