Gå til innhold

traff en søt jente på byen i kveld, fikk nr, litt hjelp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg traff en søt jente på byen i kveld, fulgte henne hjem, å fik nr før jeg gikk videre, har lyst til å be henne ut på en date, kanskje en restaurant eller noe, det jeg lurer på er enkelt å greit hvordan dere kvinner foretrekker å bli spurt ut, vil dere høre fra mannen dagen etterpå ? å er det noen tips der ute dere kan komme med, f.eks er det gøyere å gå på bowling eller en restaurant, trenger litt generelle tips, takk for svar : )

jeg er i tidelig 20 årene, så har ikke store erfaringer med dating for å understreke det : )

Endret av tadasvein
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det første, kyss på kinnet eller munnen ikke i pannen. Pannen er der man kysser lillesøsteren sin god natt. :P

Anonymous poster hash: 9af82...3ea
Skrevet

Jeg ga nummeret mitt til en idag, og jeg håper jeg får en melding imorgen, men alle er jo ikke som meg. Send gjerne litt småprat-meldinger før du spør om å møtes og se om hun er avvisende eller hyggelig når hun svarer. Spør etter 3-4 meldinger.

Har vært på bowling- og restaurantdater, begge er like morsomme, kombiner gjerne med det ene før det andre. Jeg hadde ikke likt om du spurte HVILKE av de 2 jeg vil på, men at du vil et sted og spør om jeg vil være med. Verste jeg vet er "hva vil du finne på, hvor vil du blabla".

• Liker 1
Skrevet

noen flere svar der ute :) ?

AnonymBruker
Skrevet

Spør heller meg.. kan være søt jeg og

Anonymous poster hash: 883b0...873
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Send noen meldinger å spør om formen er min, eller hva hun styrer med. Deretter spør du om hun blir med ut å spise eller noe sånt. Trenger ikke gjøre det vanskeligere. :)

Anonymous poster hash: cf6c3...599
AnonymBruker
Skrevet

For det første, kyss på kinnet eller munnen ikke i pannen. Pannen er der man kysser lillesøsteren sin god natt. :P

Anonymous poster hash: 9af82...3ea

Det kommer jo an på om det er en flørt du akkurat har innledet noe med, eller om det er mer seriøst og har holdt på lengre. Jeg synes et kyss i panna av en kjæreste er uendelig trygt og koselig. Har ikke blitt kyssa i panna av en flørt da, så kan ikke si med sikkerhet hvordan jeg hadde reagert på det.. :fnise:

TS, send henne en melding i morgen, du. Småprat, så oppfatter du sikkert raskt nok om det er lurt å be henne med ut med en gang eller ikke.

Anonymous poster hash: d9348...dcf

• Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

1. Skriv: "Hva gjør du i kveld?"

2. Ikke avslutt hver setning med en smiley.

3. Inviter henne med på noe du har lyst til å gjøre selv! Ikke tenk så mye på hva hun har lyst til. Ta henne med på et lite eventyr!

En stiv restaurant er en dårlig ide på første møte, men om du for eksempel har vært nysgjerrig på den nyåpnede bulen like nede i gaten kan du si at du har hatt lyst å teste den ut og at hun kan bli med om hun har lyst å ta en liten matbit.

Generelt er det best å gjøre noe som involverer å gjøre noe, om det så er bare å rusle en tur på gaten til eller fra en eller annen plass. Du nevnte bowling og det er sikkert en fin aktivitet om det er noe du liker. Biljard kan også være morsomt.

:)

• Liker 3
Skrevet

Jeg hører heller fra en gutt med en gang, i stedet for å gå og vente i dagevis. Dere trenger jo ikke å avtale noe med en gang, men å vise at interessen fortsatt er der dagen etter, kan jo ikke være feil :)

• Liker 5
Gjest RihannaNavy
Skrevet

Åh, du høres ut som en gentleman! Be henne ut på lunsj eller middag :)

Gjest Lincoln
Skrevet

Åh, du høres ut som en gentleman! Be henne ut på lunsj eller middag :)

Og hva skal han oppnå med det? Bli litt fattigere?

Gjest RihannaNavy
Skrevet

Og hva skal han oppnå med det? Bli litt fattigere?

