Gå til innhold

Han liket bilde til dama han var utro med...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har vært sammen med var uro, og han dumpet meg da jeg fant det ut.. Så kom han angrende tilbake, og aktiviteten på FB ble fraværende :) jeg er i vurderingsfasen på om jeg vil ta han tilbake..

Overreagerer jeg når jeg blir forbanna på han fordi han trykket like? Eller har jeg rett til å kreve at han tar fullstendig avstand fra den jenta..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at han liker det bildet er et tegn på at han tydeligvis ikke er ferdig med henne og at han ikke respekterer deg. Du kan kreve så mye du vil og prøve å forandre han, men det kommer aldri til å skje.

Det beste for deg er å gjøre det slutt. En gang utro, alltid utro..

• Liker 16
Skrevet

Det at han liker det bildet er et tegn på at han tydeligvis ikke er ferdig med henne og at han ikke respekterer deg. Du kan kreve så mye du vil og prøve å forandre han, men det kommer aldri til å skje.

Det beste for deg er å gjøre det slutt. En gang utro, alltid utro..

Takk for svaret.. Var slik jeg og tolket like'n ...

Skrevet

En gang utro, er ikke alltid utro! Kjenner flere som er kommet over utroskap!

Men, spør deg selv, hvorfor er han fremdeles venner med henne? At han trykker liker på et bilde er en ting, men at han ikke har kutta henne helt ut, er noe helt annet.

Hvis du skal vurdere å gå inn i forhold med han igjen, så må første forutsetning være at han kutter henne ut 100%!!

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønte ikke. Gjorde han det nå etter han kom tilbake til deg?

I så fall: Han behandler deg respektløst. Hvis han skal være sammen med deg får han kutte henne helt ut.

• Liker 1
Skrevet

Du overreagerer ikke. Det er ikke greit!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke. Gjorde han det nå etter han kom tilbake til deg?

I så fall: Han behandler deg respektløst. Hvis han skal være sammen med deg får han kutte henne helt ut.

Stemmer, ... Han gjorde det etter at han kom tilbake.. Hun endret profilbilde i går og han er en av de 9 som har liket det..

Hun har blokkert meg , så jeg kan ikke se at de to er venner, eller aktivitetene de i mellom, men gikk inn via en annen profil, og da kan jeg se profilbildet hennes og personene som har liket bilde.. Der i blant han som bedyret at han ville tilbake..

Gjest Yellowrose
Skrevet

Det smarteste er å dumpe han. Du får deg så mye bedre!

Skrevet

Høres jo ut som han helst vil ha henne klar hvis han føler for å bli utro igjen. Jeg tror du sparer deg selv for mye smerte hvis du bare gjør det slutt nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser det som at han prøver å beholde et minimum av kontakt, så hun skal vite at hun ikke er glemt. Personlig ville jeg vært bekymret for at veien tilbake til henne var for kort og for enkel.

Han dumpet DEG for at du fant det ut? Fordi han ikke ville få pes for det da eller?

Ta det fra en som har opplevd utroskap, både ved enkeltepisoder og over lang tid, det er alt for vanskelig å komme tilbake til der dere var. Det kan gnage på deg, og til slutt blir den utro part drittlei av å bli klandret. Det ender sjeldent godt.

Anonymous poster hash: 3444b...61c
  • Liker 1
Skrevet

hørest ut som ett blivende forhold med masse sjalusi og betente konflikter. sky unna,du ønsker nok ikke dette!

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ville han bli sammen med henne, og hun avviste han etter han gjorde det slutt med deg.

Dump han, og se deg ikke tilbake.

Anonymous poster hash: 58288...b3c
  • Liker 4
Skrevet

For vitner dette om mangel på sosiale antenner, og jeg ser på slik oppførsel som svært respektløs. Hvorfor gidder du å være sammen med en slik fyr?

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
Gjest anonym
Skrevet

Hvordan skal du klare å stole på denne mannen som for det første har vært utro mot deg, for så å like et bilde av dama han var utro med ETTER at han har sagt han vil tilbake til deg???

Han vil jo åpenbart fortsatt ha kontakt med henne! Hva vet du hvilken kontakt de ellers har bak ryggen din? Sms, chat, you name it...

Når skal du våkne ts?

Skrevet

Takk for alle svarene! Lest og tenkt gjennom hvert eneste ett... Dere virker til å dele min oppfatning av at det var feil av han å like ! Godt å vite, ble litt redd for at jeg overreagerer...

Mulig jeg følger de andre rådene dere gir også.. For i dag har jeg hatt følelsen av at han er søppel..

Gjest badeand1
Skrevet

For å si det sånn, du er dum som går tilbake til han.

Skrevet

Ikke ta ham tilbake. Han er ikke ferdig med den andre jenta, og sannsynligvis vil han ikke bli ferdig med henne i fremtiden heller.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Bare si det til han rett ut. "Jeg så tilfeldig at du likte ett bilde av ******. Så da tar jeg det som du ikke angrer på utroskapen, og sikkert er fortsatt keen på denne jenta. Lykke til videre." Og så avslutter du all kontakt med han.

Han kan du virkelig ikke stole på. For en drittsekk.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Skrevet

Støtter resten av gjengen her. Han er ikke ferdig med henne.

• Liker 1
Skrevet

Sannsynligvis ville han bli sammen med henne, og hun avviste han etter han gjorde det slutt med deg.

Dump han, og se deg ikke tilbake.

Anonymous poster hash: 58288...b3c

Jeg tror egentlig ikke at hun har avvist han... Hun virker til å digge yrke hans.. Det virket ikke som eksen min var ute etter et seriøst forhold.. Da jeg begynte å fatte mistanke pga FB kommentarer og han benektet noen form for utroskap så spurte jeg om dette var en jente han kunne tenke seg å være i lag med, så svarte han: nei, geografisk sett ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...