Gå til innhold

Er disse brudepikeskoene pene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe jeg ville valgt til mine brudepiker om de var så unge, men de var kjempefine, ja :)

Skrevet

Hvor fant du de og hva kostet de? Jeg har nemlig kjøpt sko til min brudepike på Din Sko på City Syd til 170,-. De er likedan som dine i utførelse.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke de var saa veldig fine...vaare brudepiker skal ha ballerinasko i lys rosa (dvs. ikke dansesko men flate pumps).

Skrevet

Funnet dem på ebay, MissG. De koster 110 kroner paret. Og så blir det jo litt i frakt også, men likevel billig da en slipper unna toll.

Tydeligvis litt delte meninger om dem... Bare det at vi ikke akkurat har verdens beste råd så vi må først og fremst tenke økonomisk og brudepikesko under 150 kroner er slettes ikke noe en finner hver dag. Kanskje er de litt for "voksne" for småjentene, men jeg tenker som så at de har så lange kjoler at de færreste får se skoene likevel...

Tror vi går for dem...om jeg ikke finner noe enda billigere da og det tviler jeg litt på...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Veldig fine sko, og ikke mye dill dall på. :wink:

Skrevet

Synes du skal dra på Din Sko og se på de jeg har kjøpt jeg. 170,- er ikke så veldig mye mere enn 150,- da. Og de var skikkelig fine :-) Og min brudepike er 5 år.

Skrevet

Syntes skoa var kjempe-søte jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...