Gå til innhold

Tørr jeg spørre denne gutten om å finne på noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen måneder tilbake så rota jeg med en gutt i fylla. Jeg har lenge visst hvem han var, for vi gikk på samme skole. (Vi ble begge ferdige med vgs nå før sommeren) Han la meg til på facebook.

Han har i ettertid kontakta meg av og til når han har drukket. Ting som "Narch?" osv.. har ikke svart han på noe av dette, for har trodd han bare var ute etter en ting, noe jeg ikke er interessert i. Var egentlig et engangstilfelle at jeg rota med han, har aldri rota med noen andre enn han i fylla.

I går var jeg ute og drakk, og det var tydligvis han også. Vi traff ikke på hverandre. Men når jeg kom hjem, var jeg ikke så veldig full lenger, men litt berusa. Han skreiv til meg på facebook. (var komt hjem han også) og han virka ikke særlig full han heller. Ingen skrivefeil osv, noe som han alltid har hatt før når han har skrevet til meg. Jeg svarte han da, var bare et vanlig spørsmål fra han om hvordan det gikk med meg. Så begynte samtalen å flyte, og vi satt og skreiv i mange timer om alt mulig. Han gikk faktisk å la seg nå nettopp.

Jeg merka med en gang at han var en som var lett å prate/skrive med. Vanligvis så er jeg veldig sjenert, også over nettet. Syntes det er vanskelig å finne ut hva jeg skal skrive for å ikke virke dum osv, men med han her så gikk det lekende lett. Og grunnen til det var ikke fordi jeg er full eller noe, for jeg tenkte helt klart. Han nevnte ingenting om sex osv i det hele tatt, noe jeg tenker at hadde vært naturlig om han bare var ute etter det, spesielt når han hadde vært på byen. Vi prata om alt fra skole, russetiden til om det finnes spøkelser. Kunne liksom bare være meg selv, og ikke overtenke, som jeg gjør med så og si alle gutter jeg ikke kjenner.

Han skrev også at vi burde finne på noe en dag! Men jeg aner jo ikke hvor påvirka han faktisk var.. :( Som sagt så er jeg veldig sjenert, og er veldig dårlig på å ta intiativ osv. Så vet ikke om jeg tørr å spørre han.. men om det skal skje, så må det skje fort, siden jeg flytter for å studere om en uke. Så tenker jeg, OM han hadde villet være med på å finne på noe, og jeg hadde blitt forelska i han. Hva gjør jeg da? Jeg skal jo flytte. Men jeg kommer jo hjem i feriene og noen helger osv, men da vil vel vennene mine osv være med meg og sånt. Vet det er altfor tidlig å tenke på det, men gjør det uansett..

Må legge til at han er med i den "kule" gjengen, som jeg egentlig aldri har likt. Han er kjekk, spiller fotball og henger med de guttene som det liksom føles ubehagelig å gå forbi om dere skjønner. Han er ikke "badass" slik som de er da, han er mer rolig og prøver ikke å tøffe seg. :fnise:

Tror ikke han har hatt kjæreste før, iallefall ingen tegn på det på facebook, og vet godt hvem nesten alle han henger med er, så han har iallefall vært singel ganske lenge. Han er ikke slik som har masse jentevenner, men han er jo med bimboene når han er ute og drikker, for de er i samme gjeng. Har gått i klasse med noen av de jentene, og de er slike som spiller dumme eller er sånn skikkelig overlegne og frekke i kjeften..

Dette ble egentlig en lang tekst, men spørsmålet er om jeg tørr å spørre igjen? Eller tror dere han kun er ute etter sex, siden jeg har rota osv med han før? Hadde ikke sex, men runka han osv..Tenk om han var drittfull og ikke mente noe av det han sa om at vi burde henge sammen. Selv om han virka ganske klar, og prata ganske seriøst. Og hva med denne flyttinga.. :vetikke:

Føler meg dum, føler allerede at jeg begynner å bli litt betatt.. Aldri opplevd å kunne ha en slik samtale med noen jeg ikke kjenner godt.

Anonymous poster hash: a3342...d50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal poppe opp på Facebook i dag og bare "takk for i natt.. hehe.. formen bra??" Og så kan du spørre om han har planer i kveld for det er en film du har lyst til å se og det hadde vært hyggelig å sett den med han.."

Du har iallefall ingenting å tape av å prøve.!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal poppe opp på Facebook i dag og bare "takk for i natt.. hehe.. formen bra??" Og så kan du spørre om han har planer i kveld for det er en film du har lyst til å se og det hadde vært hyggelig å sett den med han.."

Du har iallefall ingenting å tape av å prøve.!

Takk for svar. Ja, det kan jeg faktisk gjøre! :) Prøve å småprate litt for å se om han virker interessert i å prate eller ikke, før jeg evt. spør

Skrevet

Takk for svar. Ja, det kan jeg faktisk gjøre! :) Prøve å småprate litt for å se om han virker interessert i å prate eller ikke, før jeg evt. spør

Mhm! Høres bra ut! :) Hold oss oppdatert da :D

AnonymBruker
Skrevet

Mhm! Høres bra ut! :) Hold oss oppdatert da :D

Det skal jeg gjøre! :laugh: haha, kjenner jeg er skikkelig gira nå!

Skrevet

Er gutten interessert, så tar han kontakt. Liker å ha overtaket, så JEG ville ventet til han tok kontakt med meg. Men det blir heller ikke feil at du er den som begynner praten i dag. Det må du nesten velge og føle selv

Skrevet

Kan jo hende han faktisk er interessert i deg, men kun tørr å ta kontakt når han har drukket? :)

Det med flyttinga ordner seg uansett, ville ikke tenkt på akkurat det!

Skrevet

Er gutten interessert, så tar han kontakt.

Det trudde jeg også før, men så innså jeg at ting ikke er som på film ;)

• Liker 3
Skrevet

Gutter er jo egentlig ikke så vanskelige å forstå. Det er bare det at vi jenter overanalyserer ting så fryktelig. Det å sende melding først har ikke så mye å si for gutter som det har for jenter. Så for dem er det lettere å sende melding først.

Hver gang jeg har vært i TS's situasjon har jeg sett på filmen "He's just not that into you", som har hjulpet meg til å ikke sende melding. Og et par timer utover kvelden etter at filmen har vært ferdig, har han som regel sendt meg en melding :danse: og den følelsen er fantastisk.

Men det har egentlig ikke så mye å si hvem som sender melding først. Jeg personlig liker bare den følelsen jeg får når HAN sender melding først, så jeg pleier å vente.

Lykke til TS!

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet var egentlig ikke om jeg skulle kontakte han først osv, det tror jeg at jeg hadde greid. :) Men om han virker interessert, og om jeg derfor burde spørre eller ikke.

Tusen takk forresten. :)

Skrevet

Syns du kan ta kontakt dersom du har lyst til å ta kontakt ;) Men om jeg var deg, så ville jeg nok prøvd å ha veldig lave forhåpninger om hva dere to kan bli, iogmed du flytter om en uke.

AnonymBruker
Skrevet

Syns du kan ta kontakt dersom du har lyst til å ta kontakt ;) Men om jeg var deg, så ville jeg nok prøvd å ha veldig lave forhåpninger om hva dere to kan bli, iogmed du flytter om en uke.

Ja, det er akkurat det som er så kjedelig.. har vært i et avstandsforhold før, og det frister ikke å prøve det igjen for å si det sånt. Men forskjellen her er jo at alle vennene og familien bor på samme sted som meg, noe som var grunnen til at det ble slutt med eksen. Vi så liksom ikke så mye fremtid når vi aldri kunne flytte sammen osv. (ingen av oss hadde villet flytte bort fra venner, familie og hjemstedet for alltid liksom) så, ser litt lysere på det da, selv om det ikke er aktuelt å tenke på enda.. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Flytter du om en uke for å studere? Til hvor da?

Anonymous poster hash: 83368...9b0
AnonymBruker
Skrevet

Flytter du om en uke for å studere? Til hvor da?

Flytter til nærmeste storby, som er omtrent 3,5 time unna. :(

AnonymBruker
Skrevet

Flytter til nærmeste storby, som er omtrent 3,5 time unna. :(

Med fly?

Kjipt da. Også om en liten uke og da.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. :)

Jeg tok kontakt med han, og spurte hvordan formen var. Han svarte ganske fort, og spurte hvordan det gikk med meg. Så fortalte jeg et eller annet, og han svarte med noe ala "haha, det var da bra at det gikk fint med det da :) " Svarte ikke mer på det, og etter det har jeg ikke hatt mer kontakt med han. :( Føler løpet er kjørt.

Forrsten, så fikk jeg snapchatten hans, og vi snapa den natta vi prata masse, men får meg ikke til å sende noe mer.. Var visst mer påvirka enn jeg trodde når det gjaldt modighet.. :fnise::(

Skrevet

TS her. :)

Jeg tok kontakt med han, og spurte hvordan formen var. Han svarte ganske fort, og spurte hvordan det gikk med meg. Så fortalte jeg et eller annet, og han svarte med noe ala "haha, det var da bra at det gikk fint med det da :) " Svarte ikke mer på det, og etter det har jeg ikke hatt mer kontakt med han. :( Føler løpet er kjørt.

Forrsten, så fikk jeg snapchatten hans, og vi snapa den natta vi prata masse, men får meg ikke til å sende noe mer.. Var visst mer påvirka enn jeg trodde når det gjaldt modighet.. :fnise::(

Når det er du som ikke svarer, så får jo han følelsen av at løpet er kjørt. Hva har han gitt av signaler på at han ikke ønsker kontakt med deg?

• Liker 1
Skrevet

Når det er du som ikke svarer, så får jo han følelsen av at løpet er kjørt. Hva har han gitt av signaler på at han ikke ønsker kontakt med deg?

Enig! Du kan jo ikke trekke deg unna når du først har begynt. Gutter skjønner jo ikke sånt. Så nå er det bare å kjøre på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det var jeg som tok kontakt først etterpå, og i tillegg skrev noe ganske langt.. så når han svarte det, så vet jeg liksom ikke hva jeg kunne ha svart..

TS

Skrevet

Fordi det var jeg som tok kontakt først etterpå, og i tillegg skrev noe ganske langt.. så når han svarte det, så vet jeg liksom ikke hva jeg kunne ha svart..

TS

Hva med å spørre han om noe? Hva han har gjort i dag, eller planer for helga, eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...