Gå til innhold

Dette er helt sykt! Kjærlighetssorg over en jeg møtte over internett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Trenger bare å få dette ut, samt få noen feedbacks for å forstå hvorfor jeg føler det som jeg gjør.

Jeg er en gutt som møtte en jente over nett, jeg ble tiltrukket av bildene av henne, vi fikk god kontakt, hun fikk meg til å føle meg vel, og jeg ble forelsket etter flere måneder med chat med jevne mellomrom.

Nå har hun fått seg kjæreste (en person hun har møtt i real life) og jeg ble helt knust over å oppdage det. Jeg har kjærlighetssorg over en jente jeg aldri har møtt. Hvordan kan det føles så sterkt? For det føles virkelig STERKT!

Har hatt god kontakt med flere jenter med bra utseende i etterkant men ikke følt noe i nærheten av følelsene jeg hadde for henne. Hva er det psykologiske bak det her? Er det det at man lager relasjonen i stor grad i hodet og derfor det blir ekstra sterkt?

Takker for svar.

Anonymous poster hash: 6e27d...7b6
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvor bor denne dama?

Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 1
Skrevet

Psykologien er vel så enkel at så lenge du har laget deg et sterkt ønske om å være sammen med denne jenten så føler du sorg over at hun har valgt en annen. Du har kanskje sett for deg hvordan du og hun vil ha det sammen og håpet at det ble dere. Forelskelse er ikke annerledes om du har truffet personen IRL eller over nett.

Et annet spørsmål er hvorfor du har chattet med henne i flere måneder uten å ha avtalt å møtes IRL.

Skrevet

Fordi det kunne ha vært meg:D Svar på spm ang hvor dama bor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...