AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg er naturlig blond og holdt meg sånn i alle år, men nå vil jeg prøve å farge det mer rødt (ikke knallrødt, men type pippi-rødt). Men vil helst ikke permanent farge det med en gang, men eksperimentere litt først. Har ikke sett glansvask eller andre ikke-permanente farger på en stund, er dette ennå å få tak i? Isåfall hvor og hvilke merker? Anonymous poster hash: ada61...297
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Vil anbefale å gjøre det hos frisør Vet de gjør det der hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg er fattig student, og å gå til frisør koster jo en liten formue :/ Anonymous poster hash: ada61...297
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Da ville jeg spurt på hm, vita eller cubus Men det er jo litt skummelt å gjøre sånt hjemme, man vet liksom aldri hvordan resultatet blir da..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Det selges i alle fall semi-permanent/toning hårfarge i butikkene. Vita og Sparkjøp pleier å ha en del utvalg. Står på pakkene hvor mange uker det er beregnet å vare. Det har en tendens til å sitte bedre/lengre i lysere hår (spesielt hvis det er behandlet/bleket tidligere) og min erfaring er at det ofte blir litt mørkere enn det som viser på pakken, men det går seg som regel til etter noen vask Anonymous poster hash: 66ce2...72b
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Du kan kjøpe glansvask eller mini colour i frisørsalong, og ta det i hjemme Anonymous poster hash: 972e1...4f8
Gjest Nanne70 Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Hvis du kjøper semi-permanente farger, så velg en eller to nyanser lysere enn den fargen du ønsker. Disse fargene blir ofte mye mørkere i virkeligheten. Jeg har mellom til mørkebrunt hår, og bruker lys brun eller til og med mørk blond farge, det har vist seg å gi best resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå