AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 velkommen til den optimistiske og hyggelige posten. hva er det hyggeligste du har opplevd i forholdet ditt i dag? Da enten med venner, familie, eler kjæreste. Koner og ektemenn kan også svare. Anonymous poster hash: ebcf7...aa1 Anonymous poster hash: 1df25...5c9
ZebraTiger Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Fikk en fin melding av kjæresten som er på tur til Tyskland om at han hadde kjøpt noe fint han tror jeg vil like, og at han gleder seg veldig til å se meg
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 TS her. Jeg må jo også svare. Fikk en sms av en venninne hvor hun skrev at hun var glad i meg. Anonymous poster hash: 1df25...5c9
Gjest s@nd Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Kjæresten min løftet meg på fanget hans da vi skulle se film. Elsker når han lar meg sitte på fanget hans:)
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg har hatt telefonsex med kjæresten. Det var riktig så hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå