AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Har et problem muligens, og jeg er usikker på hvordan jeg skal gripe det an... For noen måneder siden førte tragiske hendelser oss sammen, ei venninne og jeg. Vil ikke utbrodere for mye, men begge opplevde omtrent samme tragedie og vi deler den samme sorgen. Vi treffes ikke ofte, men når vi gjør det går praten løst. Vi har god kjemi og jeg føler at denne dama er den eneste personen som har noe fornuftig å komme med. Jeg setter virkelig pris på vennskapet, og det hadde vært utrolig kjedelig dersom det hadde gått i vasken. Saken er den at for fem år siden hadde jeg en "fling" med han som nå er hennes samboer (før de ble sammen). Vi møttes ikke veldig ofte, men snakket mye sammen og det var ganske het stemning i fire måneders tid. Det er som sagt tragedie og tilfeldigheter som har gjort at hun og jeg ble kjent. Jeg hadde aldri blitt kjent med henne hvis ikke. Men jeg får en klump i magen når vi har vært sammen og venter bare på en sms hvor hun er sint og vil avslutte vennskapet. I løpet av samtalene våre har det aldri kommet noen åpning hvor det er naturlig å fortelle, samtidig tenker jeg at det egentlig har liten relevans. Jeg tenker også litt på hvem av oss bør fortelle: samboeren hennes eller jeg? Og hvis jeg nevner noe på det kan det jo hende han blir sur. Jeg klarer bare ikke se hvordan jeg evt skal legge det frem... "Jeg har forresten ligget med samboeren din en 4-5 ganger for noen år siden" Anonymous poster hash: 1c63f...d91
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 La det ligge. Hun har ikke noe behov for å vite det og sannsynligheten for at samboeren hennes sier noe er veldig liten.Anonymous poster hash: 1e600...da3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Flere meninger og tanker? Anonymous poster hash: 1c63f...d91
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Du pulte ham ikke mens de var sammen, ergo det der har hun ingenting med. 2
Silfen Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 By gones. Water under the bridge. Fullstendig irrelevant for deres situasjon. La det ligge.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Nå visket en fugl meg i øret at han antakeligvis kommer til å fortelle fordi "jeg ville likt å vite". Så vi får se... Min samboer vet heller ingenting. Hvem hadde visst at vi skulle bli kjent på den måten, og at det attpåtil skulle være HENNE liksom. Uff. Det hele føles litt tragikomisk. Anonymous poster hash: 1c63f...d91
Ferny Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Nå visket en fugl meg i øret at han antakeligvis kommer til å fortelle fordi "jeg ville likt å vite". Så vi får se... Min samboer vet heller ingenting. Hvem hadde visst at vi skulle bli kjent på den måten, og at det attpåtil skulle være HENNE liksom. Uff. Det hele føles litt tragikomisk.Anonymous poster hash: 1c63f...d91 Er jo bare helt på trynet å fortelle det mener jeg. Blir bare sjalusidrama av sånt. Og ligget sammen 4-5 ganger? Et platonisk forhold over noen få måneder. Hva er poenget med å ta det opp? Alle har vært der. Alle har noen "flørter" på veien, men man forteller ikke nåværende kjæreste om sånt. Hvis han gjør det, så er han ganske korka.
Gamerfrue Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 jeg synes faktisk det er et større problem hvis dere bestemmer dere for å si det på denne måten og lage en skikkelig big deal ut av det. Det er jo ikke en big deal, men hvis dere forteller det og gjør et stort nummer ut av det tror jeg nesten resultatet blir verre enn hvis dere lar være og hun finner ut av det selv.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 jeg synes faktisk det er et større problem hvis dere bestemmer dere for å si det på denne måten og lage en skikkelig big deal ut av det. Det er jo ikke en big deal, men hvis dere forteller det og gjør et stort nummer ut av det tror jeg nesten resultatet blir verre enn hvis dere lar være og hun finner ut av det selv. mulig han synes det er en big deal. Aner ikke. Kjenner plutselig at det ble fryktelig kleint alt sammen. Oddsene for at hun og jeg skulle bli kjent var innmari små i utgangspunktet. Og at hun skulle være sammen med en eks-elsker. Blæh!Anonymous poster hash: 1c63f...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå