AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hva syns dere om dem? Erfaringer? Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
Nouv Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Har ingen Iranske venninner, så kan bare snakke ut i fra hva jeg har observert der ute (de som det har vært mulig å få en titt på), inntrykket er at de ser ganske flotte ut. Litt som hun der i Aladdin. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Er vel minimalt med norske gutter som prøver seg på de. Om ikke de er adoptert da. Siden de får bror, fetter og hele familen etter seg. Er noe med religionen/kulturen. Anonymous poster hash: ee303...410 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Er vel minimalt med norske gutter som prøver seg på de. Om ikke de er adoptert da. Siden de får bror, fetter og hele familen etter seg. Er noe med religionen/kulturen. Anonymous poster hash: ee303...410 Dette er ikke min erfaring:) Vi har noen familievenner som er iranere. Veldig åpne og integrerte folk som også har konvertert til kristendommen. Anonymous poster hash: 14a5b...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 (endret) Dette er ikke min erfaring:) Vi har noen familievenner som er iranere. Veldig åpne og integrerte folk som også har konvertert til kristendommen. Anonymous poster hash: 14a5b...9c6 Helt enig. Min erfaring er at det er stor forskjell på iranere og arabere. Iranere er veldig åpne, gode og snille av seg. Ikke så strenge som arabere er. Mye mer demokratiske. Anonymous poster hash: bf6db...509 Endret 3. august 2013 av Daenerys
Gjest test123 Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Har bare positive erfaringer med iranere generelt.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Er du iraner selv og har postet bilde av deg selv her idag? Anonymous poster hash: 7b0d3...aca
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Er du iraner selv og har postet bilde av deg selv her idag? Anonymous poster hash: 7b0d3...aca Hahaha hvis du referer til bildet i tråden "Hvordan ser hun ut?", så nei. Og jeg er halvt iransk selv ja. Grunnen til at jeg spør er at jeg kom over en tråd på et annet forum hvor det virket som om de fleste hadde inntrykk av at iranske jenter var veldig lette på tråden Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
Gjest Daenerys Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Tråden er ryddet for krenkende utsagt. Daenerys, mod.
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Jeg kjenner bare en iransk jente, og hun er i likhet med folk flest man blir bedre kjent med litt vanskelig å kategorisk plassere i en enkelt boks av typen "Sånn. Sånn er hun". Men med utgangspunkt i absolutt alle iranske jentene jeg kjenner, så vil jeg si at de kan være morsomme, pene, og smårare. Stilige, men ikke redd for å være litt harry. En smule på bærtur når det kommer til rasisme fra nordmenn, men bittelitt rasist selv. Villig til å høre på motargumenter i saker de har sterke meninger om. Gjestfrie, vågale, liberale, inkluderende, solstråler, tøffe, kule, sjarmerende, og forutsatt at vi snakker om iranske damer i Norge, ikke Iran: Ikke billige, men heller ikke mulig å forveksle med Spøkelseskladden, Om jeg blir kjent med enda en iransk dame håper jeg at hun er nokså lik hun jeg allerede kjenner, ellers blir jeg nødt til å revidere oppfatningen min om dem.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Jeg kjenner bare en iransk jente, og hun er i likhet med folk flest man blir bedre kjent med litt vanskelig å kategorisk plassere i en enkelt boks av typen "Sånn. Sånn er hun". Men med utgangspunkt i absolutt alle iranske jentene jeg kjenner, så vil jeg si at de kan være morsomme, pene, og smårare. Stilige, men ikke redd for å være litt harry. En smule på bærtur når det kommer til rasisme fra nordmenn, men bittelitt rasist selv. Villig til å høre på motargumenter i saker de har sterke meninger om. Gjestfrie, vågale, liberale, inkluderende, solstråler, tøffe, kule, sjarmerende, og forutsatt at vi snakker om iranske damer i Norge, ikke Iran: Ikke billige, men heller ikke mulig å forveksle med Spøkelseskladden, Om jeg blir kjent med enda en iransk dame håper jeg at hun er nokså lik hun jeg allerede kjenner, ellers blir jeg nødt til å revidere oppfatningen min om dem. Hahaha morsom oppfatning :D Enig på mange av punktene Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
Gjest Awzm me Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 MIN erfaring av iranske jenter på min alder, ungdomsalder altså er litt varierende. Husker en gjeng med innvandrer-jenter, flesteparten av de var iranere, og de trodde de var tøffe og kule og alt det der. De slåss til og med. Var bitchy og virket slutty, men tror de aldri gikk over en viss grense(sex). En annen jente jeg husker fra ungdomsskolen for noen år siden var en kjempesøt, snill og ordentlig ekte jente, fra Iran. Og hun var jeg veldig glad i, og likte henne. Ikke at det har noe å si kanskje, men de jentene som virket bitchy var fra kurdiske Iran. Men ellers enn det, så har jeg ingen erfaringer med iranske jenter.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 MIN erfaring av iranske jenter på min alder, ungdomsalder altså er litt varierende. Husker en gjeng med innvandrer-jenter, flesteparten av de var iranere, og de trodde de var tøffe og kule og alt det der. De slåss til og med. Var bitchy og virket slutty, men tror de aldri gikk over en viss grense(sex). En annen jente jeg husker fra ungdomsskolen for noen år siden var en kjempesøt, snill og ordentlig ekte jente, fra Iran. Og hun var jeg veldig glad i, og likte henne. Ikke at det har noe å si kanskje, men de jentene som virket bitchy var fra kurdiske Iran. Men ellers enn det, så har jeg ingen erfaringer med iranske jenter. Wow, finnes dårlige personligheter fra alle land I guess.. Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
Gjest Awzm me Skrevet 4. august 2013 #14 Skrevet 4. august 2013 Wow, finnes dårlige personligheter fra alle land I guess.. Anonymous poster hash: 14a5b...9c6 Selvfølgelig finnes det dårlige personligheter i alle land. Det er vel allmennkunnskap?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #15 Skrevet 4. august 2013 Selvfølgelig finnes det dårlige personligheter i alle land. Det er vel allmennkunnskap? Yes sir Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
pressplay Skrevet 4. august 2013 #16 Skrevet 4. august 2013 Er vel minimalt med norske gutter som prøver seg på de. Om ikke de er adoptert da. Siden de får bror, fetter og hele familen etter seg. Er noe med religionen/kulturen. Anonymous poster hash: ee303...410 Hva er det du snakker om? Vanligvis er iranere i Norge noe av det mest integrerte vi har i det norske samfunn. Vestlig i væremåte, høyt utdannet og inkluderer den norske kulturen i sin. Det er fordi mange av de iranere som har kommet til Norge er blitt forfulgt i sitt eget land fordi de var sekulære (ikke-religiøse) muslimer. Iranske kvinner fikk stemmerett før norske kvinner og en iransk kvinne, før sharia-lovene ble gjeninnført i 1979, var sin egen herre, ikke eiendommen til mennene i familien.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #17 Skrevet 4. august 2013 Hva syns dere om dem? Erfaringer? Anonymous poster hash: 14a5b...9c6 ghetto jenter som bare er ute etter å slåss. de har også en fascinerende stygg nese som ligner på et fuglenebb. ikke nok med det så stinker de ALLTID og har det utrolig nedlatende ansiktsuttykket mot andre. de har monobryn og er ekstremt hårete. tror de har class, men går med fake merker og ting fra kapahl. + de er ekstremt ekle mer utseendet og tilstedeværelsen i det hele tatt.Anonymous poster hash: b8a16...4e0 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #18 Skrevet 4. august 2013 Livredd for å flørte med iranske jenter, på grunn av nevnte brødre, fettere sjumenninger osv. Anonymous poster hash: 1879a...502 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #19 Skrevet 4. august 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=730243&hl= Anonymous poster hash: 3f813...2f1 Anonymous poster hash: 3f813...2f1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #20 Skrevet 4. august 2013 ghetto jenter som bare er ute etter å slåss. de har også en fascinerende stygg nese som ligner på et fuglenebb. ikke nok med det så stinker de ALLTID og har det utrolig nedlatende ansiktsuttykket mot andre. de har monobryn og er ekstremt hårete. tror de har class, men går med fake merker og ting fra kapahl. + de er ekstremt ekle mer utseendet og tilstedeværelsen i det hele tatt.Anonymous poster hash: b8a16...4e0 Hvordan i alle dager er det du snakker om folk?? Snakker om å gre alle under en kam Anonymous poster hash: 14a5b...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå