AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg har en baby på 9 mnd, som i den sisste tiden har blitt vannskligere og vannskligere å få i MME. Han har også i det sisste begynt å slite med magen, har stort sett hatt løs mage hele sommeren, men nå i det sisste har det blitt ille, avføringen lukter verk. Han har også kastet opp flere ganger de siste dagene. Vil egentlig kontakte lege for dette, men legekontoret er stengt hele kommende uke... Men jeg vurdere å kutte ut MME siden han ikke vil ha den, og jeg tanker kansje at det kan hjelpe litt på diareen. Men jeg vet jo at de trenger den næringen som er i melka, så er veldig usikker. Hva burde jeg i så fall gi han å spise i stede, slik at han får i seg alle stoffene han trenger??? Når er det greit å slutte med MME? Anonymous poster hash: 7b786...653
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Ville absolutt kontaktet lege så snart som mulig, pass på at han ikke blir dehydrert.Anonymous poster hash: f90d0...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Ville absolutt kontaktet lege så snart som mulig, pass på at han ikke blir dehydrert.Anonymous poster hash: f90d0...2aa jepp, men det er umulig før 14 august.... Føler det ikke er alvorlig nok for legevakten, som er eneste alternativ! Men ja, han får mye vann:) Anonymous poster hash: 7b786...653
Redbull Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Hadde absolutt ringt legevakten! Små barn tåler ikke åha diare over lengre tid. Bruk MME i grøten hans istede for vann, ha MME i grønnsaksmos og middager. Ha det i en tutekopp og se om det blir mer interessant 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Tror faktisk jeg ville ringt legevakten så kan de ta en vurdering om de vil se på gutten. Hvis ikke kan de nok hjelpe deg i kontakt med lege som er på kontoret til uka.Anonymous poster hash: f90d0...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Hmm Så dere mener jeg kan ringe legevakten?? Er så redd de bare vil avfeie det med "hysterisk småbarnsmor" Han har aldri villet ha middag, og i det sisste ikke brødskiver heller, som han alltid har likt. Det eneste han vil ha er grøt og fruktmos.... Anonymous poster hash: 7b786...653
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Når det gjelder små barn er det bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite Tisser han og er urinen lysegul?Anonymous poster hash: f90d0...2aa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Om han spiser generellt lite og ikke minst så lite variert vilme jeg forsøkt å fortsette med mme, men kanskje ta et par dager pause. Vi har også hatt slike perioder men det har gått over. Så små barn skal ha 8dl-1liter væske i løpet av dagen så mme er en god måte å få det til påAnonymous poster hash: f7bdc...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå