Gå til innhold

Kan jeg synge i kirka i mitt eget bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen til å synge og har en sang som betyr noe for både meg og forloveden min, så vil gjerne ha den med i seremonien. Jeg synger i både bryllup og begravelser ellers, så selve synginga er ikke noe problem. Har egentlig ikke tenkt på den løsningen før nå, men er usikker på om gjestene vil synes det er merkelig. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: f4c79...f33
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det virker litt rart. Blir litt forvirrende.

• Liker 7
Skrevet

Har ingen til å synge og har en sang som betyr noe for både meg og forloveden min, så vil gjerne ha den med i seremonien. Jeg synger i både bryllup og begravelser ellers, så selve synginga er ikke noe problem. Har egentlig ikke tenkt på den løsningen før nå, men er usikker på om gjestene vil synes det er merkelig. Hva synes dere?

Det synes jeg bare er kjempeflott, og det vil gjøre vielsen ekstra personlig :) Kan ikke skjønne at noen vil se på det som merkelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rart - greit nok, men forvirrende? På hvilken måte?

Eneste jeg har vært borti av noen lignende er at bruden reiste seg og leste en tekst og det var forsåvidt helt ok.

TS

Gjest Ciegus
Skrevet

Hvordan i all verden er det forvirrende?? Blir du plutselig usikker på hvem som er bruden?

Kjør på! Mye mer personlig om du selv synger. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 4570a...29d
  • Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg syns det høyrest kjempefint ut. Vi har masse vennar som syng, så det trengtest ikkje i vårt bryllup, men elles skulle eg gjerne gjort det sjølv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det hadde vært fint! :) Men husk at mange blir veldig rørt, så hvis du er lettrørt kan stemmen briste.

• Liker 1
Skrevet

du er bruden, du bestemmer:) bare syng du:)

Skrevet

Jeg syns det hørtes flott ut :) Det vil gjøre det mer personlig som andre her sier, og litt anderledes på en veldig positiv måte

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det hadde vært veldig fint! Har alltid drømt om å gjøre det selv, men jeg eier ikke sangstemme.. :fnise: Men jeg ser absolutt ikke noe problem med det, heller bare positivt spør du meg! :)

• Liker 2
Skrevet

Rart - greit nok, men forvirrende? På hvilken måte?

Eneste jeg har vært borti av noen lignende er at bruden reiste seg og leste en tekst og det var forsåvidt helt ok.

TS

Rart og forvirrende for meg, men hvis du mener du klarer det, så kjør på. Føler bare at musikken skal være rettet mot brudeparet og ikke mot alle andre. Jeg hadde heller aldri klart det i mellom gråting og nervøsitet :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rart og forvirrende for meg, men hvis du mener du klarer det, så kjør på. Føler bare at musikken skal være rettet mot brudeparet og ikke mot alle andre. Jeg hadde heller aldri klart det i mellom gråting og nervøsitet :D

Jeg skjønner fortsatt ikke hva du mener. På hvilken måte er det forvirrende? Og sangen blir jo da faktisk rettet til min forlovede, som en sang fra meg til han, så skjønner ikke hva du mener med at sangen blir rettet mot alle andre?

Prøver ikke å krangle, bare skjønner virkelig ikke hva du mener.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Synes det høres fint ut, jeg. Mannen din synger ikke han også da, eller spiller piano/gitar? Det hadde vært utrolig fint og rørende om dere hadde framført det sammen! Om han ikke spiller gitar i utgangspunktet kunne han jo prøvd å lære seg grepene til akkurat den sangen hvis dere har tid nok til at han kan øve!

Skrevet

Jeg har vært i bryllup der brudgommen reiste seg og sang i kirken, som en overraskelse til bruden. Veldig romantisk! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres fint ut, jeg. Mannen din synger ikke han også da, eller spiller piano/gitar? Det hadde vært utrolig fint og rørende om dere hadde framført det sammen! Om han ikke spiller gitar i utgangspunktet kunne han jo prøvd å lære seg grepene til akkurat den sangen hvis dere har tid nok til at han kan øve!

Han er dessverre fullstendig tonedøv, så det hadde ikke blitt noen suksess :P

Skrevet

Han er dessverre fullstendig tonedøv, så det hadde ikke blitt noen suksess :PAnonymous poster hash: f4c79...f33

Haha, da er det kanskje lurest å gjøre det alene!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke folk her inne altså. På den ene siden skal man ha et unikt og spesielt og minnerikt bryllup som skiller seg ut, på den andre siden er folk nærmest hysterisk opptatte av skikk og bruk og kutymer og gjestenes kjolefarge og rekkefølge på alt og gud vet hva.

Hvis man skal feire kjærligheten og liker å synge, vel:

Sjung av hjärtat, sjung!

Anonymous poster hash: 4570a...29d
  • Liker 4
Skrevet

Det er kjempeflott og ikke forvirrende! Min venninne gjorde det selv i sitt eget bryllup og det var veldig vakkert og romantisk :)

• Liker 1
Skrevet

Hva i all verden skulle det være i veien med at brud eller brudgom - eller begge to for den saks skyld - synger i sitt eget bryllup? Syns det høres ut som en strålende løsning - lykke til! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...