MaMarie Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Er det noen som vet om fine lokaler med tilhørende hage?:-) Vi ønsker oss bryllupsfest neste sommer i en fin hage (Østlandet/Sørlandet), men med lokale i tilfelle regn. Prøvd å Google men finner ingenting særlig. Budsjettet vårt er 70 000, og ca 55 gjester. Er ikke så mange helger i juni/juli så vil bestille kirke og lokaler så fort som mulig.
skravlus Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Gimle på Nøtterøy/Tønsberg. Der er det en flott hage, og jeg vet om flere par som har hatt vielsen i hagen. Men Gimle må man booke lang tid i forveien, så det er jo ikke sikkert det er ledig, da
Anglofil Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Kjærnsmo gård, hvor vi giftet oss. Der har de en nydelig hage (vi hadde utevielse). Mvh Yvonne
MaMarie Skrevet 4. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2013 Disen og Gimle var opptatt. Hvor mye betalte dere for Kjærnsmo Yvonne? Og kunne dere ha med alkohol selv?
Anglofil Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Disen og Gimle var opptatt. Hvor mye betalte dere for Kjærnsmo Yvonne? Og kunne dere ha med alkohol selv? Betalte ingenting for Kjærnsmo, men man måtte ha mat og drikke gjennom dem. Å ha med alkohol selv tror jeg ikke var lov, vi spurte egentlig aldri. Synes alkoholen ikke var så dyr at det i grunn med et spørsmål. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Øverland gård: http://www.annerledes.no/overland-gard Anonymous poster hash: 01f6c...c29
super-ida Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Sem gjestegård i asker, villa malla på hurum, holmsbu bad på hurum, skogsborg på hurum,
skravlus Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Eidsfoss hovedgård. Gå inn på hovedgarden.no, og så klikker du på "have". Veldig fint! Jeg har selv vært i bryllup der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå