Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er naturlig blond og holdt meg sånn i alle år, men nå vil jeg prøve å farge det mer rødt (ikke knallrødt, men type pippi-rødt). Men vil helst ikke permanent farge det med en gang, men eksperimentere litt først. Har ikke sett glansvask eller andre ikke-permanente farger på en stund, er dette ennå å få tak i? Isåfall hvor og hvilke merker?

Anonymous poster hash: ada61...297
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale å gjøre det hos frisør :) Vet de gjør det der hvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fattig student, og å gå til frisør koster jo en liten formue :/

Anonymous poster hash: ada61...297
Skrevet

Da ville jeg spurt på hm, vita eller cubus :)

Men det er jo litt skummelt å gjøre sånt hjemme, man vet liksom aldri hvordan resultatet blir da..

AnonymBruker
Skrevet

Det selges i alle fall semi-permanent/toning hårfarge i butikkene. Vita og Sparkjøp pleier å ha en del utvalg. Står på pakkene hvor mange uker det er beregnet å vare. Det har en tendens til å sitte bedre/lengre i lysere hår (spesielt hvis det er behandlet/bleket tidligere) og min erfaring er at det ofte blir litt mørkere enn det som viser på pakken, men det går seg som regel til etter noen vask :)

Anonymous poster hash: 66ce2...72b
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe glansvask eller mini colour i frisørsalong, og ta det i hjemme :)

Anonymous poster hash: 972e1...4f8

Gjest Nanne70
Skrevet

Hvis du kjøper semi-permanente farger, så velg en eller to nyanser lysere enn den fargen du ønsker. Disse fargene blir ofte mye mørkere i virkeligheten. Jeg har mellom til mørkebrunt hår, og bruker lys brun eller til og med mørk blond farge, det har vist seg å gi best resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...