Gjest nysgjerrig Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Jeg har vært på et par dater med en jeg liker kjempegodt. Han har også gitt utrykk for at han liker meg, men han sender veldig sjeldent melding. Hvor ofte får dere, eller sender dere melding til han/henne du har noe på gang med?
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Kommer litt an på hvor lenge "forholdet" har vart da, om det bare er snakk om noen uker og et par dater så hadde jeg nok ikke turt å vært så ivrig.. Da er det jo greit å se han hvor ofte han tar kontakt også. Det er jo ikke noe galt i at du tar kontakt, men du burde la han sende første melding noen ganger også
Gjest nysgjerrig Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Kommer litt an på hvor lenge "forholdet" har vart da, om det bare er snakk om noen uker og et par dater så hadde jeg nok ikke turt å vært så ivrig.. Da er det jo greit å se han hvor ofte han tar kontakt også. Det er jo ikke noe galt i at du tar kontakt, men du burde la han sende første melding noen ganger også Takk for svar Vet, men det er så sinnsykt vanskelig å ikke skulle sende melding. Må nesten ta på meg tvangstrøye og lenke meg fast. Ts
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Sender stort sett bare sms når jeg vil avtale å treffes, så kanskje bare én gang i uka i startfasen. Hvis fyren tar initiativ til å ha mer kontakt utenom det, svarer jeg jo selvfølgelig. Noen gutter/menn er ikke så glade i å sende tekstmeldinger, og da er det best å ikke prøve å tvinge dem med på lange sms-samtaler hver dag. Har ikke hatt noe kontakt med han jeg har datet nylig på en uke, men sist vi sms-et ba jeg han om å ta kontakt når han hadde lyst til å finne på noe. Så da venter jeg til han eventuelt tar kontakt med meg. Hvis jeg ikke hører noe, regner jeg med at han ikke er interessert og går videre. Av og til må man gi slipp på kontrollen og la folk vise at de liker deg... eller evt at de ikke gjør det Anonymous poster hash: 1d4e1...3cb
Gjest Rori Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar Vet, men det er så sinnsykt vanskelig å ikke skulle sende melding. Må nesten ta på meg tvangstrøye og lenke meg fast. Ts Hehe, det er jo ikke noe galt i å sende da Det er bare det at jeg selv liker å se an situasjonen litt og analysere alt Men hvis du har så lyst, så synes jeg du bare skal gjøre det! 1
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Takk for svar Vet, men det er så sinnsykt vanskelig å ikke skulle sende melding. Må nesten ta på meg tvangstrøye og lenke meg fast. Ts Hehe, vet hvordan det føles!
Alvina Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Jeg har ingen bakenforliggende motiver, sender sms, for hva har jeg å tape, det er to be or not to be... Forstår ikke at menn alltid skal ta intiativet, de fleste setter pris på at man gjør det. Og hva om begge skal gå rundt og leke sjenerte, hvor mange barn ville blitt laget da? Send en sms, skal vi møtes til uka f.eks. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå