Gjest dama37 Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 vil da det samme kontonummeret kunne brukes på den andre telefonen uten at man legger kontonummeret inn på den?
pressplay Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Regner med at det er google-play kontoen du sikter til. I så tilfelle holder det å legge inn kontonummeret en gang. Du legger inn kontonummeret på play-kontoen og ikke telefonen.
orgus Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Du også få tilgang til de betalte appene på begge enhetene :-)
Gjest dama37 Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Takker for svar:-) Var desverre ikke det svaret jeg ønsket...hehe. Grunnen er at jeg nettopp kjøpte meg en ny telefon og brukte en gammel gmail adresse. Oppdaget at det er den samme mail adressen som ligger inne på min sønns telefon. Han får ikke lov å kjøpe apper eller bruke noen andre betalte tjenester på nett men det vil jo si at han egentlig har fri tilgang nå. Jeg har endret gmail adressen på min telefon men jeg må jo også få fjernet bankkonto nummeret som er tilknyttet den gmail adressen som da ligger inne på min sønns telefon. Har vært inne på gmailen og lett etter hvor jeg kan gjøre dette men finner det ikke. Noen som vet??
Gjest Morteno Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Logg ut av google kontoen på hans telefon og deretter fjern den. Innstillinger > Kontoer.
orgus Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Takker for svar:-) Var desverre ikke det svaret jeg ønsket...hehe. Grunnen er at jeg nettopp kjøpte meg en ny telefon og brukte en gammel gmail adresse. Oppdaget at det er den samme mail adressen som ligger inne på min sønns telefon. Han får ikke lov å kjøpe apper eller bruke noen andre betalte tjenester på nett men det vil jo si at han egentlig har fri tilgang nå. Jeg har endret gmail adressen på min telefon men jeg må jo også få fjernet bankkonto nummeret som er tilknyttet den gmail adressen som da ligger inne på min sønns telefon. Har vært inne på gmailen og lett etter hvor jeg kan gjøre dette men finner det ikke. Noen som vet?? Logg ut av google kontoen på hans telefon og deretter fjern den. Innstillinger > Kontoer. Løsningen som Mortene skisserer må jo være den beste. Du beholder din egen konto med dine betale apper, og lager en ny til sønnen din som er "blank"?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Går det forresten an å kopiere et betalt spill fra en android mobil til en annen (som ikke har noe registrert kontonr)? Jeg er ikke ts Anonymous poster hash: 4962d...4bc
Karmosin Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Går det forresten an å kopiere et betalt spill fra en android mobil til en annen (som ikke har noe registrert kontonr)? Jeg er ikke ts Anonymous poster hash: 4962d...4bc Nummeret er registrert på googlekontoen, som pressplay sier over, ikke telefonen. Logger du inn med samme konto på en annen Androidmobil har du tilgang til de samme appene, enten de er gratis eller har kostet penger. Hvis du mener å laste ned den betalte appen til en mobil som bruker en annen googlekonto er svaret at det går ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå