AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg og venninnen min skal ha fest hjemme hos meg helgen før studiestart (Vi er 19 år gamle). Vi tenker å be han jeg har et godt øye til, etter som venninnen min kjenner han godt nok til at dette blir "naturlig". Vi har snakket litt sammen ansikt til ansikt, og litt over Facebook. Jeg er ikke så frempå av meg, og vil heller ikke virke overivrig. Tenker derfor at en partylek kan være en god idé for at jeg skal komme nærmere Han. Har dere tips til egnede partyleker? Anonymous poster hash: d439c...36d
Mannemann85 Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Alias pleier jo å være en slager, rigg lagene slik at du kommer på lag med han;)
laine Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Pandoras eske kanskje? Der alle skriver forseksempel to lapper hver, med spørsmål til hvem man vil. Og alle lappene blir lagt i en boks/skål. Så det blir anonymt selvfølgelig. Og da må folk svare på det de blir spurt om. Så kunne dere ha planlagt noen lure spørsmål til han på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå