Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg skrev et innlegg igår eller forigårs om ''hvorfor får de med depresjon penger fra NAV''. Jeg ''disset'' ikke de som fikk det, jeg spurte hvordan det var for jeg har problemer selv. Ble innlegget slettet? :S Det kunne i det minste heller blitt stengt med forklaring på hvorfor, ellers skjønner jeg ikke hva som var galt med det innlegget..
Gjest holm Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg skrev et innlegg igår eller forigårs om ''hvorfor får de med depresjon penger fra NAV''. Jeg ''disset'' ikke de som fikk det, jeg spurte hvordan det var for jeg har problemer selv. Ble innlegget slettet? :S Det kunne i det minste heller blitt stengt med forklaring på hvorfor, ellers skjønner jeg ikke hva som var galt med det innlegget.. Vet ikke. Er forresten Samliv det eneste forumet på Kg som gjester kan poste i nå?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Vet ikke. Er forresten Samliv det eneste forumet på Kg som gjester kan poste i nå? Det er det eneste jeg har funnet, det går hvertfall ikke på kropp og helse eller de fleste jeg har vært innom.
Gjest holm Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Det er det eneste jeg har funnet, det går hvertfall ikke på kropp og helse eller de fleste jeg har vært innom. Takk! Jeg håper at det finnes flere forum som gjester også kan poste i. Jeg gir tilbakemelding om jeg kommer over andre forum som er åpne for posting for gjester.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Takk! Jeg håper at det finnes flere forum som gjester også kan poste i. Jeg gir tilbakemelding om jeg kommer over andre forum som er åpne for posting for gjester. Ok:) --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er det ingen som vet hva som skjedde? *dytt*
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Hmpf. Jeg burde valgt en mer fengene tittel.
Gjest Morteno Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Ser ut som det ble slettet. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=762175 https://www.google.no/search?q=Hvorfor+f%C3%A5r+de+med+depresjon+penger+fra+nav&oq=Hvorfor+f%C3%A5r+de+med+depresjon+penger+fra+nav&aqs=chrome.0.69i57j69i62l3.5721j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Første treff.
Gjest Daenerys Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 (endret) Hei! Hvis noe er postet i feil underforum, som det var i dette tilfellet, må vi slette tråden dersom det er laget av en gjeste-bruker. Flytter vi tråden inn i et forum hvor man ikke kan poste som gjest, mister trådstarter mulighet til å svare i sin egen tråd. Dette er årsaken til slettingen. Vi pleier ikke å stenge og forklare i slike tråder, det kunne blitt ganske mange, men jeg gjør det denne gangen siden du lurer Ditt innlegg skulle nok vært flyttet til Kropp & helse, men det er ikke åpent for gjesteposting. Forumene som er gjesteåpne er: Aktuelle Singel Samliv og relasjoner Religion Vi som sørger Til slutt, slike tilbakemeldinger er normalt å ta på Ris & ros, eller på pm til mod, men det er jo litt vanskelig dersom man ikke har bruker Hilsen Daenerys, mod. Endret 3. august 2013 av Daenerys
Anbefalte innlegg