Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Nå er jeg i den mooden der det føles som alle andre enn meg har sex, hjelper ikke at "exen" har fått seg elsker og har nå masse sex, mens jeg sitter her alene. Føler jeg trenger sex, kos og nærhet snart, ellers blir jeg rar i hode, men er ikke lett å finne noen... Anyway willve ikke noe særlig med posten, bare følte for å bitche og få det av brystet. 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Sånn blir det innimellom Du får ha lykke til da, du finner nok noen Anonymous poster hash: df4e9...838
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 korleis veit du at "eksen" har mykje sex?
Singha Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 korleis veit du at "eksen" har mykje sex? Ho har jo ein elskar. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Ho har jo ein elskar. korleis veit han det?!
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 korleis veit du at "eksen" har mykje sex? Fordi jeg snakker med henne, og vi snakker om slikt.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Fordi jeg snakker med henne, og vi snakker om slikt. er det noko lurt når du vert såra?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 er det noko lurt når du vert såra? Blir ikke såra, bare deppa.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Kjenner følelsen, jeg har gått veldig lenge uten sex, er jo noe selvforskyldt selvsagt, men man kan jo havne i sånne perioder hvor man bare ikke tenner på noen og så kommer man litt ut av det og så blir det nesten et litt stort skritt å ligge med noen igjen. Jeg må ha et ONS snart bare for å få litt gang i systemet igjen, for dette med å vente til Mr. Right kommer funker ikke helt for meg når det betyr å være helt sexløs i lange perioder. Men uansett, da sitter jeg noen ganger og føler at ALLE ander har sex HELE tiden og at det er helt bortkastet liv å sitte her som ung, frisk og fin og ikke ha sex. BLÆ Anonymous poster hash: 14d22...b47 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Ikke noe å klage over i det heletatt. Mange gutter og jenter som aldri har vært i noe forhold eller hatt sex. Så lite sympati fra min side. Anonymous poster hash: 79679...095 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Ikke noe å klage over i det heletatt. Mange gutter og jenter som aldri har vært i noe forhold eller hatt sex. Så lite sympati fra min side. Anonymous poster hash: 79679...095 Og barn sulter og dør i Afrika, følgelig har vi ikke rett på å føle noe rundt de små problemene vi har i hverdagen ... At folk har det verre er ikke et argument for å ikke føle noe, har du ingen trang til å klage på eller sympati for problemet som er tema så er du i feil tråd Anonymous poster hash: 14d22...b47 3
Gjest Gunfreak Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Kjenner følelsen, jeg har gått veldig lenge uten sex, er jo noe selvforskyldt selvsagt, men man kan jo havne i sånne perioder hvor man bare ikke tenner på noen og så kommer man litt ut av det og så blir det nesten et litt stort skritt å ligge med noen igjen. Jeg må ha et ONS snart bare for å få litt gang i systemet igjen, for dette med å vente til Mr. Right kommer funker ikke helt for meg når det betyr å være helt sexløs i lange perioder. Men uansett, da sitter jeg noen ganger og føler at ALLE ander har sex HELE tiden og at det er helt bortkastet liv å sitte her som ung, frisk og fin og ikke ha sex. BLÆ Anonymous poster hash: 14d22...b47 Vi bør møtes og "hjelpe" hverandre 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Og barn sulter og dør i Afrika, følgelig har vi ikke rett på å føle noe rundt de små problemene vi har i hverdagen ... At folk har det verre er ikke et argument for å ikke føle noe, har du ingen trang til å klage på eller sympati for problemet som er tema så er du i feil tråd Anonymous poster hash: 14d22...b47 Er nok du som er i feil tråd. Siden du begynner å ta opp helt andre ting som ikke er relevant til tema. Jeg snakket om i det minste om noe relevant til det TS skrev. Du snakket om Afrika. Kjempe relevant. Anonymous poster hash: 79679...095 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Jeg har det på samme måte som deg Anonymous poster hash: 92a2e...12f
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Me too! Anonymous poster hash: 8e421...62e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Paradise Hotel fakter her nå. Anonymous poster hash: 9a9df...1e7
Soleklart Skrevet 6. august 2013 #18 Skrevet 6. august 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ENnAa7rqtBM Edit: Hvordan får jeg avspiller i svaret mitt? Endret 6. august 2013 av Soleklart
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Har det på samme måte, bortset fra at exen min neppe kommer til å ha sex på en stund. Jeg er heldigvis ikke sjalu på alle disse med pulekompiser og samliv og samboere og kjærester og nyforelskede, men jeg savner så absolutt noen. Holdt på å ringe eksen med en god nyhet her for litt siden før jeg kom på at det angikk da ikke henne lenger i det hele tatt. Bare det å vaske opp - som er en lek når man er to på kjøkkenet, er jo tidenes desidert kjipeste opgave når man er alene. Samme med å lage mat bare til seg selv. "Det var godt!" "Takk skal du ha, jeg har laget det fra bunnen av." "Herregud jeg vet jo det da. Jeg lagde den jo jeg og." Disse givende samtalene med seg selv... Jeg er nok ganske ekstrovert, og merker jeg ikke liker å være alene. Anonymous poster hash: 5a2c1...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Hva synes exen din om at du utleverer hennes privatliv her på forumet? Du har jo bilde av deg selv og det kan jo være folk som vet hvem du har vært sammen med. Anonymous poster hash: 90f4f...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå