Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen!

Jeg har holdt på med en fyr i nå snart 1 år (vi er enda ikke i noe forhold) og er enda stormforelsket i han.

Vi har det veldig fint sammen når vi er ilag, og jeg får en ubeskrivelig følelse når vi er sammen og får hans oppmerksomhet. Men i det siste har jeg bare blitt mer og mer usikker.. Vi møtes annen hver helg, noe jeg synes er deilig, slik at vi på en måte ikke går lei hverandre, og jeg får tid til mitt. Men jeg ønsker selvfølgelig at vi møttes oftere. Jeg begynner å lure på om han utnytter meg eller om han virkelig er interessert? Jeg blir ihvertfall mer usikker når alle andre sier at han bare bruker meg for sex, og hvis han hadde vært forelsket i meg så ville han vært sammen med meg hele tiden.. Jeg tok opp med han dette tidligere om at vi møtes sjeldent og at han ikke virker så interessert, da sa han at han ikke ville gi slipp og skulle ta mer initiativ, men jeg synes enda det er litt rart at vi bare møtes annen hver helg.

Jeg blir helt forvirret, hva kan jeg gjøre? Jeg føler ikke helt for å ta dette opp en gang til med han, men vil på en måte prøve å teste han på en eller annen måte, men hvordan?

Det føles så utrolig godt når han ligger å holder rundt meg natta lang, og jeg smiler fra øre til øre hver gang jeg ser at han har sendt meg en melding.. jeg vil virkelig ikke gi slipp på han, men jeg vil heller ikke være dum, å bli utnyttet.

Hvordan kan jeg finne ut om han er interessert eller ikke? han har jo sagt at han er interessert, men hvorfor møtes vi så sjelden? jeg mener selv at det er pga at han jobber og har sitt å holde på med, men ja, sku ønske vi møttes oftere og at han virker litt mer på'an.. alle mine slekninger synes jeg er helt håpløs som tror at han virkelig er interessert, når han møter meg annen hver helg, og om han hadde vært interessert så hadde han tatt den korte kjøreturen bare for å vært sammen med meg..

jeg vet overhode ikke hva jeg skal gjøre...blir svært takknemelig for tips og råd, slik at jeg kan bestemme meg for noe som vil gjøre at jeg ikke lenger er usikker..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Drit i ham.

Han er ikke interessert.

Det eneste fornuftige nå er å gå videre.

Anonymous poster hash: e3f80...249
Skrevet

Så det du sier er altså at dere møtes annen hver helg for å ha sex, og noe annet enn å ha sex gjør dere aldri i sammen?

• Liker 1
Skrevet

Han holder deg på gress..

Skrevet

Så det du sier er altså at dere møtes annen hver helg for å ha sex, og noe annet enn å ha sex gjør dere aldri i sammen?

Nei vi møtes annen hver helg, da bruker vi å dra på hytta,lager mat og se på film, ellers bruker vi å dra til meg eller dra på kino.. har jo vært på fisketurer osv sammen da.. men ja. veldig usikker siden vi bare møtes annen hver helg, alle mener at hvis han hadde vært forelsket ville han møtt meg mer, men samtidig tenker jeg at alle er forskjellige og at det kan hende det har noe med at han e ganske forsiktig og sky av seg... jeg vet ikke hva jeg skal tro:/ for nå virker det nesten bare sånn at vi møtes, for at han skal få seg noe.. men ja, den følelsen når han holder rundt meg hele natten, får meg på en eller annen måte til å tenke at han bryr seg og at han er interessert. han ligger å pjusker meg ofte og masserer meg.. men ja, utrolig usikker... utnytter han meg eller ikke?

Skrevet

Nei vi møtes annen hver helg, da bruker vi å dra på hytta,lager mat og se på film, ellers bruker vi å dra til meg eller dra på kino.. har jo vært på fisketurer osv sammen da.. men ja. veldig usikker siden vi bare møtes annen hver helg, alle mener at hvis han hadde vært forelsket ville han møtt meg mer, men samtidig tenker jeg at alle er forskjellige og at det kan hende det har noe med at han e ganske forsiktig og sky av seg... jeg vet ikke hva jeg skal tro:/ for nå virker det nesten bare sånn at vi møtes, for at han skal få seg noe.. men ja, den følelsen når han holder rundt meg hele natten, får meg på en eller annen måte til å tenke at han bryr seg og at han er interessert. han ligger å pjusker meg ofte og masserer meg.. men ja, utrolig usikker... utnytter han meg eller ikke?

For å si det sånn, er det noe som tyder på at han ønsker noe mer enn det han allerede har nå?

Skrevet

For å si det sånn, er det noe som tyder på at han ønsker noe mer enn det han allerede har nå?

det er vel ikke noe som tyder på det, ikke noe jeg kommer på.. han sier han ikke var ute etter noe seriøst i utgangspunktet og at han ikke vil gå inn i noe forhold nå når han holder på å studere.

Skrevet

det er vel ikke noe som tyder på det, ikke noe jeg kommer på.. han sier han ikke var ute etter noe seriøst i utgangspunktet og at han ikke vil gå inn i noe forhold nå når han holder på å studere.

Ja, så da er altså et seriøst forhold ute av bildet slik han ser på det.

Da er jo spørsmålet om du ser på det som utnyttelse eller ikke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...