Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå går jeg straks inn i mitt 27. leveår, og jeg må nok innse at jeg er mer dame enn jente, selv om det ikke føles sånn. Å bli voksen er skummelt!

Saken er den at jeg føler at jeg balanserer på en tynn line hva gjelder min egen klesstil. Jeg må innrømme at jeg leser en del blogger, og alle kler seg så fint og har sin egen stil, mens jeg har den "flotte" stilen:udefinert!
Jeg skulle ønske jeg kunne kledd meg noe mer voksent og damete, men med min kropp så blir alt seende teit ut. Jeg er 1.68 cm høy. og ganske veltrent(uff, det hørtes skrytete ut..), med kraftige bein, både lår og legger. Helt grei midje, men overkroppen blir fort firkantet når jeg trener mye. Veier rundt 62 kg. Bruker 75B i BH. Føler heller ikke at høye hæler passer helt til meg, mye på grunn av mine kraftige ben, selv om jeg mer enn gjerne skulle brukt det mer. Ideelt sett så er vel baggy jeans og trange topper passende, men er lei av å se ut som jeg er 18...

Så er spørsmålet. Er det noen her som har tips til basisplagg jeg kunne investert i, til ikke en alt for dyr penge? Plagg som kanskje kan gjøre meg litt kvinnelig?

Kan jo ta med at jeg jobber som lærer på en ungdomsskole.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dressjakke i en rød farge eller mørk blå? Ta en hvit singlet inni, og et stilig smykke.

Enkel strikkegenser med et smykke og en fin jeans i en mørk, ren farge.

Anonymous poster hash: 24d64...2ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...