Gå til innhold

Hvor lenge skal/kan jeg vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og flørten min utvekslet noen dirty sms, noe som resulterte i at han "måtte lette på trykket"... Da vi avsluttet smsvekslingen, skrev han noe ala "sees". Dette er en av de første gangene han har tatt initiativ til å ville møte meg. Første gang var bare en uke tidligere da han sa til meg at jeg måtte komme en kveld til byen hans.. Tidligere er det jeg som har tatt initiativ til slikt, uten videre hell. Fyren er svært opptatt og jobber (i hvertfall i perioder) mye, både i inn- og utland.

Nå har det gått en uke. Det som stresser meg, er om det er sannsynlig at han forventer at jeg tar kontakt/initiativ eller om jeg kan drøye litt og gi han mulighet? Hvor lenge kan/bør jeg vente i så fall?

Anonymous poster hash: 91241...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva han forventer, ønsker, tenker osv er det ingen som kan vite, bare han, men hvis dette er noen du virkelig har lyst til å treffe så synes jeg du skal ta initiativ selv. Send han en sms og se hvor fort han svarer eller hva slags interesse han viser.

AnonymBruker
Skrevet

Hva han forventer, ønsker, tenker osv er det ingen som kan vite, bare han, men hvis dette er noen du virkelig har lyst til å treffe så synes jeg du skal ta initiativ selv. Send han en sms og se hvor fort han svarer eller hva slags interesse han viser.

Jeg er bare så redd for å virke desperat/overivrig/masete..

Skrevet

Jeg er bare så redd for å virke desperat/overivrig/masete..

Etter en uke må det være "lov" å ta kontakt igjen. Do it! :)

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg og flørten min utvekslet noen dirty sms, noe som resulterte i at han "måtte lette på trykket"... Da vi avsluttet smsvekslingen, skrev han noe ala "sees". Dette er en av de første gangene han har tatt initiativ til å ville møte meg. Første gang var bare en uke tidligere da han sa til meg at jeg måtte komme en kveld til byen hans.. Tidligere er det jeg som har tatt initiativ til slikt, uten videre hell. Fyren er svært opptatt og jobber (i hvertfall i perioder) mye, både i inn- og utland.

Nå har det gått en uke. Det som stresser meg, er om det er sannsynlig at han forventer at jeg tar kontakt/initiativ eller om jeg kan drøye litt og gi han mulighet? Hvor lenge kan/bør jeg vente i så fall?

Bor han i trondheim?:)

AnonymBruker
Skrevet

Bor han i trondheim?:)

Nei.. Hvordan det?

Gjest badeand1
Skrevet

desperat/overivrig/masete etter ei uke? Nah, ta kontakt du. ^^

AnonymBruker
Skrevet

desperat/overivrig/masete etter ei uke? Nah, ta kontakt du. ^^

Godt å høre! Da gjør jeg det. Jeg har bare en venninne som mener jeg gjør meg for lite kostbar og er for tilgjengelig og dermed blir uinteressant for ham..

Jeg skal bo en natt i min nye leilighet i byen hans, kanskje jeg kan spørre om han vil komme og innvie den? :P

Skrevet

Godt å høre! Da gjør jeg det. Jeg har bare en venninne som mener jeg gjør meg for lite kostbar og er for tilgjengelig og dermed blir uinteressant for ham..

Jeg skal bo en natt i min nye leilighet i byen hans, kanskje jeg kan spørre om han vil komme og innvie den? :P

Vel hvis det er måten du skal treffe han på så er jeg enig med venninne dine. Ha litt selvrespekt til han har blitt kjent med deg og du ser om det kan være noe mer i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Vel hvis det er måten du skal treffe han på så er jeg enig med venninne dine. Ha litt selvrespekt til han har blitt kjent med deg og du ser om det kan være noe mer i det minste.

Vi har egentlig en slik tone mellom oss - noe han har lagt opp til..

Er det bedre om jeg først spør om det skjer noe spennende den kvelden?

Skrevet

Vi har egentlig en slik tone mellom oss - noe han har lagt opp til..

Er det bedre om jeg først spør om det skjer noe spennende den kvelden?

Ja og siden han har lagt det opp til det, så er det mest sannsynlig også bare det han er ute etter. Mye bedre å spørre om der skjer noe spennende, men han kommer mest sannsynlig til å svare: -Sånn utenom at jeg skal knulle dritten ut av deg?? :P (eller noe i den duren... )

Kjenner du noen der borte utenom han?

AnonymBruker
Skrevet

Ja og siden han har lagt det opp til det, så er det mest sannsynlig også bare det han er ute etter. Mye bedre å spørre om der skjer noe spennende, men han kommer mest sannsynlig til å svare: -Sånn utenom at jeg skal knulle dritten ut av deg?? :P (eller noe i den duren... )

Kjenner du noen der borte utenom han?

Haha, skulle nesten tro du kjenner ham... :o

Om jeg kjenner noen i byen han bor mener du? Både ja og nei, men ingen som jeg kjenner godt nok til å kunne ringe dem.. Hvordan det?

Skrevet

Haha, skulle nesten tro du kjenner ham... :o

Om jeg kjenner noen i byen han bor mener du? Både ja og nei, men ingen som jeg kjenner godt nok til å kunne ringe dem.. Hvordan det?

Jeg kjenner typen.. ;)

Nei for da kunne du sjekket ut om det skjedde noe uten å spørre han og heller invitert han med på noe hvor det var flere tilstedet.. spesiellt noen som kjente deg og likte deg.. da drar du det litt mot vennskap/forhold og vekk fra sex..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner typen.. ;)

Nei for da kunne du sjekket ut om det skjedde noe uten å spørre han og heller invitert han med på noe hvor det var flere tilstedet.. spesiellt noen som kjente deg og likte deg.. da drar du det litt mot vennskap/forhold og vekk fra sex..

Hehe...

En venninne av meg kommer til byen om et par uker... De kjenner til hverandre litt fra før.. Jeg føler bare det blir for lenge før jeg tar kontakt. :(

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han ikke bruker deg bare til sex?

Anonymous poster hash: dfb1b...ec5
Skrevet

Jeg har hatt en del frekke samtaler på smser og internett. Gutter som jeg egentlig har vært litt småforelsket i og som plutselig tar kontakt av en eller annen merkelig grunn (kanskje fordi de har merket at jeg er interessert). Har aldri opplevd noe annet enn at vi da har endt opp med å gå all in, og jeg har ikke hørt noe særlig mer fra han siden. Noen av dem har vært "snille" og foreslått at vi kan være FF, men ikke noe mer.... OMG! Har endt opp med tårer og "kjærlighetssorg", og ikke minst sinne på meg selv fordi jeg var så dum. Så gjør deg så kostbar som mulig og ikke la deg lure!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du selv? Det virker som han er mest interessert i sex, og om det er ok for deg er det jo ikke noe vits i å spille kostbar slik jeg tenker. Men om du har følelser, ikke bare vil til sengs med ham eller er redd for å bli såret, så lar du være å ha sex med ham i første omgang. Da ville jeg prøvd å møte ham sammen med noen andre, eller latt være å treffe ham.

Anonymous poster hash: f043e...fba
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du selv? Det virker som han er mest interessert i sex, og om det er ok for deg er det jo ikke noe vits i å spille kostbar slik jeg tenker. Men om du har følelser, ikke bare vil til sengs med ham eller er redd for å bli såret, så lar du være å ha sex med ham i første omgang. Da ville jeg prøvd å møte ham sammen med noen andre, eller latt være å treffe ham. Anonymous poster hash: f043e...fba

Jeg vet liksom ikke selv hva jeg vil. Eller jo, jeg vet at jeg vil ha sex med han fordi jeg synes han er dritheit (det er han jeg fantaserer om... O:)) Jeg liker å tro at jeg er åpen for bare en ONS, men jeg stoler ikke helt på meg selv. Samtidig tenker jeg at vi har holdt på slik så lenge nå at det må skje noe for at vi skal kunne få en slutt på det og jeg kan gå videre, eller så vi kan bygge videre på det vi har. "Hva har jeg å tape?" tenker jeg.

Greit nok at han først og fremst føler seksuell tiltrekning, men hvordan kan man være sikker på at det ikke er noe mer?

Skrevet

Greit nok at han først og fremst føler seksuell tiltrekning, men hvordan kan man være sikker på at det ikke er noe mer?

Hvis han liker deg som noe mer enn bare en sexpartner, så klarer han å vente til du føler det passer seg å ta det skrittet. Det vil jo også gjøre han mer interessert, hvis du ikke gir han kaka med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han liker deg som noe mer enn bare en sexpartner, så klarer han å vente til du føler det passer seg å ta det skrittet. Det vil jo også gjøre han mer interessert, hvis du ikke gir han kaka med en gang.

Jeg ser poenget ditt, jeg gjør det. :) Men jeg kan vel sende ham en melding bare for å vise at jeg tenker på han? Kan jeg da kjøre på med "Skjer det noe spennende?" Den kan jo tolkes på flere måter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...