Frøken askepott Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Det har sikkert blitt diskutert før, men burde man kjøpe bursdagsgave selv om man ikke kan komme? Har blitt invitert i 30års dag til en venninne, som jeg kanskje snakker med 1 gang i året, men kan desverre ikke komme. Føler at jeg burde gi gave selvom ved neste anledning.. Meninger?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ja! Jeg ville gitt en liten oppmerksomhet om jeg ble invitert. Evt. sendt henne et kort i posten, om det er leenge til dere sees. Anonymous poster hash: 621a1...533
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Så nå at det er snakk om runddag, da er en gave på sin plass synes jeg ja. Anonymous poster hash: 621a1...533
Gjest Kiki Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Du snakker med henne 1 gang i året? Er det tilfeldigheter den ene gangen da eller? Har du vært mer close med henne tidligere? Er hun en sånn ekte venninne som du kan prate med om absolutt alt som om ingenting har endret seg selv om det har gått lang tid siden sist? isåfall ville jeg kjøpt gave. Men om dette er en person du har vokst litt fra og ikke har så mange felles venner med lenger.. Og ikke har noen kontakt med per telefon/Facebook så ville jeg overhodet ikke følt for å kjøpe noen gave. Om det er sånn at hun alltid kjøper gave til deg så kan jeg dog forstå at du kanskje føler at du burde kjøpe til henne.
Hecubaa Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Det kommer an på hva som er grunnen til at dere ikke sees mer enn en gang i året, om det er avstand/hindringer eller om det er fordi dere egentlig ikke er så veldig close. Hvis det er det siste så syns jeg nesten at det er noe rart av henne å invitere deg i det hele tatt og jeg ville i det tilfellet ikke kjøpt noen gave men bare takket for invitasjonen og sagt at du dessverre ikke kan komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå