AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg ser mye på Criminal Minds. Det er mange fæle episoder der. Den episoden jeg har sett, handler om et eldre ektepar som kidnappet barn og mishandler dem grovt. Heldigvis klarer de og ta de eldre ekteparet. Hva er den værste episoden dere har sett der?Anonymous poster hash: 69c85...07a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Mange av de mest creepy episodene er de Matthew Grey Gubler har regissert, f.eks den du nevner over. Syns også den der de fanger unge jenter som kan være djevelens kone er svært bra laget og til tider ganske grufull. Anonymous poster hash: 66998...78a 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg synes den med de folka som har blitt jakta som ville dyr er ekle. Ellers så syns jeg de fleste som er basert på virkelige seriemordere er ekstra ekle fordi man vet at det faktisk har skjedd i virkeligheten. Anonymous poster hash: 3ff7b...819
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Og jo, sesong 2 episode 22. Den er fæl. Anonymous poster hash: 3ff7b...819
Anglofil Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Den episoden med tre venninner som er fanget i en kjeller hvor de må ta valget om hvem som skal drepes. Mvh Yvonne 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Den hvor de to brødrene jakter på folk. Og den hvor en gutt dør og foreldrene blir beskyldt for å ha drept han, men så viser det seg å være broren hans. Det er de jeg kommer på men det er mange grusomme episoder i den serien.
Fanderay Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Den som gikk over to sesonger, siste og første episode. Men en dritskummel fyr som dreper ektepar under strømutfall, tror han tvinger eventuelle barn til å se på og så lar han dem leve. Og så kidnapper han datteren til en politimann, før han skyter politimannen.
AmandaVI Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Har alle sesongene på DVD. Den er den eneste serien jeg har fulgt med på i årenes løp. Criminal Minds er mer spennende enn skremmende. Selv om slemmingenes motiver for å gjøre det de gjør har en tendens til å mangle variasjon (død mann, død kone, voldtekt, kreft, mann med kreft, kone med kreft, barn med kreft, kreft og gravid, kreft og kone som er gravid) synes jeg alle episodene har noe spesielt ved seg. "You're not a rare bird, Frank."
Lady Lovelylocks Skrevet 5. august 2013 #9 Skrevet 5. august 2013 Der hvor gjerningsmannen lager levende marionetter... 1
Mynona Skrevet 5. august 2013 #10 Skrevet 5. august 2013 Der hvor gjerningsmannen lager levende marionetter... Ja.. den hadde jeg tenkt å skrive og. Ble skikkelig kvalm av den episoden!! Og fikk vondt. Jeg digger serien!! Den var visst i fare for å bli lagt ned etter den sesongen som er ferdig nå, men heldigvis kommer det enda en sesong!!
Victoria123 Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Jeg ser mye på Criminal Minds. Det er mange fæle episoder der. Den episoden jeg har sett, handler om et eldre ektepar som kidnappet barn og mishandler dem grovt. Heldigvis klarer de og ta de eldre ekteparet. Hva er den værste episoden dere har sett der?Anonymous poster hash: 69c85...07a Er dette episoden hvor et ektepar til slutt kremerer det ene barnet levende? I så fall er det den mest grusomme episoden jeg kan huske å ha sett.
Gjest BettyBoop Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Der hvor gjerningsmannen lager levende marionetter...å ja. Er ikke det den samme episoden hvor han innbiller seg at han snakker med moren sin men så ser vi på slutten at han har beholdt liket til sin egen mor og bærer henne ut når han blir arrestert?
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Synes så godt som alle er fæle! Men dette er det beste quotet synes jeg; “Fairytales don't tell children that dragons exist; children already know that dragons exist. Fairytales tell children that dragons can be killed.” Anonymous poster hash: e1462...d27
Whimsical Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 Der hvor gjerningsmannen lager levende marionetter... Jah, var den jeg også skulle nevne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå