Gå til innhold

Tissetrengt

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Jeg vet ikke helt om dette hører hjemme i dette forumet, men jeg forsøker..

Jeg går ofte på do, og selv om jeg liksom sitter lenge og gjør meg ordentlig ferdig, tar det ikke lang tid før jeg må på do å tisse igjen!

Noen har til og med spurt; "Hva er det med deg og blæra di egentlig?" Det samme lurer jeg på.

På forhånd takk.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Jamen hvis du har en spiseforstyrrelse (ref.andre tråden), så er det kanskje ikke så rart at kroppen din ikke funker helt som den skal...? Jeg ville tro at det meste av funksjoner i kroppen din oppfører seg merkelig, noe merker du sikkert - som dette - andre ting merker du kanskje ikke så godt.

Vil tro at en lege kan svare deg mer på dette. Du har vel kontakt med en? Hvis ikke, er det på tide.

Lykke til!

Klem fra ikke onnlogget Tusenfryd icon_smile.gif

Skrevet

Tror kanskje du tisser så mye fordi du spiser så lite. Har hatt/har perioder hvor jeg nesten ikke spiser jeg og, og da flyr jeg og tisser i ett sett

Skrevet

Men uansett må du huske på å drikke et stort glass med vann før du legger deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Spar deg 'a, GlennJesus!

Gjest ¤_Fairytale_¤
Skrevet

Ja, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på.

Jeg drikker ikke så mye nå lenger, drakk mye mer før for at magen skulle fylles opp med vann istedenfor mat. Kanskje alt stabiliserer seg etter hvert som vekten går oppover, og kanskje jeg da ikke må så mye på do? Jeg gikk også på avføringspiller.. kan det ha noe med saken å gjøre?12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...