Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har er venninne som uten forvarsel ble dyttet ned en trapp av samboeren, barnet i magen døde.

Anonymous poster hash: 481ec...097

Så utrolig grusomt :(

Skrevet

Ville også ringt sjefen selv om h*n er på ferie. De skal være tilgjengelig når det er slike ting. Du må også skrive

avvik. Og var jeg deg ville jeg kontaktet lege for sykemelding eller svangerskapspenger.

AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig grusomt :(

Grusomt ja! :( De møttes når hun var nettopp blitt gravid med en annen som ikke ville ha noe med barnet å gjøre, han "aksepterte" at hun var gravid med en annen (må jo ha latt som), de ble fort samboere, og han dyttet henne ned trappa en gang han kom full hjem fra byen.

TS: snakk med sjefen!

Anonymous poster hash: 481ec...097

Skrevet

Selv om sjefen din er på ferie, er det kommunen som er din arbeidsgiver, og de har ansvar. Skriv avviksmelding og ta kontakt med øverste leder i sektoren du er i, bokollektivet er sikkert underlagt helse/sosialleder. Hvis denne er på ferie, er rådmannen øverste administrative leder. Du bør kanskje også kontakte hovedverneombudet i kommunen. Han sitter i arbeidsmiljøutvalget, som har stor tyngde i saker som dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss ble de ansatte tatt ut fra situasjoner hvor brukerne kunne være voldelige.

Dere har garantert et system for å rapportere vold og trusler, noe annet er for meg utenkelig.

Anonymous poster hash: 5248f...32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...