AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg skal dele leilighet med en annen student. Vi må betale for strøm selv så regningen blir delt i to. Utleieren sa at det blir ca. 200-300 kr hver. Jeg er litt bekymret, så jeg vil gjerne høre deres erfaringer. Er det noen måte vi kan vite hvem som har brukt hva? Anonymous poster hash: 4a5e3...256
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Det er ikke noen mulighet til å finne ut hvem som har brukt hva i en leilighet med én strømmåler. Det som drar mye strøm er varmtvann og varme. Og litt oppvaskmaskin og vaskemaskin, men det er ikke så mye. Det er helt normalt å bare dele det på antall beboere. Sørg for at dere har egen strømmåler og at dere mottar regningene.Anonymous poster hash: c8316...899
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det er ikke noen mulighet til å finne ut hvem som har brukt hva i en leilighet med én strømmåler. Det som drar mye strøm er varmtvann og varme. Og litt oppvaskmaskin og vaskemaskin, men det er ikke så mye. Det er helt normalt å bare dele det på antall beboere. Sørg for at dere har egen strømmåler og at dere mottar regningene.Anonymous poster hash: c8316...899 Takk for svar. Da skal jeg prøve å unngå å bruke for mye varmt vann. Jeg regner med at jeg kan spare mye varmtvann ved å f.eks. dusje på treningsstudioet og heller dusje 1-2 ganger hjemme. TS Anonymous poster hash: 4a5e3...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå