Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nettdating-tjeneste kan du evt anbefale?

Har du prøvd Singelsammen? Hva synes du evt om dem? Passer det for godt voksne 50+ ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gjennom sukker som jeg egentlig ikke vil anbefale

Anonymous poster hash: 121e1...ab8
Skrevet

Ja, gjennom sukker som jeg egentlig ikke vil anbefale

Takk for tilbakemelding! :-)

Fint at du fant kjæreste der.

Men når du sier at du ikke vil anbefale sukker, er det for at det er mange useriøse der, eller andre grunner?

Gjest Sukkerlove
Skrevet

Jeg fant min drømmemann på sukker den dagen jeg skulle slette profilen min. Jeg er godt voksen og med barn fra før. Var singel i 2 år og datet en del i løpet av de 2 årene. Plutselig var HAN der. Så det er håp :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min på KG, jeg. :)

Anonymous poster hash: b9da6...7ce
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min gjennom Gaysir. Flotteste mannen ever! <3

Anonymous poster hash: e7eae...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min gjennom Gaysir. Flotteste mannen ever! <3

Sier du det?

Flott utvalg på Gaysir altså?

AnonymBruker
Skrevet

Sier du det?Flott utvalg på Gaysir altså? Anonymous poster hash: b9da6...7ce

Sarkastisk i kveld kjære? Jeg er skeiv, så ja, Gaysir er helt OK møteplass. Har fått meg en mann med felles interesser, ser pen ut, stor pikk, god økonomi. Så klager ikke :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Sarkastisk i kveld kjære? Jeg er skeiv, så ja, Gaysir er helt OK møteplass. Har fått meg en mann med felles interesser, ser pen ut, stor pikk, god økonomi. Så klager ikke :ler:Anonymous poster hash: e7eae...4c3

Litt sarkasme i blant er vel lov da. Og det er vel fint med fellesinteresser i blant vil jeg tro.

Og hvis en smiler mye i livet, så burde man ikke klage stort nei. :) Har / hadde forøvrig en nær buddy som er skjeiv og henger mye på gaysir. Har hørt chatten der er ganske bra hvertfall.

Skrevet

Jeg fant og kona mi på Gaysir :rodmer: Men tviler på at det er plassen for heterofile å finne en seriøs livspartner.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, er jo ikke så godt å si da? Er det mange hetero der inne ?

Alle skjeive henger der inne, men de henger jo sammen utenom også, men i noe mindre klikker og vennegjenger. Det er jo et eget miljø sådan og det er ikke veldig mange hetero folk der heller i grunn, men det er jo en del bi folk da.

Og hvor(dan) finner man en seriøs livspartner i disse dager da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte eksen på Nettby, da det fantes. Vi var kjærester i ca 4 år. Det var en fin måte å møte nye folk på, syns jeg.

Anonymous poster hash: a1432...970

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemelding! :-)

Fint at du fant kjæreste der.

Men når du sier at du ikke vil anbefale sukker, er det for at det er mange useriøse der, eller andre grunner?

Ja, og det er veldig mange raringer der.

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen.no :) der "fant" jeg mannen min :)

Anonymous poster hash: 70f7c...db9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min på match.com. Jeg vil tror det er et bedre sted enn sukker om du er "godt voksen", som du skriver. Selv er jeg "bare" 28, og på match var det folk i alle aldre, men kanskje en overvekt av de som var litt eldre enn meg.

Jeg var ikke storfornøyd med match; mange rare mennesker (men det gjelder sikkert alle datingsider), litt dårlig utvalg av menn på min alder (men hva gjør vel det, når en av de få faktisk viste seg å være drømmemannen?), og forferdelig kjedelig design på siden (men det betyr jo sånn sett ingenting for innholdet). Men tror alt i alt ikke det er så stor forskjell på de ulike datingsidene, så det er vel bare å kaste seg uti det, og velge en.

Anonymous poster hash: 3489d...66d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min på zoosk (av alle verdens plasser!) Jeg var egentlig bare inne for å snoke på andre....

Anonymous poster hash: 86ec6...ab3
Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg fant samboeren min på Kvinneguiden ;)

Skrevet

Vel, er jo ikke så godt å si da? Er det mange hetero der inne ?

Alle skjeive henger der inne, men de henger jo sammen utenom også, men i noe mindre klikker og vennegjenger. Det er jo et eget miljø sådan og det er ikke veldig mange hetero folk der heller i grunn, men det er jo en del bi folk da.

Og hvor(dan) finner man en seriøs livspartner i disse dager da?

Etter å ha hatt profil på gaysir siden 2005 så er inntrykket mitt at de heterofile som henger der enten er mannfolk på jakt etter et jentepar å ha sex med, eller relativt unge såkalte faghags som bare har profil fordi kompisen er der.

Jeg sier ikke at det er umulig for streite å finne en livspartner, jeg sier bare at det neppe er den ideelle plassen å bruke tid på å lete ;)

Skrevet

Jeg fant også min kjære på Gaysir. Er ikke sånne sider som match.com og Møteplassen veldig populære?

Skrevet

Ja, via Hei!Dagbladet som ikke finnes lenger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...