Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Er det noen som har funnet ut hvordan håret vokser fortest mulig? Eller må man bare smøre seg med tålmodighet? Har hørt noen si at håret deres stopper å vokse ved en viss lengde - kan det virkelig stemme?
skruf Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Man må smøre seg med tålmodighet..........og klippe tuppene i ny og ne. Hadde kort hår under ørene for 3 år siden, og nå er det midjelangt. Ting tar tid... (hjelper å ikke varmebehandle håret)
Gjest Rori Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Tålmodighet ja... Har null tro på alle de såkalte vidunderproduktene. Virker som om mitt aldri blir lengre enn slik det er nå men..
Gjest badeand1 Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 (endret) Stemmer ikke for min del. Klipper tuppene et par ganger i året (når håret blir for langt), bruker ikke b-vitaminer eller andre ting som skal hjelpe. Men du kan jo prøve den shampoen som får håret til å vokse raskere? Tror den heter Fast og fås kjøpt på apoteket. Endret 3. august 2013 av Mortem
Dricka Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Må nok bare ta tiden til hjelp. Men jeg har troen på B-vitaminer/ølgjær! jeg bruker det og jeg synes håret vokser fortere.
challenger Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Er det noen som har funnet ut hvordan håret vokser fortest mulig? Eller må man bare smøre seg med tålmodighet? Har hørt noen si at håret deres stopper å vokse ved en viss lengde - kan det virkelig stemme? Ja, det stemmer. Har hatt samme lengde på håret i typ 3 år nå, og det vil bare ikke bli lengre enn det er nå uansett hva jeg gjør/ikke gjør.. Frisøren min sier også at det sikkert har nådd sin maxgrense for hvor langt det kan bli. Dessverre:(
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2013 Takk for tips alle sammen! Da får jeg fortsette med tålmodigheten og håpe at håret ikke har nådd voksegrensa si Ølgjær/b-vit. ska prøves!
Gjest lillagubban Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Bare tull at man må klippe tuppene, det er absolutt ingenting å si på hvordan håret vokser, det vokser jo innenfra Spis b-vitaminer og slutt å klipp håret. Jeg har ikke hatt råd til å gå til frisør på noen år, pleier å ha det i hestehale på jobb, og plutselig rekker håret mitt til magen. Det er bare å være tålmodig
Gjest s@nd Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Jeg har spart håret i 3 år uten å klippe tupper (sunt hår), og det gikk ganske fort. Har veldig langt hår. Kommer an på håret ditt men hår vokser fort. synes jeg
Kusmi Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Takk for tips alle sammen! Da får jeg fortsette med tålmodigheten og håpe at håret ikke har nådd voksegrensa si Ølgjær/b-vit. ska prøves! Jeg anbefaler også ølgjær! Jeg har allerede langt hår, så jeg bruker ølgjær i perioder mest for øyevippene, brynene og neglene, men håret mitt vokser som ugress når jeg tar ølgjær. Jeg tar 1 stor ss i et glass vann, 2 ganger om dagen. Føler det gir litt ekstra futt
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 søstra mi sitt hår vokser som ugress. mitt hår vokser sakte men sikkert. eneste negler og hår vokser fortere i varme. Anonymous poster hash: 0df87...b0a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Bare tull at man må klippe tuppene, det er absolutt ingenting å si på hvordan håret vokser, det vokser jo innenfra Spis b-vitaminer og slutt å klipp håret. Jeg har ikke hatt råd til å gå til frisør på noen år, pleier å ha det i hestehale på jobb, og plutselig rekker håret mitt til magen. Det er bare å være tålmodig Klippe tupper gjør man for å fjerne flisete tupper. Ser ikke spesielt bra ut med et ekstra dødt og oppspist langt hår. Stusse ihvertfall en gang i året og unngå varmebehandling er nok lurt. Anonymous poster hash: 34ec2...96d 1
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 Forfatter #13 Skrevet 4. august 2013 Bare tull at man må klippe tuppene, det er absolutt ingenting å si på hvordan håret vokser, det vokser jo innenfra Spis b-vitaminer og slutt å klipp håret. Jeg har ikke hatt råd til å gå til frisør på noen år, pleier å ha det i hestehale på jobb, og plutselig rekker håret mitt til magen. Det er bare å være tålmodig Men tuppene mine blir ganske slitte etter noen mnd, og det synes jeg ikke er noe fint :/ Pleier å klippe dem ca 2 ganger i året. Jeg har spart håret i 3 år uten å klippe tupper (sunt hår), og det gikk ganske fort. Har veldig langt hår. Kommer an på håret ditt men hår vokser fort. synes jeg Ja, det kommer nok veldig an på håret. Mitt har egentlig vokst ganske fort til nå, men føler det har stoppet litt opp. Jeg anbefaler også ølgjær! Jeg har allerede langt hår, så jeg bruker ølgjær i perioder mest for øyevippene, brynene og neglene, men håret mitt vokser som ugress når jeg tar ølgjær. Jeg tar 1 stor ss i et glass vann, 2 ganger om dagen. Føler det gir litt ekstra futt Det høres jo helt fantastisk ut! Skal prøves Hvor kjøper man ølgjær? Og har man det i kaldt vann eller kokt? Kan man ha det i te f,eks.? Klippe tupper gjør man for å fjerne flisete tupper. Ser ikke spesielt bra ut med et ekstra dødt og oppspist langt hår. Stusse ihvertfall en gang i året og unngå varmebehandling er nok lurt. Anonymous poster hash: 34ec2...96d Enig!