Han gir jo uttrykk for å ha lyst til å bli kjent med henne. Han kan jo selvfølgelig møte henne uten å bruke penger.

Det var bare et forslag.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Han gir jo uttrykk for å ha lyst til å bli kjent med henne. Han kan jo selvfølgelig møte henne uten å bruke penger.

Det var bare et forslag.

Greit nok. Til TS, aller først må du skrive et par meldinger for å sjekke om hun i det hele tatt svarer.

Så kan du foreslå at dere møtes til en kopp kaffe eller helst en øl eller to. IKKE be henne med på restaurant eller bowling. Det lukter desperat taper som er på date en gang i skuddåret lang vei. I tillegg legger det altfor mye press på henne.

Endret av Lincoln
Skrevet

tar imot alle forslag :) å jeg har ikke noe imot å bruke litt penger, koster jo ikke huset med lit mat.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Greit nok. Til TS, aller først må du skrive et par meldinger for å sjekke om hun i det hele tatt svarer.

Så kan du foreslå at dere møtes til en kopp kaffe eller helst en øl eller to. IKKE be henne med på restaurant eller bowling. Det lukter desperat taper som er på date en gang i skuddåret lang vei. I tillegg legger det altfor mye press på henne.

drikker ikke kaffe, og hun nevnte det samme på byen, å gå på en bar virker bare harry i mine øyner, jeg tror også forøvrig at det blir litt klissete med en date på resturant.

Endret av tadasvein
  • Liker 1
Gjest JakeGreen
Skrevet

Enig vedrørende restaurant, men bowling? Hva er galt med det? Og hvordan legger det press på henne? Og hva hadde vært galt med å legge litt press på henne?

Menn må slutte å tenke for kvinner og gjøre det de selv har lyst til uavhengig av henne. Det er det som er attraktivt, ikke en mann/gutt som veier og analyserer hver eneste handling han gjør for å 'gjøre det rette' og ikke gi feil inntrykk.

Gjest Houdini
Skrevet

Ut i fra hvordan jeg liker det: Dagen derpå eller 2 dager etterpå. 3 dager er for mye og du virker rett ut uinteressert, og ikke minst litt småkjip som har såpass bra tålmodighet. Dag 3 kan du risikere å være glemt ...

Det kan være fristende å skrive en kjapp melding med noe fjas i, så bruk litt tid på å skrive noe ordentlig :) ikke nødvendigvis langt, men oppriktig og hyggelig. Ikke for ydmyk, men heller ikke for kostbart.

Ville gått på bar jeg, synes det er kleint med stivpyntede greier før man vet at man har funnet tonen skikkelig. Gjerne en mørk, harry bar.

Gjest Lincoln
Skrevet

Enig vedrørende restaurant, men bowling? Hva er galt med det? Og hvordan legger det press på henne? Og hva hadde vært galt med å legge litt press på henne?

Menn må slutte å tenke for kvinner og gjøre det de selv har lyst til uavhengig av henne. Det er det som er attraktivt, ikke en mann/gutt som veier og analyserer hver eneste handling han gjør for å 'gjøre det rette' og ikke gi feil inntrykk.

Bowling på første date kan fort bli kleint, tenker nå jeg. Man forplikter seg til å tilbringe minst en time med en person, og det kan bli stygt dersom man ikke finner tonen. I tillegg åpner ikke akkurat bowling for de dype samtaler. Jeg synes det blir overkill å invitere noen man har fått nummeret til på byen på bowling. Det er annereledes hvis man kjenner hverandre litt fra før. Men det er mulig det bare er meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, her er det du skal gjøre (hvis du fortsatt ikke har foretatt deg noe)

Send en kort melding og takk for forrige kveld, si du gjerne vil møtes igjen. Bor dere i Oslo og liker te, anbefaler jeg sterkt Tea Lounge, fin atmosfære og godt sted til å prates. Hvis ikke, foreslå liknende sted.

Er viktig at man ikke gjør for mye på førstetreffet, hovedpoenget er å bli kjent og bli komfortabel med hverandre. Får du henne til å slappe av, vil praten gå lettere.

Når dere har oppnådd kontakt nok, kan du ta henne med ut for gøy, og da er bowling og biljard bra alternativer.

Anonymous poster hash: 12828...e52
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Bowling er negleknekker nummer en.

Hilsen notorisk jåle

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...