Gå til innhold

Bryllupsreise i Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til hvor i Norge vi kan reise på bryllupsreise en langhelg i høst? :)

Anonymous poster hash: 5339e...2e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen tips til hvor i Norge vi kan reise på bryllupsreise en langhelg i høst? :)

Jeg vet jo ikke hvor lang reisevei dere får, eller hva slags type ferie dere ser for dere, men spahotellene på Norefjell, Kragerø og Larvik er flotte steder for avslapning og velvære.

Ellers så er jo Bergen aldri feil. Eller Geiranger og Trollstigen. For ikke å snakke om alle flotte plasser nordpå! Dét kan være vel så eksotisk som mange steder i utlandet, men jeg vet som sagt ikke hvor dere reiser i fra og hvilke interesser dere har.

Et godt tips er å gå inn på visitnorway.no, så finner dere mange gode alternativer. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Ålesund! Dere kan bo her http://www.brosundet.no/en/room-47---molja-lighthouse Ta en tur på Atlanterhavsparken, Jugentstilsenteret, Fjellstua, Teaterfabrikken etc :jepp:

Om dere bor i nærheten av et hurtigrutenanløp, så er det en flott måte å komme seg til Ålesund på.

Har vært en del i Ålesund, det er en nydelig by! Takk for godt tips, kan absolutt sjekke det ut :)

Quote fjernet i pga rydding. Daenerys, mod.

Det har med at vi ikke vil bruke 20.000 + på bryllupsreise. Det har også med at vi ikke har muligheten til å ta oss 1-2 uker fri, så en langhelg er mest aktuelt, tenkte da at Norge er veldig fint. Jeg elsker å reise i Norge og oppleve eget land!

Jeg vet jo ikke hvor lang reisevei dere får, eller hva slags type ferie dere ser for dere, men spahotellene på Norefjell, Kragerø og Larvik er flotte steder for avslapning og velvære.

Ellers så er jo Bergen aldri feil. Eller Geiranger og Trollstigen. For ikke å snakke om alle flotte plasser nordpå! Dét kan være vel så eksotisk som mange steder i utlandet, men jeg vet som sagt ikke hvor dere reiser i fra og hvilke interesser dere har.

Et godt tips er å gå inn på visitnorway.no, så finner dere mange gode alternativer. Lykke til!

Spahotell er absolutt et godt alternativ! Ellers skal jeg absolutt se på visitnorway, det kom jeg ikke på en gang. ;)

Endret av Daenerys
Gjest Conradine
Skrevet

Båttur innover Geirangerfjorden med overnatting på Union Hotell er mitt tips :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det hotellet forelsket jeg meg litt i :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Quote fjernet pga rydding. Daenerys, mod.

Vi tjener tilsammen to mill og har tenkt å ha bryllupsreisen vår en uke i fred og ro på hytta, uten ungene. Det er vårt paradis på jord og der vi helst vil være. Reiser så mye ellers at akkurat det med bryllupsreisa ikke har så mye å si sånn sett. Vil heller være et sted vi vet vi trives og hvor vi alltid slapper helt av.

Forøvrig: at noen faktisk har lyst til å gifte seg med et sur megge som deg er for meg et stort mysterium.

Anonymous poster hash: c920a...ee0

Endret av Daenerys
Skrevet

Bergen. Fine hoteller, bra shopping, fine steder å spise, nydelig natur og masse attraksjoner å besøke. Bare skipp Fløybanen når det er cruise i byen, da går køen fra nedre stasjon og ned til Torgallmenningen.

Eller sjekk ut dehistoriske.no, masse tips til nydelige hoteller i Norge.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Quote slettet pga rydding. Daenerys, mod.

Det er jo gjerne mye dyrere i Norge enn i utlandet.....

Synes det ser så flott ut på Juvet jeg. www.juvet.com

Røros er kanskje fint?

Og Farris bad i Larvik?

Anonymous poster hash: 8b241...8c2

Endret av Daenerys
Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Hotell Ullensvang. Hardanger er nydelig. Hva med en bretur over Folgefonna? De har guida turer :) Da får du jo opplevelse og. Vøringfossen etc. Norge er et fantastisk land å oppleve så nyt bryllupsreisen. Har en kompis - han og kona var på Galhøpiggen på bryllupsreise :)

Lyngsalpene er og noe man kan prøve ut. Nå vet jeg ikke hvor i landet dere reiser ut fra, men har man bil så kan man lett komme seg rundt til de forskjellige plassene.

• Liker 1
Skrevet

Svalbard, Lofoten, Sørlandet, Bergen

Skrevet

www.tretopphytter.no

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Daenerys, mod.

Gjest Gjest_Piiiip
Skrevet

Utrolig at folk ikke kan oppføre seg når det dreier seg om et enkelt spørsmål som bryllupsreise i Norge. Få dere et liv og skjerp dere.

TS: jeg håper dere får en nydelig reise i Norge. Eneste vi ikke har er drepende varme ;)

• Liker 1
Gjest Nesevisa
Skrevet (endret)

Det spørs litt hvor sent på høsten det er snakk om, og ikke minst hva slags typer dere er, men en sykkeltur på Rallarvegen er veldig fint dersom man liker sånt!

Det går an å starte på Haugastøl, sykle til Finse den ene dagen, spise fantastisk god middag og overnatte på Finse 1222, sykle videre til Myrdal dag to og enten sykle eller ta Flåmsbana derfra ned til Flåm. Der kan dere overnatte på Fretheim hotell, som er helt nydelig.

Men dette bør nok skje senest i september, tror jeg.

Edit: må bare legge til at jeg har SÅ sansen for bryllupsreise i Norge. Hurra og lykke til!

Endret av Nesevisa
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange flere flotte tips! Vi liker veldig godt tanken på bryllupsreise i Norge selv, blir bare få dager, men jeg elsker å oppleve eget land!

Skal sette meg ned og kikke godt på alle tipsene, blir så glad for at noen kommer med forslag, for selv var jeg blank. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...