Gå til innhold

utrolig forskjellsbehandling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min mann har en halvbror, en som har fått drevet med dyre hobbyer som har kostet familien ca 150 000 i året. Det har pågått i 10 år, før det samme hobby men litt mindre amatører og da litt billigere. Han blir nå student. Og foreldrene betaler husleien! På 8500 i mnd. Vi sliter med å få endene til å møtes. Måtte selge den ene blien for å få ting rundt. Min mann har klart seg selv siden han var 18 og ble kastet ut av stemor. Han slutta på vgs for å jobbe... og drømmer om å få en utdanning. Vi har ikke økonomi til at han skal ta videregående. .. blir sinna på mannen som ikke sier noe til faren om hva han syns om forskjellsbehandling. Sinna på mannen som synes at det er greit... hadde ikke sagt noe om bror hadde bodd billi i kollektiv eller no men han tar jo ikke opp lån eller jobber en gang.

Anonymous poster hash: 8025c...359

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Urettferdig, ja, men ønsker foreldrene til halvbroren å sponse ham står de fritt til å gjøre det. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg nok spurt om en forklaring for denne forskjellsbehandlingen og reagert deretter. Syns ikke det er greit i det hele tatt, men du bruker energi på noe du ikke har innflytelse på, så du burde slutte å irritere deg, for din egen skyld.

Syns også at mannen din kan få seg utdanning ved siden av jobb. Slitsomt men fullt mulig hvis han går inn på det. Mannen min fullførte mastergraden ved siden av full jobb, men det betyr selvsagt at mye falt på meg.

Anonymous poster hash: 78889...2f0
AnonymBruker
Skrevet

Hadde de hatt mye penger skule jeg ikke klaga men de har ikke all verden heller. Faren har jobba fler jobber før å få ting til å gå rundt pga hobbyen...

Vi har to barn med tunge diagnoser. Skulle jeg gjort mer hjemme hadde jeg ikke klart å jobbe...

Men ja å ikke irritere seg er lettere sagt enn gjort

AnonymBruker
Skrevet

Skulle han tatt mer utdanning så må han ta hele vgs siden han må ha programfag før utdanning han ville ha...

AnonymBruker
Skrevet

Hvis der gå rundt og er martyrer uten å si noe så fortjener dere ikke bedre.

Anonymous poster hash: 8c70f...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...