Gjest Blomst83 Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Det med hvor lang tid det tar å få langt hår er det ikke noe fasit på. Mitt vokser som ugress,mens andre må spare og spare for å få det langt.Og andre igjen får ikke langt hår uansett hvor mye de måtte ønske.
Erica❤ Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Man må nok ta tiden til hjelp, men jeg har hørt at det hjelper å masere hodebunnen 5 min hver dag eller stå på hode 1 min for å få igang blodsirkulasjonen. Strikken med metalring sliter på håret, kjøp heller uten, vet de seller det på bikbok;)
Kusmi Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 (endret) Men tuppene mine blir ganske slitte etter noen mnd, og det synes jeg ikke er noe fint :/ Pleier å klippe dem ca 2 ganger i året. Ja, det kommer nok veldig an på håret. Mitt har egentlig vokst ganske fort til nå, men føler det har stoppet litt opp. Det høres jo helt fantastisk ut! Skal prøves Hvor kjøper man ølgjær? Og har man det i kaldt vann eller kokt? Kan man ha det i te f,eks.? Enig! Jeg kjøper den oransje boksen som står i helsekosthylla på rema jeg! Koster bare rundt 40 kr. Du finner også noen dyrere varianter uten fruktsukker på helsekostbutikker. Men det er jo bare snakk om 1 ss, så du får jo ikke så mye i deg. Dessuten funker den billige supert på meg. Jeg liker best å blande det i iskaldt vann (0.5 l glass), men vet at de som virkelig ikke klarer smaken blander det i juice. Har ikke prøvd te, men kan tenke meg til at det ikke blir så godt. Endret 4. august 2013 av Kusmi
Purple Diamond Skrevet 4. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 4. august 2013 Jeg kjøper den oransje boksen som står i helsekosthylla på rema jeg! Koster bare rundt 40 kr. Du finner også noen dyrere varianter uten fruktsukker på helsekostbutikker. Men det er jo bare snakk om 1 ss, så du får jo ikke så mye i deg. Dessuten funker den billige supert på meg. Jeg liker best å blande det i iskaldt vann (0.5 l glass), men vet at de som virkelig ikke klarer smaken blander det i juice. Har ikke prøvd te, men kan tenke meg til at det ikke blir så godt. Takk for svar! Må prøve den Det er jo ikke snakk om så mye, så skal nok klare smaken
FantasDick Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Man må smøre seg med tålmodighet..........og klippe tuppene i ny og ne. Hadde kort hår under ørene for 3 år siden, og nå er det midjelangt. Ting tar tid... (hjelper å ikke varmebehandle håret) Det sies vel at hår vokser normalt 1 cm i måneden, men ditt har jo vokst omtrent dobbelt så raskt om du har fått 65 cm (fra bakhode til midjen min er det ca 70 cm, regner med du har noe ala det samme) lengre hår på bare tre år.
Cessa74 Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 Jeg har de siste 4 mnd forsøkt å finne ut om det faktisk er noe som kan få fart på hårveksten, og tror jeg har funnet ut av det! Håret mitt har vokst dobbelt så fort og ser mye sunnere ut. Men vil se det an en stund til før jeg evnt legger ut "oppskriften" - vil være helt sikker på at det faktisk funker først!
skruf Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 Det sies vel at hår vokser normalt 1 cm i måneden, men ditt har jo vokst omtrent dobbelt så raskt om du har fått 65 cm (fra bakhode til midjen min er det ca 70 cm, regner med du har noe ala det samme) lengre hår på bare tre år. Håret mitt vokser superfort, har alltid gjort det:) Har ei venninne som er frisør, og hun sier at til enkelte så vokser håret raskere enn gjennomsnittet, og enkelte igjen har hår som bruker lengre tid på å bli langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå