Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i en del intervjuer om forskjellig sericestillinger nå. Da dukker selvfølgelig spørsmålet "hva er god service?" opp hver gang. Jeg vet hvordan jeg yter god service og har fått mye skryt for serviceinnstillingen og humøret mitt i tidligere jobber.

Problemet er at jeg sliter med å sette ord på dette når jeg får spørsmålet. Jeg prøver alltid å smile og være hyggelig, småprater litt hvis situasjonen tillater det, og jeg prøver å oppfylle kundenes ønsker så langt det lar seg gjøre innenfor de rammene som jobben har.

Men det virker ikke som om arbeidsgiverne er fornøyd med at jeg svarer dette, de vil liksom ha mer, men jeg klarer som sagt ikke å sette ord på det.

Så hva vil dere si er god service? Setter pris på all hjelp, vil bare prøve å forbedre meg selv :)

Anonymous poster hash: adcae...4a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God service er å lytte til kundens ønsker og å prøve å etterkomme disse så godt man kan. Evt. å se behov før de dukker opp. God service er også å ha respekt for dine medmennesker og å ta ting med godt humør. Høflighet og vennlighet.

Skrevet

God service for meg er når kunden får mer enn forventet :blomst:

(Snakker selvsagt ikke om at alle kunder skal noe gratis/ fysisk). Et smil, en hyggelig avskjedshilsen, etc.

Det burde være standard, men er dessverre mangelvare. Og jeg jobber selv i et serviceyrke..

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk begge to :) Der var ordene jeg leita etter. Tror jeg bare hadde kjørt meg fast og ikke kom meg videre, men det der var veldig gode svar, så de skal jeg huske på til senere!

Anonymous poster hash: adcae...4a8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...